|
1.září : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 1.září : Národní klasika: ovocné knedlíky. Jak zvádnout veškeré nástrahy jejich přípravy? 1.září : Dechberoucí krása těchto levitujících skleněných zahrad vás okouzlí. Aerárium: Vytvořte si svůj malý zelený svět |
|
|
Ahoj, pokud ti nevadí že jsem muž, tak ti mohu poradit aspon s dotazy a s tím co vím a co umím, pokud chceš...
Není tady
Ahoj Mio, zkus tzv. lidove skoly umeni, delavaji kurzy i pro dospele, urcite se moc neplati...
A jakym stylem chces malovat? Ja maluji oleje, hlavne krajinky - specialita - pristavy 
Není tady
Znám vynikající učitelku, ale je to v satelitním pražském městečku.
Není tady
Mija napsal(a):
Ahoj, prozradíš mi v jakém je to satelitním městečku? Podle toho, jak reaguješ na příspěvky, tak se úplně bojím:-))))). Ne, vážně - já jsem naprostý začátečník (snad ani to ne) a nevím, zda by se mnou vynikající učitelka chtěla ztrácet čas (aby to pí. učitelka vydržela:-)))).
Mio napiš vše, co potřebuješ do mejlu, zobrazí se ti, když klikneš na ikonu vlevo. Nebudu uvádět městečko ani žádné podrobnosti na tyto stránky, z pochopitelných důvodů zachování anonymity. Strach neměj, za zkoušku nic nedáš.
Příští týden odpovím, teď jedu pryč.
Není tady
for Saksa .... ty obrázky jsou pěkný 
Není tady
Taky jsem začala kreslit jen tak pro zábavu, hlavně pro odreagování se (rozvod dá člověku zabrat
) , prostě jsem pořád zkoušela, kreslila co vidím a cítím a teď kreslím všude kde to je jen možné. Kreslím hlavně lidi a zvířata a pouze tužkou. Teď zkouším kreslit barevnýma pastelkama, ale tak nějak více tíhnu k černobílé kresbě, líbí se mi více stejně jako černobílá fotografie.
Můžeš se kouknout na galerii http://kresbytuzkou.net Hodně štěstí a pevnou ruku 
Není tady