29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
jake mate zkusenosti s touto antikoncepci...?
at uz negativni nebo pozitivni...
je pravda ze zlepsuji plet..?
Není tady
Chloe je úplně stejná jako Diane 35, jen ji vyrábí jiná firma a tak je levnější. Tudíž by měla mít stejné účinky - zlepšení pleti, nebolestivé menstruace atd. Gynekoložka mi ji doporučila, protože jsem studentka právě kvůli těm penězům - přecházela jsem z Diane. Nebylo mi po ní moc dobře, menstruace, která byla po braní Diany bezbolestná, tak se téměř nedala vydržet. A pleť? Z čisté tváře se stal jeden velký pupínek. V závěru jsem se vrátila zpátky k Dianě. Gynoložka mi poté říkala, že spousta jejích pacientek, které na Chloe přešly z Diany tak jim nesedla, ale pacientky, které s Chloe začínaly, byly spokojené. Tak takhle to působilo na mě, ale je to u každého individuální.
Není tady
diky..ma to bejt moje prvni antikoncepce, tak doufam ze to bude v poho...
Není tady
Ahoj, Chloe beru asi půl roku. Mám jí hlavně kvůli pleti a bolesti při menstruaci. Před tím jsem brala dvakrát drahé antikoncepce také vylepšující pleť (Janine, Yadin). Chloe je levnější, protože je to český výrobek. Jinak účinek má úplně stejný. Nemůžu si na ní zatím stěžovat. Do Diane bych nikdy nešla. Chloe je oproti Diane nízkohormonální antikoncepce. Takže proč do sebe cpát ještě více hormonů...? S žádnou antikoncepcí jsem nikdy neměla problém ohledně bolestivé menstruace.
Není tady
Můžu jen tak naťuknout...holky, myslíte některá z vás, že je pravda, že když berete hormonální antikoncepci, je mnohem složitější zhubnout???
Není tady