Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 9. 6. 2006 11:07

Simona
♥♥♥♥---
Registrovaný: 10. 1. 2006
Příspěvky: 268

problémy s okem - kontaktní čočky

Lidičky, hledám někoho kdo má podobný problém. Nosím asi 10 let kontaktní čočky, vždy bez problému. Asi před měsícem se mi něco udělalo na levém oku. U spojivky jsem měla rudé oko, hodně viditelné žilky a v oku takovou zduřeninu. Zašla jsem k očnímu lékaři a on mi na 14 dní zakázal nosit čočky a dal mi kapky a oční mast. Neřekl mi přesně co se mi tam udělalo, ale prý se to dělá i lidem, kteří nenosí čočky. Řekl mi, a příjdu kdyby něco. Je to 14 dní a mám zase červené oko a viditelné žilky. Včera jsem byla u optika, ale tam mi řekli, že je vše OK. Je to optička, která se o mě celou dobu stará, oči mi vyšetřila. Neměl jste někdo něco podobného? Asi je pravděpodobné, že by optička poznala nějaký problém, ne? Připadám si kapánek paranoidní a nechci pořád běhat k očnímu lékaři. kapitulation ještě musím podotknout, že jiné potíže nemám a neměla jsem, ani to nepálí, nebolí, nic. Díky:rodna:

Není tady

 

#2 10. 6. 2006 11:40

LauraK.
♥♥-----
Registrovaný: 4. 6. 2006
Příspěvky: 47

Re: problémy s okem - kontaktní čočky

Simona napsal(a):