|
9.dubna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 9.dubna : Vaření na chatě či chalupě bez stresu: Tipy na vaření z jedné pánve nebo hrnce. 1.dubna : Jak vznikla záhada ďáblova trojúhelníku: Odhalil ji už Kolumbus? |
|
|
V dubnu se odemne a dětí(8 a 12) odstěhoval manžel,vím že je někde v Brně a do práce chodí, tam vykládá jak jsme štastná rodina.Už u nás ani nejí ani si nenechává prát prádlo.Jsem z toho psychicky úplně na dně.Pracuje jako ředitel má krásné firemní auto je atraktivní a má dar řeči a krásný plat což každou ženu chytne.Nevím jak mám vypátrat kde a s kým bydlí?? Doma se ukáže jen jednou tak za týden ani dětem nezavolá platí pouze inkaso ale jinak mi žádné peníze nedává.Asi má nějakou ženu?Nedovedu se ho vzdát a zapomenout na něj jsem s ním 20let a jsem z toho úplně mimo stále na práškách už jsem zhubla 10kg.Jeden známí mi říkal že pokud se doma neukáže více jak 48hod tak na něj mohu zavolat policii 158 a oni ho budou pohřešovat a pomocí operátora ho hned najdou.Nevím zda to mám udělat??? Mimo jiné už na mě dvakrát zavolall policii že jsem ho fyzicky a psychicky napadla,děti se mi hroutí ten 8letý má sebevražedné úmysly,děti jsem obědnala na psychiatrii i já chodím ale stejně pořád zoufám,nespím,nejím jen se trápím.Nikdy by mě něco takového nenapadlo že se nam stane. Prosím poradte mi věřím že je nás takových více jen to jinak chápe ten kdo něco podobného zažil. Každý mi radí at se na něj vykašlu ale mě to nejde a nejde.Děkuji všem za názor i radu přeji všem krásný den
Není tady
Anye,