29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
tak se jen chci podělit se svým trápením. Od neděle mám nemocnou kočičku, nejedla, ani nepila, jen ležela. Když jsem jí vnutila trochu vody, bylo jí šíleně zle. Ihned jsem ji chytla a letěla na veterinu (nejbližžší ošetřovnu s pohotovostí mám asi 5 minut pěšky od domu - bohužel o svátcích měli výjimečně zavřeno - a nebyla na dveřích ani cedule s adresou nebo telefonem jiného lékaře). Přes kamarádku jsem sehnala jiného lékaře a ujížděla (doufám, že mě nikdo neviděl, to bych se tedy nedoplatila pokut). Kočička ihned dostala kapačky, injekce a dneska ráno a večer znovu. Prostě jsme tam s přestávkou v poledne strávili celý den. Jedna kapačka trvá asi 3 hodiny. A verdikt je, že má zánět jater - je potřeba jí pročistit organismus, aby nehrozila otrava, má zvýšený bilirubin. K tomu dostává antibiotika, výživu a nějaké injekce na zklidnění žaludku. Nesmí nic jíst ani pít (tedy ona ani nechce). Ještě včera absolutně na nic nereagovala, ani se nepostaví. Dneska poprvé zvedla hlavu, když jsem ji zavolala jménem. Zatím ale nemá o nic zájem. Ani si nemůže dojít na záchod. Tak mi prosím držte palečky, ať se mi ta moje holka uzdraví. Zítra ráno a pak večer jedem znovu na veterinu, tak snad už jí to trochu pomůže.
Není tady
Mám dome asi měsíc koťátko britské kočičky a už je to miláček celé rodiny. Tak držíme palečky, holky, ať se uzravíte!
Není tady
Držím palce, ať je číča brzy fit...
Není tady
Bude líp,vydržte obě.
Není tady
Anelo, jak je kočičce? Strašně s tebou cítím, zbláznila bych se, kdyby jsem měla takhle nemocnou tu mojí holku . Držím palečky, ať se co nejdříve uzdraví.
Není tady