18. září : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 18. září : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Lidičky, hledám někoho kdo má podobný problém. Nosím asi 10 let kontaktní čočky, vdy bez problému. Asi před měsícem se mi něco udělalo na levém oku. U spojivky jsem měla rudé oko, hodně viditelné ilky a v oku takovou zduřeninu. Zala jsem k očnímu lékaři a on mi na 14 dní zakázal nosit čočky a dal mi kapky a oční mast. Neřekl mi přesně co se mi tam udělalo, ale prý se to dělá i lidem, kteří nenosí čočky. Řekl mi, a příjdu kdyby něco. Je to 14 dní a mám zase červené oko a viditelné ilky. Včera jsem byla u optika, ale tam mi řekli, e je ve OK. Je to optička, která se o mě celou dobu stará, oči mi vyetřila. Neměl jste někdo něco podobného? Asi je pravděpodobné, e by optička poznala nějaký problém, ne? Připadám si kapánek paranoidní a nechci pořád běhat k očnímu lékaři. jetě musím podotknout, e jiné potíe nemám a neměla jsem, ani to nepálí, nebolí, nic. Díky:rodna:
Není tady
Simona napsal(a):