14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Stránky: 1
Potřebuju syna přeloit do jiné koly, kvůli výukovým nedostatkům na stávající a taky proto e by konečně nebyl ve sloučené třídě, z čeho určitě plyne velká část jeho "neznalostí a nepozorností" v současnosti.
Přechod je domluvený a zařízený, ale čím víc se blíí je na synovi vidět e s tím nesouhlasí, chce být s kamarády a bojí se změny. Zatím tvrdím e si spolu kolu předem projdem a podíváme se tam, a e je to jako tábor, taky neví koho tam potká a kadý rok se těí .
Ale mám strach e se to bude stupňovat a e nakonec se blokne a bude na nové kole ufńukaný, je toti trochu citlivka.
Není tady
Májo,
kolik je synovi?Někdo přechod mezi spoluáky nese lépe, jiný hůře, amozřejmě, jestli tady bude nastupovat do ji uceleného kolektivu, bude to pro něj horí...proto se ptám v jaké je třídě, jestli to je přestup na střední , tak tam budou vichni noví ( myslím primány)....a co psycholoka? my např. byli u psycholoky, ta naopak doporučila zůstat synovi ve stávající kole kvůli kolektivu ( trochu nezvládá, ale je to lennost, ne blbost, take musím nad ním vládnout pevnou rukou....
Není tady
Starí syn snáel přechod na druhý stupeň docela těce. Taky chodil do sloučené třídy a na druhý stupeň je jetě roztrhli mezi tři třídy, take to bylo dost těké a dodnes se s tou třídou nijak nesblíil - je v devítce. Tvrdí, e se těí a bude konečně pryč. Mladího jsem dala z naí koly hned po první třídě. Učí se dobře, ale těko jsem já snáela společné třídy. Pravda je, e do třídy kam přecházel, měl za spoluáka naeho souseda, take to docela lo. Ale bylo to pro něj i tak dost těké.
První tři měsíce to bylo dost kruné ne se skamarádil, ne si zvykl, e jich je ve třídě 30 a ne 10 jako bylo u nás. Ale vysvětlila jsem mu, e s tou třídou půjde a do devítky, nebude se stěhovat na jinou kolu jako ten starí a u si nebude muset zvykat na dalí nové spoluáky. Navíc mu tím začalo dojídění autobusem do města. Ale zvládli jsme to, děti jsou dost přizpůsobivé.
Není tady
I dnes si vzpomínám, jak jsem byla neastná, e v esté třídě přecházíme na jinou kolu. Bylo nás pět spoluáků a já la do 6.A sama. Po letech děti ly na střední kolu a opět to trvalo ně si zvykly. Kadý přechod je těký, tak pokud bych nemusela nechala bych ho na staré kole, kde se bude potkávat se svými kamarády.
Není tady
Věc se má tak, e v naí kole jsou prapodivné výukové metody, například téměř nejsou zápisy z vlastivědy a přírodovědy, taky často zjistím e si měli "něco dělat" protoe p. uč. se věnovala druhé třídě - té starí, v celé třídě jich je asi 15, take nechápu proč na ně aspoň nenahlídnou CO dělají, po hodině kdy dostane zadání, nepochopí a celou dobu píe patně dostane pětku, o znalostech jazyku se ani nevyjadřuju a za 9 hrubek má stále jetě dvojku, take přinutit ho učit se je bezpředmětné, taky u mu bylo ve kole řečeno a je v klidu e ho přetěujeme, e dvojka je taky dobrá známka, a kdy chci po učitelceč aby přitvrdila, takmi řekne e je to s ním sloité, kdy je tak milý................
Znalosti skoro ádné, jen co se naučíme doma, na co přijdu e neumí a tak, mimochodem v pátek se neučí vůbec, protoe není dost učitelek, prostě se mi to nelíbí.
Do té koly do které by měl nastoupit od září zbytek třídy přestoupí o rok později, syn je teď ve 4, třídě, po páté tř. u tam jdou vechny děti - na vyí stupeň - a domluvila jsem, e přejdou do tée třídy kde bude i syn, nebo budou rozděleni a on si můe vybrat s kým a kam bude chtít chodit.
Lákám ho taky na to e tam mám kamarádku, kdyby něco a e tam chodil tatínek a taky e tam teď přejde polovina jejich sloučeného ročníku.
Větinou děti mají potíe s přechodem u z principu, al e ze zkueností rodičů starích dětí vím, e mají ílené mezery ve znalostech a u loni jsem se rozhodovala, jestli ho přeloit, pak mi to bylo líto a u v říjnu sjem věděla e to byla chyba. Mohl to troku dohnat , tento rok hodně "ztratil" , take kdy teď přejde do páté třídy, co je jetě základní stupeň, tak by to nemuselo být tak moc hrozné, mohl by dohnat mezery a plynuleji přejít do vyího stupně.
Není tady
Májo, neboj se toho. Mladej je taky hodně citlivka a zvládl to celkem bez problémů. Je sice horí, e ti spoluáci jsou z různých koutů Prahy, take pak je problém "chození ven" , ale zvládá to. Natěstí to je ale bezvadný kolektiv (to říkaj profesoři).
Určitě to bude stát za pár prvních nervíčků, ne se dá dohromady s dětmi.
Není tady
Májajája: zdá se mi, e píe o naí kole. Chytni synátora a pryč s ním. On to zvládne. U nás se neučilo ve středu a základy angličtiny chybí tomu starímu dodnes. Mladí el pryč po první třídě, jak jsem u psala, a stejně paní učitelka ve druhé třídě odhalila nedostatky v prvouce. ¨Měl samé jedničky, ale radi budu mít dvojku, trojku a něco v hlavě ne pěkné vysvědčení a hlavu dutou.
Není tady
Májo, přesně takhle přecházela holka - o rok dřív ne ostatní děti a podle toho jak jsme mluvili s učitelema tak to bylo jen dobře. Je to jetě první stupeň a učitelka se jim věnuje víc individuálně ne kdy maji na kadou hodinu někoho jinýho.
Není tady
Tak jsem na nervy, mluvila jsem s ředitelem koly do které hcci dítě dát a asi jim hygiena změnila vyjímku na počet dětí ve třídě, jestli mi tu zůstane, tak si asi najmu nějakou domácí učitelku a nebo...já nevím, ale budu doufat e jim někdo propadne, aby ten ná se mohl něco naučit................. to jsem ale kodolibka, co,,,,,,,,,,,,,,,,,
jsem spí zoufalá
Není tady
Stránky: 1