27. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 27. února : Jednoduchá kefírová buchta na plech. Rychlý recept zcela bez vajec! 21. února : Jak vyuít skořápky z vlaských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůe i s kalem |
|
|
Teru, zkus si na webu vyhledat
Karmické zákony
Tajemství lidského utrpení
Hossein Kazemzadeh Iranschär ˇ Vydavatežstvo: Eko-konzult, 2006
Pandorraa napsal(a):
Teru napsal(a):
diskutovat se dá s člověkem, jeho jedinou tohou není poníit ostatní diskutující... ale to je mi celkme fuk, e tozle dělá. spí mně vadí, jak neustále vědomě překrucuje to, co řekl někdo jiný, zaplete ho do naprosto zbytečné debaty o tom "jak to kdo myslel" a tetelí se blahem, jak ti to tvoje "dominátorská" pychologie funguje. a mi jednou místo uráky, obhajoby Salvatora atp. napíe aspoň jednu "mylenku", můeme na to navázat. Dokud si hraje na dominu, není na co navazovat, leda na ty uráky..
Tohle je zcela poslední věc, kterou tobě osobně píi na toto téma, a začne o něčem debatovat, ráda se přidám.
Je mi ajsné, e tohle co píu zase zcela překroutí, ale to je riziko podnikání
Pěkný den
T.Hmmm... "diskutovat se da s clovekem......"
Chtela jsi jiste rici: "diskutovat JA UMIM jen s clovekem, ktery: .......................... a pokud mozno mi nezrcadli me vlastni vlastnosti, ktere mne sice na ostatnich hrozne stvou, ale sama pred sebou jsem je peclive schovala," ze?
A proc si to myslim? Nu, vsichni kdo se mnou normalne komunikuji, jsou asi hlupaci, kdyz neprokoukli me "dominatorske" figle, ze? Jenom ty jsi je tak drtive odhlalila... Nebude ono to tedy tim, ze jsi stejna jako ja???
Pan, já umím diskutovat i s tebou, ale porstě mně to nebaví. Nic mi to nedává... ví, s člověkem jako jsi ty mám dlouholetou zkuenost. Je fajn být svůj, ale taky je fajn nechat těm kolem sebe trochu prostoru a necucat z nich energii v jednom kuse.
A prosím, u mi nepodsouvej tvé ideje, o hlupácích tady hovoří vdy jen ty...
Není tady
lvice napsal(a):
Teru,
tak velice stručně. Oblehla jsem to z webu, ale doporučuji si to půjčit třeba v knihovně a v klidu prostudovat a zamyslet se nad tím:
Předkládaný spis si nečiní nárok plně vyřeit problém utrpení, nicméně jeho mnohostranným a hlubokým osvětlením můe mnoha trpícím dát sílu a poznání, aby příčiny strádání poznali, snáeli a odstraňovali je, a současně uspokojili vlastní rozum a srdce...
Zkus si zaběhnout do knihovny, mrkni se na tyto stránky http://zbozi.seznam.cz/searchScreen?q=iranschär
díky za inspiraci lvice...
Není tady
Jo holky včera jsem četla krásnou větu: Moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda toho druhého.
Teru, není za co, je to úasná kníka, fakt si ji kup nebo zapůjči. Otevřela mi mnoho bran......
Zdravím, Salvatore
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Já s tou reinkarnací počítám stejně jako s vírou v Boha. Asi bude v nějaké formě existovat, určitě na principu zachování hmoty a energie, ale výklady se různí.
Ve tvém případě naprosto rozumný a přijatelný postoj. Kdy to bude přijímat takto a neuzavírat se, zajisté dostane od ivota více důkazů.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salvatore, překvapil jsi mne, oceňuji upřímnost.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ono, práce s duí je jiná, Due neodhaluje zpravidla ivoty, které není potřeba abys znala. Nedělá z toho divadlo. Kdybys např. byla Kleopatrou a v současnosti nebude řeit syndrom Kleopatry, pak je pravděpodobné, e due ti odhalí jiný ivot, který souvisí s problémy, které řeí v současnosti. Navíc, to funguje jetě jinak. Pro Dui není problém zprostředkovat v regresi (nebo i jinak) jakýkoliv jiný ivot kteréhokoliv jiného člověka, pokud uváí, e to pomůe tvé schopnosti pochopit problém a odstranit ho pochopením chyby, kterou dělá. Take zde jde o něco víc, ne pouze o vlastní minulé ivoty. Ovem to je moje zkuenost a kdybych toto vykládal kterémukoliv "esoterikovi", tak mne s tím pole do háje, protoe "Foučková o tom nepíe"... Chápe, kde je "pes zakopaný"?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tohle jsem taky nečekala, stejné si myslím u dávno. Proto jsem si udělala kolečko po různých ezotericích. Ne proto, abych je nachytala na peku, ale proto, abych si ověřila to, co bylo ve vzduchu, nad tím vím.
Myslím si, e problém není v tom, zda být ezoterikem či nebýt ezoterikem ale proč být ezoterikem.
Alespoň pro mne, nevím, jestli bych to ustála, zdá se mi hodně nebezpečné a skutečně to není pro kadého.
Jakmile zacítím náznak nepokory, od kohokoliv, kdo jen trochu pronikl do toho, co píe, jdu od něj, abych se s tím nesvezla.
Vlastně se dostáváme k dalí nekonečné veličině, kterou jsi nazval, jestli dobře rozumím Odvěká moudrost.
Jetě nevím, co to vlastně je, ale pro mne je ověřený fakt, e ádná mylenka, ádná emoce se neztrácí (dokonce i ta, která tu jetě nebyla) zůstává a někdy mi připadá, e se stává i reagujícím mentálním organismem a v některých případech i nebezpečným organismem. I kdy je to fenomen naprosto okouzlující svou velkolepou nekonečností. Proto, ten odstup a úcta a poznání vlastní malosti.
Myslím si, tedy připadá mi, e hodně ví jednotlivá náboenství, kadé něco jiného, ze svého úhlu. Ale e není třeba detailně studovat jejich spisy, kdy na to není čas ani energie, ale e je mono jen prociovat jejich obřady, protoe ta nejdůleitějí sdělení jsou jaksi pod čarou. Jen jedno mi připadá, e mají vekerá náboenství bez rozdílu stejné. e na počátku vech náboenství byla láska.
Salvatore, nic se neděje zbytečně, myslím si, e je tady jetě něco, co vnímám (e) a potřebuji si to pojmenovat.
Asi napíi svou vizi pro 21 století. Nebude to nic nového, ani objevného, prostý pohled, ale proto sem píeme, e? Abychom si ujasnili věci o kterých v práci nebo doma nemůeme hovořit, ( Vtip: jen Ty, můj PC, mi rozumí)
To jsem se zakecala, v časovém presu.
Přeji pevné zdraví a dobrou střechu Tvému domu.
Bláa..
Není tady
Bláa.. napsal(a):
----------------------------------------------------------------------
Salvatore, překvapil jsi mne, oceňuji upřímnost.
Bláo, já neustále překvapuji... dokonce i sám sebe...![]()
A propos, mám to brý tak, es myslela, e upřímnost je mi vzdálená? Mám za to, e jedna z věcí, o které mi jde v mých příspěvcích, je právě upřímně říkat co myslím...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ono, práce s duí je jiná, Due neodhaluje zpravidla ivoty, které není potřeba abys znala. Nedělá z toho divadlo. Kdybys např. byla Kleopatrou a v současnosti nebude řeit syndrom Kleopatry, pak je pravděpodobné, e due ti odhalí jiný ivot, který souvisí s problémy, které řeí v současnosti. Navíc, to funguje jetě jinak. Pro Dui není problém zprostředkovat v regresi (nebo i jinak) jakýkoliv jiný ivot kteréhokoliv jiného člověka, pokud uváí, e to pomůe tvé schopnosti pochopit problém a odstranit ho pochopením chyby, kterou dělá. Take zde jde o něco víc, ne pouze o vlastní minulé ivoty. Ovem to je moje zkuenost a kdybych toto vykládal kterémukoliv "esoterikovi", tak mne s tím pole do háje, protoe "Foučková o tom nepíe"... Chápe, kde je "pes zakopaný"?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tohle jsem taky nečekala, stejné si myslím u dávno. Proto jsem si udělala kolečko po různých ezotericích. Ne proto, abych je nachytala na peku, ale proto, abych si ověřila to, co bylo ve vzduchu, nad tím vím.
Myslím si, e problém není v tom, zda být ezoterikem či nebýt ezoterikem ale proč být ezoterikem.
Alespoň pro mne, nevím, jestli bych to ustála, zdá se mi hodně nebezpečné a skutečně to není pro kadého.
To tedy doopravdy pro kadého není... ale kdo nabere tu odvahu, tomu bývá výrazně pomoeno...
Upravil(a) Salvator (25. 5. 2006 17:37)
Není tady
Salvator napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
mayo,
no konecne jsme se dobraly merita veci: na dne kazde Pandoriny skrinky neni "licha" nadeje. Na dne uplne kazde Pandoriny skrinky je nadeje a laska. VZDY! Jenze malokdo ma dost odvahy, sebeucty, pokory, trpelivosti a lasky k sobe i lidem, aby se az na to dno dostal. Vetsina lidi uvizne kdesi na domnenkach a predstavach, ktere jim strasi v hlave a oni je nejsou schopni prekrocit. Radeji vymysleji teorie o "vyrovnanosti naprosto se vsim", "utocich proti vsem", "intoleranci" a ja nevim, o cem jeste
O tom to preci neni. Jak ja se citim, to vzdy zalezi na mne, mluvim o vnitrnim pocitu, o nicem jinem! Svadet svou vnitrni nevyrovnanost na cokoliv a na kohokoliv je detinske a nezrale. Nevim zdaleka vsechno, ale TOHLE vim naprosto jiste
Dobrou noc.Pan,
Navázal bych na tu Pandořinu skříňku. Řekl bych, e je to tak jaka říká. Pověst říká, e ve skříňce prý mělo být umístěno nějaké velké zlo.
Dá se to brát i tak, e kdokoliv se podívá do očí naději, moudrosti a lásce, "vyfasuje" zpětný leh svých nejhorích vlastností, které si ani nechce přiznat. Proto mají lidé z této "svaté trojice" velký strach, ačkoliv kadý ji tím, či oním způsobem v ivotě hledáme...
Oveme pravá láska, naděje a moudrost jsou opravdové a na nic si nehrají. To vzbuzuje negativní reakce lidí a to je důvod, proč zabili Jeíe, Galileiho, Bruna a dalí lidi, kteří byli svým způsobem opravdoví.
Církve dodnes opravdovost trestají vyvrením a likvidací.
Člověk, který tyto vlastnosti vyzařuje více ne ostatní, je pro ten zbytek automaticky "zlý" a bývá obviněn z vech moných nekalostí. Je v tom úasná moudrost, díky za nápovědu...
Salve,
presne to, co rikas jsem pochopila tady, na techto strankach, na babinetu. Takze vsem, co tu do mne sijou ze srdce a uprimne dekuji, opravdu
Nikdy mi nedelalo problem komunikovat prostrednictvim sve Maji a Majou kazdeho cloveka. Objevila jsem ale i sveho Brahmu. A vim, ze se nemohu nasilim "pretahovat" o Brahmy jinych s jejich Majami... To si musi vyresit kazdy sam A predevsim si svou Maju musi priznat....
Není tady
Teru napsal(a):
Pan, já umím diskutovat i s tebou, ale porstě mně to nebaví. Nic mi to nedává... ví, s člověkem jako jsi ty mám dlouholetou zkuenost. Je fajn být svůj, ale taky je fajn nechat těm kolem sebe trochu prostoru a necucat z nich energii v jednom kuse.
A prosím, u mi nepodsouvej tvé ideje, o hlupácích tady hovoří vdy jen ty...
Cloveka, jako jsem ja, jsi jeste nikdy nepotkala - to je ta pro tebe lepsi varianta
A pokud jsi ho potkala, bohuzel jsi svou dlouholetou zkusenost s nim, vubec nezuzitkovala - to je ta horsi varianta
Není tady
Navázal bych na tu Pandořinu skříňku. Řekl bych, e je to tak jaka říká. Pověst říká, e ve skříňce prý mělo být umístěno nějaké velké zlo.
Dá se to brát i tak, e kdokoliv se podívá do očí naději, moudrosti a lásce, "vyfasuje" zpětný leh svých nejhorích vlastností, které si ani nechce přiznat. Proto mají lidé z této "svaté trojice" velký strach, ačkoliv kadý ji tím, či oním způsobem v ivotě hledáme...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pandora na babinet nepíe. Já bych jí nechala, kde je.
Nikdy nevíme, kdo z nás vlastně ví a viděl nejvíce. Mé ivotní zkuenosti mě k tomu přivedly.
Já vidím ne Pandorruu, ale Dorru, Dorinku. Nebylo by to lepí? (ale netvrdím, jsem obyčejný člověk)
kamarádek je stále málo.
Není tady
Salvatore, překvapil jsi mne, oceňuji upřímnost.
Bláo, já neustále překvapuji... dokonce i sám sebe...
A propos, mám to brý tak, es myslela, e upřímnost je mi vzdálená? Mám za to, e jedna z věcí, o které mi jde v mých příspěvcích, je právě upřímně říkat co myslím...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dnení odpověď:
Salvatore, neodvauji se kohokoliv označit za upřímného nebo neupřímného.
Vichni jsme jen lidé a nezaznamenala jsem zde nikoho, kdo by byl svatěupřímný.
Úplná přesvědčivost je moná jen při debatě z očí do očí.
Internet zkresluje.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tohle jsem taky nečekala, stejné si myslím u dávno. Proto jsem si udělala kolečko po různých ezotericích. Ne proto, abych je nachytala na peku, ale proto, abych si ověřila to, co bylo ve vzduchu, nad tím vím.
Myslím si, e problém není v tom, zda být ezoterikem či nebýt ezoterikem ale proč být ezoterikem.
Alespoň pro mne, nevím, jestli bych to ustála, zdá se mi hodně nebezpečné a skutečně to není pro kadého.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To tedy doopravdy pro kadého není... ale kdo nabere tu odvahu, tomu bývá výrazně pomoeno...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dnení odpovědĄ:
Salvatore, já si myslím, e nejde o to, nabrat odvahu, e jde o to, jaký je cíl. A co, kdy zacítím e cílem je
poznání mantinelů mezi lidskou a boskou formou existence a úlohou? V poznání, e poznání je nekonečné a nedosaitelné? Jak se vydávat na cestu, kdy víme předem, e nás vlastně zavede zpět domů?
A co kdy nai předkové tohle věděli a my se vlastně jen snaíme ve stylu: babičko, nauč mě Charleston?
Upravil(a) Bláa.. (23. 5. 2006 7:43)
Není tady
Pandorraa:
Vdaka za pripomienku k citaniu, ale toto som necital u teba. Dalsia vec: ty predpokladas, ze ak psychicky labilny (spravne si to prelozila, je to slaby) clovek ide na regresnu hypnozu, da sa jeho zazitok povazovat za fakt? A dalej: Nepride mi, ze by som ako katolik odmietal nazory inych, ak mas ale na mysli odmietat ine nabozenstva, tak potom nechapem, preco by som ich mal prijimat, ked k tomu nabozenstvu nepatrim, a neverim, ze napr. Mohamed je Prorok Bozi atd. Ak v to neverim, preco by som Mohamedove nabozenske myslienky mal brat? Ved je to ine nabozenstvo... A dalej: Katolici odsudzuju zenu ako nastroj Satanov? Nanajvys tak svokry, to ti uznam Ani tej narazke s utrpenim nechapem - preco by sme ho mali zboznovat? Co sa symbolu tyka, pre nas nie je symbolom ani tak samotny kriz ako skor ten, co je na nom. Ak sa niekto pre teba obetuje, nenosis ho potom v srdci aj s jeho obetou? Co sa trestania tyka, rovnako verim tomu, ze sa trestame sami, ibaze verim i tomu, ze sme az tak slobodni ludia, ze sa mozeme uspesne potrestat az k tomu, z coho nebude navratu.
Bláa:
Velmi ma mrzia krivdy, ktore boli evanjelikom v minulosti robene. Osobne si vsak myslim, ze v sucasnosti existuje i medzi nami dialog. ( koniec koncov, preco by inak na Lumene-kat. gospelovy koncert boli Heaven's Shore-skupina anglikanov:) )
xXx:
Jak robis to "napsal"?
Tvoj nazor ti nezoberiem, ale nechapem, preco si myslis, ze ked som katolikom, tak mam nadiktovane myslenie. Osobne nemam a neviem o nikom, kto by mal. A ak pod nadiktovanym myslenim myslis nesuhlas napr. s reinkarnaciou, s tym nesuhlasim bez diktovania, z osobneho presvedcenia.
Salvator:
Co sa 5.koncilu tyka: ibaze stare mysteria boli ak sa nemylim prepisy Stareho Zakona, ci nie?
K Biblii: pocujem prvy krat, ze by Zidia verili v reinkarnaciu. A co sa tych nepriamych situacii tyka, nechaj ma hadat: Jezisovo stretnutie s Nikodemom, Pavlovo vyhlasenie: "Uz nezijem ja..." a ... Co bolo tretie? V kazdom pripade, uznas, ze o reinkarnacii hovoria len nepriamo, ze dokonca az tak nepriamo, ze to ani nie je zrejme? A ze inteligentny clovek by tam reinkarnaciu nasiel iba v pripade, ze by ju zaujato hladal? Pod pojmom zaujato myslim, ze by ju hladal za kazdu cenu?
K reinkarnacii-faktu: A co su teda podla teba zdroje faktov reinkarnacie? Asi mi to uslo, alebo som sa v tom stratil...
K Mistrom-Svatym: Ako mam vediet, ze ide o tie iste osoby, pokial dany pojem pocujem prvy krat? Mne to nepride ako bazirovanie, skor ako pouzivanie pojmov k zamlzovaniu. Neber to osobne, asi to schvalne nerobis, ale pojem Mistrov pocujem len od teba. A k svatym: povedz mi svateho, ktory hlasal reinkarnacne tezy...
K spovedi: pride ti, ze trest nie je prekazkou v liecbe, tak ako to bolo pri spovedi? Uz sa niekam dostavame.
K vlastnostiam Boha: v pripade, ze Cirkev mi poskytla vsetky odpovede na patricnej urovni, preco by som mal hladat inde? Ale mozno by si mal povedat tych par veci, na ktore si marne hladal odpoved.
K peklu: Vsetko podlieha zmenam? To neuznavam. Napriklad Boh zmenam nepodlieha. Ved preto je vecny. Vsetko stvorene podlieha zmenam? To uznam, ale len docasne. Neverim v nekonecne podliehanie zmenam, ale ved ani ty, nie? V pripade dostatocnej dokonalosti sa clovek znova nenarodi, ci nie?
K prechadzaniu: A v pripade, ze tam Boh proste bol, ale pri tom tam vobec nebol, hladal Adama, ale pritom davno vedel, kde je, chodil po zahrade, ale pri tom sa nedotkol zeme, ako to napises tak, aby tomu bezny clovek rozumel? Alebo este lepsie, aby tomu bezny Zid z tych casov rozumel?
K pozeraniu cez dimenzie: Nechapem, preco by Pismo malo byt historickym materialom. Prave ako take ho neuznavam, lebo by som potom veril, ze svet bol stvoreny za 7 dni, atd. Verim ale jeho posolstvu, inak povedane idealu, ktory nam Pismo dalo. Ale uznam ti, ze Pismo je nejednoznacne, kedze kazdy ma o nom inu predstavu. Ale tu prichadzame k nutnosti existencie niekoho, ako je papez, kto by bol vo veciach viery neomylny, inak by mohol byt kazdy lahko na zaklade Pisma-pravdy uvedeny do omylu.
K cloveku: chces zalozit diskusiu o tom, ako bol stvoreny clovek? V tomto som plaval, z bioly budem lietat. Ale iba preto, lebo na danu temu by som asi nebol dobrym diskusnym partnerom.
K reinkarnacnym skusenostiam: asi sa nezhodneme na termine "dokonalost". Ja verim, ze ak je niekto dokonaly, uz nepotrebuje skusenosti. Samozrejme zoberiem, ze "ivot člověka není dost dlouhý, aby získal vekeré dostupné zkuenosti z pozemského prostoru", toho som prikladom, kedze nikdy v zivote napriklad nebudem skusat bungee-jumping ( ani neviem jak sa to pise ). Je to vsak potrebne? Navyse, nevidim potrebu byt dokonalym. Citim iba potrebu byt stastnym.
K nebu a dusi: katolici vedia, co je to dusa PODLA NICH. Neviem, ako Monroe moze potvrdzovat miesto, ktore katolicka viera oznacuje ako neexistujuce.
A preco nebo odmietas ako stav duse?
K egu: a co je podla teba zle? Ak teda zle nie je ego?
K obeti: Tak pretoze tomu nerozumies, vyhlasujes to za nezmysel? Zaujimave... Vdaka za prehlad ceskej mafianskej sceny, ibaze tu hovorime o Bohu, pri ktorom sa prelinaju 2 vlastnosti - spravodlivost a laska. Clovek musel byt potrestany, to chcela spravodlivost, ako ty hovoris. A co by mohla laska urobit viac nez stat sa clovekom a byt potrestanym?
6.: Mozno po skuskovom, este mi to pripomen
7.: Neveris v existenciu absolutnej pravdy?
7b.: Takze katolicizmus v minulom zivote vedie k materializmu v tomto? Nemali by sme to skumat skor na zaklade nauky?
7c.: Ak ale nebude existovat neomylna osoba, nastane chaos, co Boh pravdepodobne nechce, ci nie?
K apropu: Aby som to najjednoduchsie uzavrel, parafrazou z ... nespomeniem si ... kazdy, kto sa snazi konat dobro a ide za nim, ide podvedome za Bohom a ma nadej na vecny zivot. ( a si v keli - nechcel si, ale aj tak budes mat )
9.: Spekulacie, domnienky, nepriame dokazy. Ale koniec koncov, i Cirkev ma nepriatelov, ktori by jej radi toho vela prisili. Ale ti by vselico radi prisili kazdemu - slobodomurari. Ako vies, ze to ONI netahaju za figurky? Su nanestastie vysoko i v Cirkvi - nastastie nie najvyssie, ale...
10.: Vies, co som vzdy odsudzoval? Matrikovych krestanov. Ti nech si pre mna za mna dogmy odsudzuju, ibaze tym ide iba o seba, nechapem, preco by sa na nich malo hladiet.
11.: Kto je to ten Monroe? Zaspal som trochu
Ale ja tiez verim, ze vsetci Otca uvidime, koniec koncov, kto by nas sudil . A verim i tomu, ze cast Boha sa moze prejavit tak, aby sme to vnimali, ale neverim tomu, ze je to "vdaka nam", skor vdaka Bohu. Ked je predsa vsemocny...
12.: Ked niekoho nevidis, nemozes s nim kecat? A co ja robim s tebou?
13.: Platy knazov, co viem, su financovane nielen zo statu, ale aj z Cirkvi. Ale koniec koncov, je zvlastne, kolko sa hovori, ze platit Cirkev by mali len katolici a pri tom u nas sa ku kat. viere prihlasili 3 stvrtiny obyvatelov. Paradox, co? Ale to sa nesmejem tebe...
14.: Biblia ti nepride ako teologicky spis, pretoze zamlzuje Boha?
15.: Nema vzdelanych knazov? Ved ti knazi okrem teologie studuju i filozofiu, psychologiu... To ti ako vzdelanie nepride? Co sa ucenia tyka - ludia sa uz boja Cirkvi v skolach, lebo nejakym divnym sposobom sa, vy to volate rakoska, dala do suvisu prave s mniskami A dalej, mne pride, ze funkcie, co si povedal, zastava dost dobre - teda, v ramci moznosti: ex. cirkevne skoly, nemocnice, JP2. bol skvelym diplomatom, rovnako tak aj mnoho knazov plni funkciu diplomatom, aj ked ich snahy nezabranuju vojnam, iba skor nezhodam ( ale boli aj taki, co zabranovali vojnam - teraz je na to OSN
)
Není tady
backy007 napsal(a):
Pandorraa:
Vdaka za pripomienku k citaniu, ale toto som necital u teba. Dalsia vec: ty predpokladas, ze ak psychicky labilny (spravne si to prelozila, je to slaby) clovek ide na regresnu hypnozu, da sa jeho zazitok povazovat za fakt? A dalej: Nepride mi, ze by som ako katolik odmietal nazory inych, ak mas ale na mysli odmietat ine nabozenstva, tak potom nechapem, preco by som ich mal prijimat, ked k tomu nabozenstvu nepatrim, a neverim, ze napr. Mohamed je Prorok Bozi atd. Ak v to neverim, preco by som Mohamedove nabozenske myslienky mal brat? Ved je to ine nabozenstvo... A dalej: Katolici odsudzuju zenu ako nastroj Satanov? Nanajvys tak svokry, to ti uznamAni tej narazke s utrpenim nechapem - preco by sme ho mali zboznovat? Co sa symbolu tyka, pre nas nie je symbolom ani tak samotny kriz ako skor ten, co je na nom. Ak sa niekto pre teba obetuje, nenosis ho potom v srdci aj s jeho obetou? Co sa trestania tyka, rovnako verim tomu, ze sa trestame sami, ibaze verim i tomu, ze sme az tak slobodni ludia, ze sa mozeme uspesne potrestat az k tomu, z coho nebude navratu.
Hmmm..a ty PREDPOKLADAS, ze kdyz psychicky labilni, tedy momentalne zraneny a "rozhozeny", clovek prijde k panu farari, vyzpovida se a ten mu da rozhreseni, da se tento akt povazovat za vyreseni problemu???
Je prece uplne jedno, zda to, co proziju v regresi, je fakt - a co je to FAKT? - dulezite je, jak s tim poselstvim ze sveho nitra nalozim. Bohuzel vubec nechapes princip regresni terapie, divas se na ni ocima katolika, ktery ma sve predsudky, promin, sve pravdy.
Vubec nebyla rec o tom, co mas ci nemas prijimat ci odmitat, to je tvoje vec. Jen mi prijde v tom pripade trochu zbytecne tve: "a dalej".... Proc to tak porad pitvas, kdyz mas jasno???
Dokonce i jasno v tom, ze buh je Otec. Nejspis poradne kruty a despoticky, kdyz poterebuje obetovat kohokoliv, natoz sveho syna, aby mohl odpustit a milovat ostatni sve deti. Hnusne! Nu halt buh v tvem chapani neni Matka
Není tady
Hmmm..a ty PREDPOKLADAS, ze kdyz psychicky labilni, tedy momentalne zraneny a "rozhozeny", clovek prijde k panu farari, vyzpovida se a ten mu da rozhreseni, da se tento akt povazovat za vyreseni problemu???
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Já bych řekla, e pokud se jedná o mimořádné momentální rozhození, tak e rozhovor s příjemným, farářem, jetě k tomu meditativně laděný, je docela dobrým lékem.
Mám strýce faráře a kdy jsem se s ním setkala na rodinných srazech, tak na vechny působil příjemně a člověk
skoro pookřál.
Není tady
Blaza:
Uplne nechapem, ci si nespokojna s idealom krestanstva, alebo sa ti skor nepaci jeho neuplatnovanie u konkretnych ludi. Mohla by si to rozviest?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Backy 007
Já Tě asi zklamu, Backy, ale s ideálem křesanství spokojena jsem. V podstatě jsem spokojena s téměř vemi
hlavními tradičními ideály ostatních tradičních náboenství.
Ji jsem někde uvedla, e podle mne, na počátku vekerých náboenstvích byla láska a e podle mne, má kadé náboenství jen jiný úhel pohledu.
Jenome jsme lidé a nic lidského nám není cizí a proto se ideály časem dostávají do pozadí mocenských nebo politických sil. Scénář je vude a vdy stejný. Vdy je to pro lidi a jetě lépe pro jejich záchranu.
Dá se říci, e v podstatě na kadém hnutí nebo uskupení zapůsobí zub času a my posléze ji vidíme jen ten
nános, který se na něm časem usadil.
Spíe bych zahovořila o tom, co se mi líbí na dnení době. Neuvěřitelný objem mylenek a pocitů, které se
vytvářejí, řekla bych globálně, lidstvo tápe uprostřed dosud snad největích moností, které se nám otevírají.
A my se vracíme, třeba ve vzpomínkách ke svým předkům, jako já k evangelickým předkům i kdy jdu radi do katolického kostela, jsou tam hezčí obrázky. Moji předkové to se svou vírou asi neměli zrovna lehké, ale co je na tom zvlátní, e z jejich rodu jsou lidé dá se říci, laskaví, odolní, vyrovnaní a dlouhověcí.
"Konkrétní neuplatňování u určitých lidí."
To tedy je, to má pravdu, ale musela bych v tom případě vyjmenovat vechny lidi, které znám. Pokud vím, vichni něco poruí, ale ideál je ideálem proto, abychom se k němu přibliovali, jinak by ideálem být ji přestal.
Ví, Backy, já se zajímám spiritualismus jako takový a nemám svou vyhraněnou stezku. Vlastně mě více zajímají pocity a mylenky druhých. Proto jsem ráda, e sem píe.
Měj se pěkně Backy a napi.
Bláa..
Není tady
Pro Bláu pokračování...
Jakmile zacítím náznak nepokory, od kohokoliv, kdo jen trochu pronikl do toho, co píe, jdu od něj, abych se s tím nesvezla.
Vlastně se dostáváme k dalí nekonečné veličině, kterou jsi nazval, jestli dobře rozumím Odvěká moudrost.
Jetě nevím, co to vlastně je, ale pro mne je ověřený fakt, e ádná mylenka, ádná emoce se neztrácí (dokonce i ta, která tu jetě nebyla) zůstává a někdy mi připadá, e se stává i reagujícím mentálním organismem a v některých případech i nebezpečným organismem. I kdy je to fenomen naprosto okouzlující svou velkolepou nekonečností. Proto, ten odstup a úcta a poznání vlastní malosti.
Odvěká moudrost je soubor poznání o fungování světa, do něho přispíváme vichni, ovem nejvíce ty nejpokročilejí bytosti, které mají nejirí monosti zkoumání vesmíru a jeho vlastností.
Je uloeno v akaických kronikách, ale část existuje také ve fyzických spisech a malá část byla také zveřejněna Mistry skrze pokročilé zasvěcence.
Někteří z nás mají monost vstoupit alespoň na práh tohoto ohromného souboru poznání a nahlédnout do tajemství, která od věků byla předávána pouze hledajícím.
Myslím si, tedy připadá mi, e hodně ví jednotlivá náboenství, kadé něco jiného, ze svého úhlu.
V různých náboenstvích se nacházejí pouze střípky Odvěké mpoudrosti. Náboenství není určeno k úschově a předávání OM, slouí jiným účelům. Nejvíce toho vědí jednotlivci, zasvěcenci, kteří ji jsou přímo vyučováni Mistry Hierarchie. Ti ovem neřeknou nikomu, kdo není hoden, nic podstatného.
Ale e není třeba detailně studovat jejich spisy, kdy na to není čas ani energie, ale e je mono jen prociovat jejich obřady, protoe ta nejdůleitějí sdělení jsou jaksi pod čarou.
V tom bych souhlasil, s tím, e opravdu hodnotného duchovna je v kadém náboenství pomálu. Zbytek tvoří spíe učení o správných mezilidských vztazích.
Nejvíce je pak balastu nasbíraného staletími, pojednávajícího o způsobech uctívání Boha, dále pak kontroverzní kosmologické a evoluční informace (o nebi, pekle, andělích...), které jsou větinou správné jenom v hrubých rysech, jinak jsou vykonstruované.
Take asi nejlepí, co v náboenstvích je, se netýká ani tak katechismu, ale přímého proitku při obřadech, v tom souhlasím...
Jen jedno mi připadá, e mají vekerá náboenství bez rozdílu stejné. e na počátku vech náboenství byla láska.
Právě Odvěká moudrost říká, e Boha není mono vnímat pouze jako lásku, ale neoddělitelně k němu patří i dalí aspekty, jako je Moudrost, Síla, Vůle, Aktivita a Inteligence. A pak dalí a dalí... Ke zdůraznění aspektu lásky v náboenstvích dolo pouze za posledních 2000 let, ve věku Ryb. Přetrvá to jetě dalích 2000 let, ovem s tím, e Lásku vyváí více Moudrosti. O tom náboenství neví nic.
Láska bez Moudrosti dokáe být slepá a fanatická, Moudrost bez Lásky bývá chladná, fatalistická a intelektualisticky rozumářská. Ve věku VOdnáře by se to mělo dostat poněkud do harmonie.
Salvatore, nic se neděje zbytečně, myslím si, e je tady jetě něco, co vnímám (e) a potřebuji si to pojmenovat.
Asi napíi svou vizi pro 21 století. Nebude to nic nového, ani objevného, prostý pohled, ale proto sem píeme, e? Abychom si ujasnili věci o kterých v práci nebo doma nemůeme hovořit, ( Vtip: jen Ty, můj PC, mi rozumí)
To jsem se zakecala, v časovém presu.
Přeji pevné zdraví a dobrou střechu Tvému domu.
Bláa..
Upravil(a) Salvator (25. 5. 2006 17:38)
Není tady
Salvator:
Co sa 5.koncilu tyka: ibaze stare mysteria boli ak sa nemylim prepisy Stareho Zakona, ci nie?
To si tak docela nemyslím. Neznám sice církevní dějiny, ale mysteriemi je mono nazvat také apokryfní evangelia, které byly důsledně vymýceny, jak jsi říkal také názory Origena a dalích křesnaských myslitelů, dále nevím ve kterém období, ale církev se "očiovala" také od gnisticismu a manichejismu, které asi 300 let ovlivňovali církevní učení. To byla mysteria.
Starý zákon? Tendenčně předělané summerské texty... Velká část není originální. Jeho původ je na jedné zajímavé planetě, která k nám zabloudí jednou za 3.600 let...
Starý zákon není věrohodný právě kvůli původu textu a jeho systematickému přepracování. I tak uznávané pasáe, jako jsou informace o králi alomounovi, jsou pravděpodobně velmi nadsazené. Realita byla o hodně skrovnějí. Ovem Sionisté nemají zájem přiznat pravdu, protoe jim jde o světovládu, a zejména o vládu nad ropnými loisky středního východu.
K Biblii: pocujem prvy krat, ze by Zidia verili v reinkarnaciu.
Já tyto informace mám. Dodnes prý některé ortodoxní sekty reinkarnaci povaují za přirozenou.
A co sa tych nepriamych situacii tyka, nechaj ma hadat: Jezisovo stretnutie s Nikodemom, Pavlovo vyhlasenie: "Uz nezijem ja..." a ... Co bolo tretie? V kazdom pripade, uznas, ze o reinkarnacii hovoria len nepriamo, ze dokonca az tak nepriamo, ze to ani nie je zrejme? A ze inteligentny clovek by tam reinkarnaciu nasiel iba v pripade, ze by ju zaujato hladal? Pod pojmom zaujato myslim, ze by ju hladal za kazdu cenu?
Nikoliv, netrefil ses. Pamatuji si pouze dva případy ze třech, které vak jsou nanejvý průkazné:
1. Jak jeí uzdravil slepého od narození. Učedníci se ho ptali, "kdo zhřeil, on, nebo jeho rodiče?"
idé znali tzv. "dědičný hřích", tj. dnes moderně řečeno "rodovou karmu". Stejně tak znali i "hřích", tedy "osobní karmu". Nikdy by se nebyli Jeíe ptali, jestli zhřeil ten slepý, kdyby nelo o osobní karmu z jiných ivotů. Byl přece slepý od narození, nemohl oslepnout a následkem nějakého činu v tomto ivotě.
2.) Teď mi připomeň, jak to bylo s Janem Křtitelem. Ptali se na něj Jeíe apotolové, nebo jiní lidé, to u nevím. Ptali se vak, kdo to je, (Jan Křtitel), jestli Mojí, nebo Eliá... kvůli tomu, e působil velký rozruch v Judsku hlásáním Jeíe jako mesiáe.
Nikdy by se nebyli dotazovali na tak zdánlivě hloupou otázku... ledae by znali reinkarnaci...
Třetí případ si nevzpomenu...
S tím Nikodémem to nebylo nic podobného. Ten se jenom přiel "ujistit" e Jeí je mesiá, potřeboval ho vidět a mluvist s ním osobně. Jeíč ho viditelně přesvědčil...
A s tím Pavlem, to není o reinkarnaci...
K reinkarnacii-faktu: A co su teda podla teba zdroje faktov reinkarnacie? Asi mi to uslo, alebo som sa v tom stratil...
Ty knihy, které jsem uvedl a spousta dalích "očividných" důkazů v podobě svědectví mnoha lidí o svých minulých ivotech, které byly prověřeny následným zjitěním na místě. Člověk, větinou dítě, si často vzpomene na svůj předelý ivot i v detailech- podobný případ se stal dceři mé dlouholeté přítelkyně. Asi ve věku tří let si vzpomněla, e "předtím ona byla maminkou a její maminka a prateta jejími dcerami. Její děda byl jejím manelem. Ovem mnohokrát dítě vypoví o mnoha dalích podrobnostech předchozího ivota, které se ukáí správné, včetně toho, e poznává své bývalé příbuzné, jejich rodinné vztahy, manela, věci osobní potřeby atd.
Lidé tyto důkazy obvykle odmítnou mahem ruky jako irelevantní a neprůkazné. Podle mne jsou průkazné a dost, ale stejně se tím nikdo nezabývá. Jenom málo seriozních vědců je ochotno riskovat svou kariéru a zabývat se výzkumem tohoto jevu.
Není tady
Pro Backyho, 2. pokračování:
K Mistrom-Svatym: Ako mam vediet, ze ide o tie iste osoby, pokial dany pojem pocujem prvy krat? Mne to nepride ako bazirovanie, skor ako pouzivanie pojmov k zamlzovaniu. Neber to osobne, asi to schvalne nerobis, ale pojem Mistrov pocujem len od teba. A k svatym: povedz mi svateho, ktory hlasal reinkarnacne tezy...
S těmi svatými jsem ti podal pouze příklad. Ne kadý "svatý", který byl katolickou církvou prohláen za "svatého", nebo "blahoslaveného", musí být Mistrem. Toto neurčuje církev ve své nebetyčné aroganci, nýbr Bůh. Vichni lidé procházejí systémem planetárních zasvěcení a stáváme se postupně Mistry a jetě vyími zasvěcenci na své vývojové cestě.
Svatými, tedy Mistry, jsou ji například někteří apotolové: Mezi nejznámějí Mistry patří Mistr Moria (někdy zvaný El Moriya), který byl apotolem Petrem. Milovaný Jan je nyní Mistr Kut Humi, který měl za posledních 2000 let mnoho inkarnací na Západě a byl dokonce profesorem na Cambridgi. Je velmi vzdělaný a byl Francisem Baconem, ale také Rogerem Baconem a dalími postavami.
Svatý Pavel je nyní Mistrem Hilarionem, Jeí je nyní Nanebevzatým Mistrem Jeíem, Kristus je nyní Pánem Maitréjou, Učitelem lidstva a andělů, Marie, matka Jeíova je nyní Mistrem Marií a je to ona, která oslovuje zejména katolickou církev skrze svá zjevení. Ovem dost často se zjevují také ostatní Mistři, z toho Jeí a Kristus snad nejvíce.
K spovedi: pride ti, ze trest nie je prekazkou v liecbe, tak ako to bolo pri spovedi? Uz sa niekam dostavame.
Nechápu, co tím myslí?
K vlastnostiam Boha: v pripade, ze Cirkev mi poskytla vsetky odpovede na patricnej urovni, preco by som mal hladat inde? Ale mozno by si mal povedat tych par veci, na ktore si marne hladal odpoved.
Pokud ti cirkev poskytla vechny odpovědi, pak se nemáme o čem bavit. Mně nikoliv. Například mi neuměli odpovědět ani na to, proč se rodí například postiené děti, proč děti v raném věku někdy umírají, proč církev posvěcuje zbraně, zpravidla na obou stranách fronty, proč kdysi kněí měli moc uzdravovat danou jim Jeíem a dnes nemají... a tak dále...
K peklu: Vsetko podlieha zmenam? To neuznavam. Napriklad Boh zmenam nepodlieha. Ved preto je vecny. Vsetko stvorene podlieha zmenam? To uznam, ale len docasne. Neverim v nekonecne podliehanie zmenam, ale ved ani ty, nie? V pripade dostatocnej dokonalosti sa clovek znova nenarodi, ci nie?
Jak to ví, e Bůh nepodléhá změnám? Protoe to říká církev? Já si to nemyslím. Bůh je jedna obrovská a neustálá změna. Právě v tom je věčnost, v neustálé změně. Kdyby se neměnil, vechno, co tvoří, by se zhroutilo.
Ano, jak člověk pokročí, nemusí se ji rodit na Zemi. Ale můe, kdy chce, kdy zde má nějaké úkoly. A také pokračuje ve svém vývoji dále do vesmíru, prakticky donekonečna se učí v různých světech různým dovednostem. Například, Mistři si uměle zdrují vývoj aby nám zůstávali blízko a mohli nám pomáhat. Takový Jan Křtitel ji v současnosti je daleko ve vesmíru a je mnohem pokročilejí, ne Jeí, nebo dokonce Kristus. Ale cesta k ivotu na Zemi se tím uzavírá.
K prechadzaniu: A v pripade, ze tam Boh proste bol, ale pri tom tam vobec nebol, hladal Adama, ale pritom davno vedel, kde je, chodil po zahrade, ale pri tom sa nedotkol zeme, ako to napises tak, aby tomu bezny clovek rozumel? Alebo este lepsie, aby tomu bezny Zid z tych casov rozumel?
K pozeraniu cez dimenzie: Nechapem, preco by Pismo malo byt historickym materialom. Prave ako take ho neuznavam, lebo by som potom veril, ze svet bol stvoreny za 7 dni, atd. Verim ale jeho posolstvu, inak povedane idealu, ktory nam Pismo dalo. Ale uznam ti, ze Pismo je nejednoznacne, kedze kazdy ma o nom inu predstavu. Ale tu prichadzame k nutnosti existencie niekoho, ako je papez, kto by bol vo veciach viery neomylny, inak by mohol byt kazdy lahko na zaklade Pisma-pravdy uvedeny do omylu.
Upravil(a) Salvator (26. 5. 2006 15:21)
Není tady
Pro Bláu pokračování...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salvatore, s lecčíms se dá souhlasit, nechci zacházet do detailů, co jsi psal mne oslovilo.
Jen nerozumím, proč není v jednotlivých náboenstvích odvěká moudrost nebo jen střípky, kdy uvádí:
--------------------------
Svatými, tedy Mistry, jsou ji například někteří apotolové: Mezi nejznámějí Mistry patří Mistr Moria (někdy zvaný El Moriya), který byl apotolem Petrem. Milovaný Jan je nyní Mistr Kut Humi, který měl za posledních 2000 let mnoho inkarnací na Západě a byl dokonce profesorem na Cambridgi. Je velmi vzdělaný a byl Francisem Baconem, ale také Rogerem Baconem a dalími postavami.
Svatý Pavel je nyní Mistrem Hilarionem, Jeí je nyní Nanebevzatým Mistrem Jeíem, Kristus je nyní Pánem Maitréjou, Učitelem lidstva a andělů, Marie, matka Jeíova je nyní Mistrem Marií a je to ona, která oslovuje zejména katolickou církev skrze svá zjevení. Ovem dost často se zjevují také ostatní Mistři, z toho Jeí a Kristus snad nejvíce.
-----------------------------------
nakonec jmenuje řadu jedinců, kteří přísluníky církve byli a byli nebo jsou podle Tebe, zasvěcenci? Kdy se tedy stali podle Tebe zasvěcenci?
Co se týká balastu, nechci se někoho dotknout, je to názor, ale mě právě knihy jako Miluj svůj ivot, připadají, e se časem opakují a e se tím mylenky stávají ji balastem? Jakousi snahou o radostné ovívání?
A také si myslím, e láska, kterou jsou náboenství protknuta je pochopitelně spojena s moudrostí, protoe
čistá láska, bez dalích hodnot láskou ani není a tudí se o ní jako o lásce ani nedá hovořit.
Co je podle Tebe hodnotné duchovno?
Upravil(a) Bláa.. (26. 5. 2006 0:32)
Není tady
Ahoj Salve,
přelouskala jsem, co jsi tu psal o Odvěké moudrosti. Neumím se zas a tak moc dobře vyjadřovat a nedosahuju ádné vysoké intelektuální úrovně, ale napíu vlastními slovy jak to na mě zapůsobilo.
Píe, e v náboenství jsou jen střípky a e nejvíce vědí zasvěcenci, kteří se ale jen tak s někým nevybavují. Take mi to připadá, e obyčejný průměrný hledající člověk nemá moc ancí dopídit se nějakého poznání. Kadý, kdo hledá, tak se dříve nebo později dostane i k náboenství a tam podle tebe najde ponejvíce jen balast. Má tedy obyčejný člověk nějakou anci najít Odvěkou mooudrost?
Kde by tedy podle tebe měl hledat a kam by se měl obrátit?
Hlavně prosím nepi, e sám do sebe
Není tady
Potí, Bublinko, je v tom, e Cesta poznání je dlouhodobý proces. Kadý pak vycházíme z jiného bodu, tudí nae forma Jití je vdy odliná. Co člověk, to jiný způsob. Po čase se vak vechny pěiny sbíhají do cest. Odtud u mohou být určité uzlové body stejné. A teprve odtud jsme skutečně zajímaví učitelům. Ne proto, e tam kdesi v počátcích naeho usilování by nás nedokázali sledovat, ale proto, e tenkrát jsme jetě byli hluboce ukotveni ve svém nezkrotitelném "já". S ním si v principu poradí pouze nae Karma, ne Guru. Někdo se proitím určité traumatizující situace zamotá na dalí desítky let. Jak jistě chápe, Mistr na něj nemůe čekat, navíc, kdy takto nevědomý ák by měl tendenci obviňovat samotného učitele.
To s námi manipuluje nae jáství.
A kdy ho začneme prohlédat, staneme se způsobilými přijmout Pravdu, která nás přesahuje. I zde na tomto foru můe vidět střípky ega je se do jednotlivých lidí zakusují, sama sebe z toho nevyjímaje. Jsme ve svých názorech i vnímání zkrátka chatrní. A v těchto principech neovladatelného jáství se nae Cesta donekonečna prodluuje.
Nenech se vak mýlit reakcí druhých. Někdy ten, který je dál ve zkrocení svých tueb, naoko rozhněvá svou mysl, aby druhého vyburcoval. Protoe tomuhle rozumíme. Intensivně vnímáme, jak hluboce se to jiné individualitě nemusí líbit, obzvlátě kdy před námi začne soptit a neetrně se dotýkat naich citů. Tehdy se nad sebou zamýlíme.
Je to jen zase nae nedokonalost! Proč nám nestačila vlídná slova?., proč jsme ke vem logickým argumentům v tichosti byli hluí?.. Jestlie jsme naučení slyet jen hněv, pak k nám zkrátka bude přicházet Hněv! I tohle je mysterium. A my se musíme naučit ho rozkódovat. Proto zároveň vdy sleduj i stav mysli, kterým onen rozzlobený člověk prochází. (Za vechny příklady uvedu Marpu.) Můe tam najít tichou hladinu, nezčeřenou jedinou vlnkou. Pak je to vdy jedinec, od něj se má něco důleitého naučit. Tohle je právě ten učitel, jeho jsi tak zoufale hledala.
Jediný, kdo nám brání přijmout svého guru, je "já", nae ego, které se tomu nezadritelně vzpouzí. Učitelů, aktuálních pro nae vnímání, je jak máku, jak hub po deti a věř tomu, e i v té církvi je jich doslova naseto, ale my sami to nevydejcháme. Abychom připustili: "Ten (z naeho pohledu) blbec je dál! Je podstatně dál, ne my sami!"
Mnohdy je pro nás učitelem ná nepřítel, spíe ne kněz, který leckdy ví prdlajs, co se odehrává v naí dui, i kdy by na to měl být specialista. Jenome církev se zamotala do svého jáství! A nemůe Ti být Mistrem, kdo sám je zapleten. Můe se vak od kadého z nich poučit.
Právě o tomhle tady pořád hovoří Salvator. Zdůrazňuje, e církev ne, protoe je a po ui ponořena do "já". A kdy, pak musí vybírat moudře. Ale proč o tom vůbec mluvím?.. Jaksi Ti uniká, e oni zasvěcenci jsou rozeseti vude, tudí mohou být i v církvi. Odtud se celá polarita pohledu mění.., záleí jen na Tobě, zdali je dokáe poznat?.. Takté akceptovat jejich postoj k Tobě.
Kdy pak pohlédneme zpět do historie, kde kadý člověk musel být svázán s náboenstvím, jinak byl prostě prohláen za heretika, okamitě se nám ozřejmí, jak tohle vlastně vechno chápat. Proto naslouchej, přemýlej, medituj nad slovy. Pravda zajisté rozkryje svou tvář a zazáří na Tebe v plné kráse.
Není tady
Crabate
Není tady
Crabate,
Jak poznám, e moje ego je u za hranicemi kde má být?
Jak se krotí ego?
To o egu, co tady píe, je přesně to, o čem poslední dny přemýlím.
Mám pocit, e mě přerůstá, e s tím něco musím dělat, jene nevím zda opravdu je to tak a kudy jít.
Vechny moje zpětně vybavené krachy byly kvůli velkému egu.
A vechno skvělé a i to nejlepí jsem získala zase díky egu.
Moje povaha je na tom dost zaloená, jsem jako dítě - vechno sama, sama.
Dá se nějak poznat kdy je to moc? A co s tím?
Není tady
Tak tomu asi rozumím, e jsme kadý na jiné úrovni a na některé věci asi jetě nejsme připraveni. Take do té doby ne budeme připraveni, je nejdůleitějí vymotat se předevím ze svého já, ega? Tím, e budeme sami sebe pozorovat, sledovat své reakce na druhé, přemýlet, meditovat
?
Potřebuju si odpovědi převést do nějaké zkratkovité, instatní podoby, mě moc slov mate
Není tady
bublinka napsal(a):
Tak tomu asi rozumím, e jsme kadý na jiné úrovni a na některé věci asi jetě nejsme připraveni. Take do té doby ne budeme připraveni, je nejdůleitějí vymotat se předevím ze svého já, ega? Tím, e budeme sami sebe pozorovat, sledovat své reakce na druhé, přemýlet, meditovat ?
Potřebuju si odpovědi převést do nějaké zkratkovité, instatní podoby, mě moc slov mate
Myslím si, e kadý musí zisti, čím je a skutočne tým by... My vo svojej podstate niesme egoistickí, lakomí, kodoradostní, zlí... v skutočnosti sme láskyplní, dobrosrdeční, prajní, pravdovravní... Keď sa budeme takto prejavova aj v hmotnom svete, budú nám na nae otázky dané odpovede...
To si myslím ja
Není tady
xXx napsal(a):
bublinka napsal(a):
Tak tomu asi rozumím, e jsme kadý na jiné úrovni a na některé věci asi jetě nejsme připraveni. Take do té doby ne budeme připraveni, je nejdůleitějí vymotat se předevím ze svého já, ega? Tím, e budeme sami sebe pozorovat, sledovat své reakce na druhé, přemýlet, meditovat ?
Potřebuju si odpovědi převést do nějaké zkratkovité, instatní podoby, mě moc slov mateMyslím si, e kadý musí zisti, čím je a skutočne tým by... My vo svojej podstate niesme egoistickí, lakomí, kodoradostní, zlí... v skutočnosti sme láskyplní, dobrosrdeční, prajní, pravdovravní... Keď sa budeme takto prejavova aj v hmotnom svete, budú nám na nae otázky dané odpovede...
To si myslím ja
Tak nevím, já si myslím, e člověk má v sobě vdy světlo i tmu, právě v té své podstatě. Jde o to poznat sám sebe nebo se snait sebe sama "vylepit"?
Je to asi smutné, ale já nevím, jak poznat sama sebe. Já někdy nedokáu poznat, co je mé skutečné přání a co je přání, které do mne někdo zasil, co je má skutečná emoce a co je emoce, kterou mám, protoe ji takto ode mne společnost očekává...
Jak je moné poznat ve chvíli, kdy ve mně bojují dva světy, kdy chci zároveň jít doprava i doleva, co z toho chci já a co z toho je dejme tomu společenský návyk.
V jedné knize se o tom hovoří jako o ochočování...jako děti nás ochočují rodiče, učitelé, kněí.. a jsou v tom tak dobří, e v tom ochočov ání pokračujeme sami i jako dospělí. nejprve jsme tedy ochočování a pak ochočujeme SAMI SEBE. Ach jo.
Není tady