29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Ahoj věříte na osud?
Stalo se vám že se vám vypovědělo v budoucnosti vše co vám někdo předpověděl nebo osud není daný?
Na co věříte s čím máte zkušenost?
PS: k tomu osudu zkoušeli jste nějakou kartářku byla dobrá? Jaká?
Čtu teď knížky o karmě, je to velmi zajímavé, věříte na karmu? Dává to smysl je to vlastně akce a reakce zjednodušeně řečeno ale nejen to.... Přijde mě to poučné, dobře se to čte a vede to k zamyšlení.
Co se týče Tarotu máte někdo zkušenost s jeho výkladem? Vyšel vám? Jak vnímáte tarot jako ukázku cesty po které teď jdete? Berete si z toho ponaučení?
Není tady
Lukáši Lukáši, jsi ještě malé dítě? - Nevím.., asi bys nečetl knihy o karmě. Ale ptáš se tak.
Stačí se tady přece trochu začíst a odpovědí najdeš milion. A to přesně na své otázky, které jsi právě položil.
Není tady
Tarotu som sa kedysi venovala, ale už to nepotrebujem. Osud možno eixsutje, ale my sami ho každou myšlienkou, každým okamihom meníme, takže sú skôr dané nejaké rámcové veci a zvyšok je na nás. Karma je len iný výraz pre to, že všetko, čo robíme, hovoríme a myslíme si sa nám nielenže raz vráti (hoci nevieme kedy a ako), ale ovplyvní aj všetkých ostatných a celý svet, v dobrom aj v zlom... Toť fše.
Není tady
Karma i osud jsou dané naším laděním. My si to možná ani neuvědomujeme, ale něco vyzařujem, nějakým způsobem reagujeme na situace, jež nás potkávají. A v tom je v podstatě skryt celý náš osud či karma. Nelze tedy říci, že by náš osud byl nějak předem daný, vždyť stačí změnit svůj postoj k onomu fenoménu, který se právě odehrává, a všechno dopadne jinak. Háček ovšem tkví v tom, že nás většinou ani nenapadne opustit svá rigidní schémata mysli a jdeme do toho po hlavě podle zajetých vzorců. No a v tom tkví právě ta karma, nebo-li osud, jež nás nemine.
Není tady
Keďže sa už dajú meniť aj gény, bolo by čudné, keby sa nedala meniť karma/osud.
Není tady
Selima napsal(a):
...takže sú skôr dané nejaké rámcové veci a zvyšok je na nás...
Příklad: Česko za pár let dožene západ, a jedno jest, jestli s Babišem, nebo kašpárkem...
Upravil(a) rina (23. 4. 2019 13:29)
Není tady
Selima napsal(a):
Keďže sa už dajú meniť aj gény, bolo by čudné, keby sa nedala meniť karma/osud.
to záleží na hodně věcech a ne všechno zvlědne člověk sám.
ale jsou jedinci, kteří mají nulovou negativní karmu . pár jich na světě je. jenže je zvláštní, že nemusejí umřít. jsou tu dál a žijí. pravděpodobně stravují na svém čistém duchu negativní karmy jiných.
Není tady
rina napsal(a):
Selima napsal(a):
...takže sú skôr dané nejaké rámcové veci a zvyšok je na nás...
Příklad: Česko za pár let dožene západ, a jedno jest, jestli s Babišem, nebo kašpárkem...
... alebo s nejakou šikovnou pani prezidentovou ... Áno, tak nejako.
Není tady
luděk napsal(a):
Selima napsal(a):
Keďže sa už dajú meniť aj gény, bolo by čudné, keby sa nedala meniť karma/osud.
to záleží na hodně věcech a ne všechno zvlědne člověk sám.
ale jsou jedinci, kteří mají nulovou negativní karmu . pár jich na světě je. jenže je zvláštní, že nemusejí umřít. jsou tu dál a žijí. pravděpodobně stravují na svém čistém duchu negativní karmy jiných.
To sú tuším bódhisattvovia súcitu, čo sú tu dobrovoľne - a s tou karmou by to mohlo byť tak nejako, ako píšeš. ja nie som až tak zameraná na karmu a jej pozorovanie/meranie, takže o nej nemám hlbšie znalosti... Ja sa snažím myslieť, hovoriť a robiť to, čo je v danej chvíli najsprávnejšie - aj s vedomím, že systém ráta s prípadnými chybami a vie sa s nimi vyrovnať.
Upravil(a) Selima (24. 4. 2019 14:11)
Není tady
Áno, tak nejako
Není tady
Jednou při velefilozofické debatě o předurčeném osudu a jeho "rámcovosti" padla otázka 'Co kdyby Jidáš Ježíše nezradil?'
Po delší odmlce zazněla jednoduchá odpověď: No co. Zradil by ho někdo jinej.
Není tady
rina napsal(a):
Jednou při velefilozofické debatě o předurčeném osudu a jeho "rámcovosti" padla otázka 'Co kdyby Jidáš Ježíše nezradil?'
Po delší odmlce zazněla jednoduchá odpověď: No co. Zradil by ho někdo jinej.
ze skenu dané doby mi přišlo asi toto. jidáš jako nejmilejší měl na rozdíl od ostatních snahu o to, aby jeho učitel obhájil svoje učení před nejvyšším správcem oblasti té doby a učinil to co učinil. ostatně bez toho by nedosšlo k naplnění poslání krista na zemi v souladu s boží vůlí. jidáš měl ty nejllepší předpoklady , byl ovladatelný protože byl v podstatě zamilován.
nehledme na něj jako na zrádce ale jako na vykonavatele boží vůle. osttaně po tom, co udělal se o něm nikde ve svitcích nepíše. splnil co musel a bůh si jej vzal k sobě.
Není tady
Musíme jít, Luďku, ještě hlouběji, abychom zjistili, kde vlastně celý ten problém začal. Jidáš Ježíše totiž skutečně miloval a obdivoval nesmírně. Jak je tedy možné, že nakonec učiní něco takového?.. Protože on to udělal.., nehledejme za tím jiné vysvětlení jako je karmické předurčení nebo naplnění boží vůle.
Klíč k celé této záhadě spočívá ve vyhnání kupčíků z chrámu. Kdy Ježíš se spravedlivě rozhořčil, spletl ze tří provázků jakýsi bičík a zatímco se s ním rozháněl ve vzduchu, vykázal všechny, co v chrámu kupčili s odpustky a jinou veteší, ven. Se slovy: "Učinili jste z mého chrámu peleš lotrovskou", hřímajíc slovy Otce, od něj těch pár nejpomalejších dostalo pár klofanců konečky provázku. Toť vše... Avšak tato situace se stala spouštěčem následujících Jidášových rozhodnutí. Neboť Jidáš v duchu zajásal a oči mu zahořely nadějí a očekáváním. Vzápětí se tento pohled střetl se zraky Ježíšovými. Nazaretský pak bičík upustil na zem s významem, že je dalek veškerého násilí a nikdy podobnou cestou nepůjde. Čímž zklamal veškerá Jidášova očekávání.
Abychom správně porozuměli celé situaci: Ježíš přišel nastolit Boží Království na Zem. To, že byl nakonec ukřižován, byl jakýsi náhradní plán, ne ten prvotní. Proto Jeho utrpení a všechny Jeho pozdější pochybnosti byly pravé, ryzí a celá ta výsledná zrada vedoucí k ukřižování nemusely nastat, kdyby neselhali jeho věrní, jeho učedníci. To On nakonec ve své lásce k nim, když se jim ukázal po vzkříšení, z nich snímá tuto vinu vysvětlením, že s tím nemohli nic dělat a že to bylo rozhodnutí Otce v reakci na činy Odpůrcovy. (Což je de facto i pravda, my lidé jen rezonujem, někdy harmonicky, někdy disharmonicky.)
Podstatné je, že Jidáš tolik toužil po nastolení Božího Království tady a teď, že by neváhal použít násilí. A svoji šanci viděl právě ve vykázání kupčíků z chrámu. A když se Ježíš té možnosti, jak si hleděli z očí do očí, vzdal, tak to cítil tak, že sám původce té myšlenky ji vlastně zradil. A tato představa v něm zakořenila a všechny jeho další činy vedly k tomu, aby Ho (Ježíše) probudil. Protože věděl ze zkušenosti, že v tomto světě bez násilí nelze nic prosadit. A zapomněl věřit v Něho, v Jeho činy a znamení, které je provázely, kdy na vlastní oči viděl, jak se skrze Něj dějí zázraky každý den. Jidáš do poslední chvíle věřil, že Ježíš se vzpamatuje a prokáže svou moc, čímž bude zároveň i Boží Království na Zemi nastoleno. Nikdy by ho ani ve snu nenapadlo, že raději sám sebe nechá obětovat a umře, než by se dopustil násilí na jiné lidské bytosti.
A v tom je celé to tajemství. Království Boží tenkrát skutečně bylo na dosah, avšak ne vžitými metodami, v nichž si to bez násilí ani nedovedeme představit.
Není tady
Crabat napsal(a):
Musíme jít, Luďku, ještě hlouběji, abychom zjistili, kde vlastně celý ten problém začal. Jidáš Ježíše totiž skutečně miloval a obdivoval nesmírně. Jak je tedy možné, že nakonec učiní něco takového?.. Protože on to udělal.., nehledejme za tím jiné vysvětlení jako je karmické předurčení nebo naplnění boží vůle.
Klíč k celé této záhadě spočívá ve vyhnání kupčíků z chrámu. Kdy Ježíš se spravedlivě rozhořčil, spletl ze tří provázků jakýsi bičík a zatímco se s ním rozháněl ve vzduchu, vykázal všechny, co v chrámu kupčili s odpustky a jinou veteší, ven. Se slovy: "Učinili jste z mého chrámu peleš lotrovskou", hřímajíc slovy Otce, od něj těch pár nejpomalejších dostalo pár klofanců konečky provázku. Toť vše... Avšak tato situace se stala spouštěčem následujících Jidášových rozhodnutí. Neboť Jidáš v duchu zajásal a oči mu zahořely nadějí a očekáváním. Vzápětí se tento pohled střetl se zraky Ježíšovými. Nazaretský pak bičík upustil na zem s významem, že je dalek veškerého násilí a nikdy podobnou cestou nepůjde. Čímž zklamal veškerá Jidášova očekávání.
Abychom správně porozuměli celé situaci: Ježíš přišel nastolit Boží Království na Zem. To, že byl nakonec ukřižován, byl jakýsi náhradní plán, ne ten prvotní. Proto Jeho utrpení a všechny Jeho pozdější pochybnosti byly pravé, ryzí a celá ta výsledná zrada vedoucí k ukřižování nemusely nastat, kdyby neselhali jeho věrní, jeho učedníci. To On nakonec ve své lásce k nim, když se jim ukázal po vzkříšení, z nich snímá tuto vinu vysvětlením, že s tím nemohli nic dělat a že to bylo rozhodnutí Otce v reakci na činy Odpůrcovy. (Což je de facto i pravda, my lidé jen rezonujem, někdy harmonicky, někdy disharmonicky.)
Podstatné je, že Jidáš tolik toužil po nastolení Božího Království tady a teď, že by neváhal použít násilí. A svoji šanci viděl právě ve vykázání kupčíků z chrámu. A když se Ježíš té možnosti, jak si hleděli z očí do očí, vzdal, tak to cítil tak, že sám původce té myšlenky ji vlastně zradil. A tato představa v něm zakořenila a všechny jeho další činy vedly k tomu, aby Ho (Ježíše) probudil. Protože věděl ze zkušenosti, že v tomto světě bez násilí nelze nic prosadit. A zapomněl věřit v Něho, v Jeho činy a znamení, které je provázely, kdy na vlastní oči viděl, jak se skrze Něj dějí zázraky každý den. Jidáš do poslední chvíle věřil, že Ježíš se vzpamatuje a prokáže svou moc, čímž bude zároveň i Boží Království na Zemi nastoleno. Nikdy by ho ani ve snu nenapadlo, že raději sám sebe nechá obětovat a umře, než by se dopustil násilí na jiné lidské bytosti.
A v tom je celé to tajemství. Království Boží tenkrát skutečně bylo na dosah, avšak ne vžitými metodami, v nichž si to bez násilí ani nedovedeme představit.
zajímavé vysvětlení.
zaletím si " v duchu" do té doby počíst si v emocích a myšlenkách lidí dotčených tím , co jsi napsal.
a dám vědět co jsem našel. bude to zajímavé. dík. :-)
Není tady
luděk napsal(a):
zajímavé vysvětlení.
zaletím si " v duchu" do té doby počíst si v emocích a myšlenkách lidí dotčených tím , co jsi napsal.
a dám vědět co jsem našel. bude to zajímavé. dík. :-)
Ježíši
Není tady
Eva. napsal(a):
luděk napsal(a):
zajímavé vysvětlení.
zaletím si " v duchu" do té doby počíst si v emocích a myšlenkách lidí dotčených tím , co jsi napsal.
a dám vědět co jsem našel. bude to zajímavé. dík. :-)Ježíši
a proč ne , učim to lidi už dlouho. a funguje to.
Není tady
luděk napsal(a):
a proč ne , učim to lidi už dlouho. a funguje to.
Když to tak funguje, co tady furt řešíš? Tak všechny ty lumpy nalaď na dobro a bude nám hej.
Není tady
Taky nechápu, co tady luděk pořád řeší, když mu to tak funguje.
A proč teda nevyřeší třeba Ježíše, Piláta atd., co nikdo nevyřešil dva tisíce a více let.
Proč se nevnoří třeba do myšlení Ramesse II, nebo Mojžíše, Ježíše a nepublikuje, jak to bylo doopravdy..
Proč nepracuje u kriminálky a ihned neřeší trestné činy, teroristické útoky atd...
Není tady
Eva. napsal(a):
Taky nechápu, co tady luděk pořád řeší, když mu to tak funguje.
A proč teda nevyřeší třeba Ježíše, Piláta atd., co nikdo nevyřešil dva tisíce a více let.
Proč se nevnoří třeba do myšlení Ramesse II, nebo Mojžíše, Ježíše a nepublikuje, jak to bylo doopravdy..
Proč nepracuje u kriminálky a ihned neřeší trestné činy, teroristické útoky atd...
a proč , proč , proč bych to dělal ?
Není tady
luděk napsal(a):
Eva. napsal(a):
Taky nechápu, co tady luděk pořád řeší, když mu to tak funguje.
A proč teda nevyřeší třeba Ježíše, Piláta atd., co nikdo nevyřešil dva tisíce a více let.
Proč se nevnoří třeba do myšlení Ramesse II, nebo Mojžíše, Ježíše a nepublikuje, jak to bylo doopravdy..
Proč nepracuje u kriminálky a ihned neřeší trestné činy, teroristické útoky atd...a proč , proč , proč bych to dělal ?
Třeba proto, že si tady (a možná i jinde) stěžuješ?
Tak si nestěžuj a mlč, když se takhle hloupě ptáš, proč bys to dělal.
Btw, dětem se na takové hloupé dotazy, jako je ten tvůj, odpovídá - pro slepičí kvoč
Upravil(a) Eva. (29. 4. 2019 14:34)
Není tady
Eva. napsal(a):
luděk napsal(a):
Eva. napsal(a):
Taky nechápu, co tady luděk pořád řeší, když mu to tak funguje.
A proč teda nevyřeší třeba Ježíše, Piláta atd., co nikdo nevyřešil dva tisíce a více let.
Proč se nevnoří třeba do myšlení Ramesse II, nebo Mojžíše, Ježíše a nepublikuje, jak to bylo doopravdy..
Proč nepracuje u kriminálky a ihned neřeší trestné činy, teroristické útoky atd...a proč , proč , proč bych to dělal ?
Třeba proto, že si tady (a možná i jinde) stěžuješ?
Tak si nestěžuj a mlč, když se takhle hloupě ptáš, proč bys to dělal.
Btw, dětem se na takové hloupé dotazy, jako je ten tvůj, odpovídá - pro slepičí kvoč
s blbci není radno diskutovat, udělaj z tebe blbce..
jak prozaické že ?
Není tady
luděk napsal(a):
s blbci není radno diskutovat, udělaj z tebe blbce..
jak prozaické že ?
Přesně tak, luďku.
Otázkou je, jestli je vždy správně určeno, kdo je blbec.
A jestli ten, kdo by tím blbcem být neměl, má v sobě dostatečnou pokoru a dovede se i při diskusi s blbcem chovat s respektem.
Anebo taky - jestli ti dva diskutující nejsou ve skutečnosti blbci oba.
Upravil(a) Eva. (29. 4. 2019 16:42)
Není tady
Eva. napsal(a):
luděk napsal(a):
s blbci není radno diskutovat, udělaj z tebe blbce..
jak prozaické že ?Přesně tak, luďku.
Otázkou je, jestli je vždy správně určeno, kdo je blbec.
A jestli ten, kdo by tím blbcem být neměl, má v sobě dostatečnou pokoru a dovede se i při diskusi s blbcem chovat s respektem.
Anebo taky - jestli ti dva diskutující nejsou ve skutečnosti blbci oba.
ale blbec může být arogantní, pokorný, láskyplný i sebestředný. ve výsledku bude stejně blbec
Není tady
luděk napsal(a):
Eva. napsal(a):
luděk napsal(a):
s blbci není radno diskutovat, udělaj z tebe blbce..
jak prozaické že ?Přesně tak, luďku.
Otázkou je, jestli je vždy správně určeno, kdo je blbec.
A jestli ten, kdo by tím blbcem být neměl, má v sobě dostatečnou pokoru a dovede se i při diskusi s blbcem chovat s respektem.
Anebo taky - jestli ti dva diskutující nejsou ve skutečnosti blbci oba.ale blbec může být arogantní, pokorný, láskyplný i sebestředný. ve výsledku bude stejně blbec
I to je možné.
Není tady
Eva. napsal(a):
luděk napsal(a):
s blbci není radno diskutovat, udělaj z tebe blbce..
jak prozaické že ?Přesně tak, luďku.
Otázkou je, jestli je vždy správně určeno, kdo je blbec.
A jestli ten, kdo by tím blbcem být neměl, má v sobě dostatečnou pokoru a dovede se i při diskusi s blbcem chovat s respektem.
Anebo taky - jestli ti dva diskutující nejsou ve skutečnosti blbci oba.
Ale k věci. je zajímavé, že se objevuje spousta esoteriků, kartářů, mystiků a rostou jako houby po dešti. všichni chtějí vědět jak to nadpřiroeno funguje a chtějí s ním pracovat. to ovšem bez darů s hůry nemá žádný význam. těm lidem to nic nepřinese , jen vymění něco za něco ve svým životě. dary shůry jsou vlastně duchovní "oděvy" a "koruny" nad hlavou nebo na hlavě. jsou vidět jasnovidným zrakem. lidi kteří dary nemají by neměli v duchovnu pracovat , nic jim to neprospěje .
myslel jsem že jsem na duchovním foru kde se diskutuje . pokud diskuzi někdo chápe jako stěžování. je to jeho problem.
Upravil(a) luděk (29. 4. 2019 16:58)
Není tady