18. září : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 18. září : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Ahoj věříte na osud?
Stalo se vám e se vám vypovědělo v budoucnosti ve co vám někdo předpověděl nebo osud není daný?
Na co věříte s čím máte zkuenost?
PS: k tomu osudu zkoueli jste nějakou kartářku byla dobrá? Jaká?
Čtu teď kníky o karmě, je to velmi zajímavé, věříte na karmu? Dává to smysl je to vlastně akce a reakce zjednodueně řečeno ale nejen to.... Přijde mě to poučné, dobře se to čte a vede to k zamylení.
Co se týče Tarotu máte někdo zkuenost s jeho výkladem? Vyel vám? Jak vnímáte tarot jako ukázku cesty po které teď jdete? Berete si z toho ponaučení?
Není tady
Lukái Lukái, jsi jetě malé dítě? - Nevím.., asi bys nečetl knihy o karmě. Ale ptá se tak.
Stačí se tady přece trochu začíst a odpovědí najde milion. A to přesně na své otázky, které jsi právě poloil.
Není tady
Tarotu som sa kedysi venovala, ale u to nepotrebujem. Osud mono eixsutje, ale my sami ho kadou mylienkou, kadým okamihom meníme, take sú skôr dané nejaké rámcové veci a zvyok je na nás. Karma je len iný výraz pre to, e vetko, čo robíme, hovoríme a myslíme si sa nám nielene raz vráti (hoci nevieme kedy a ako), ale ovplyvní aj vetkých ostatných a celý svet, v dobrom aj v zlom... To fe.
Není tady
Karma i osud jsou dané naím laděním. My si to moná ani neuvědomujeme, ale něco vyzařujem, nějakým způsobem reagujeme na situace, je nás potkávají. A v tom je v podstatě skryt celý ná osud či karma. Nelze tedy říci, e by ná osud byl nějak předem daný, vdy stačí změnit svůj postoj k onomu fenoménu, který se právě odehrává, a vechno dopadne jinak. Háček ovem tkví v tom, e nás větinou ani nenapadne opustit svá rigidní schémata mysli a jdeme do toho po hlavě podle zajetých vzorců. No a v tom tkví právě ta karma, nebo-li osud, je nás nemine.
Není tady
Keďe sa u dajú meni aj gény, bolo by čudné, keby sa nedala meni karma/osud.
Není tady
Selima napsal(a):
...take sú skôr dané nejaké rámcové veci a zvyok je na nás...
Příklad: Česko za pár let doene západ, a jedno jest, jestli s Babiem, nebo kapárkem...
Upravil(a) rina (23. 4. 2019 13:29)
Není tady
Selima napsal(a):
Keďe sa u dajú meni aj gény, bolo by čudné, keby sa nedala meni karma/osud.
to záleí na hodně věcech a ne vechno zvlědne člověk sám.
ale jsou jedinci, kteří mají nulovou negativní karmu . pár jich na světě je. jene je zvlátní, e nemusejí umřít. jsou tu dál a ijí. pravděpodobně stravují na svém čistém duchu negativní karmy jiných.
Není tady
rina napsal(a):
Selima napsal(a):
...take sú skôr dané nejaké rámcové veci a zvyok je na nás...
Příklad: Česko za pár let doene západ, a jedno jest, jestli s Babiem, nebo kapárkem...
... alebo s nejakou ikovnou pani prezidentovou ... Áno, tak nejako.
Není tady
luděk napsal(a):
Selima napsal(a):
Keďe sa u dajú meni aj gény, bolo by čudné, keby sa nedala meni karma/osud.
to záleí na hodně věcech a ne vechno zvlědne člověk sám.
ale jsou jedinci, kteří mají nulovou negativní karmu . pár jich na světě je. jene je zvlátní, e nemusejí umřít. jsou tu dál a ijí. pravděpodobně stravují na svém čistém duchu negativní karmy jiných.
To sú tuím bódhisattvovia súcitu, čo sú tu dobrovožne - a s tou karmou by to mohlo by tak nejako, ako píe. ja nie som a tak zameraná na karmu a jej pozorovanie/meranie, take o nej nemám hlbie znalosti... Ja sa snaím myslie, hovori a robi to, čo je v danej chvíli najsprávnejie - aj s vedomím, e systém ráta s prípadnými chybami a vie sa s nimi vyrovna.
Upravil(a) Selima (24. 4. 2019 14:11)
Není tady
Áno, tak nejako
Není tady
Jednou při velefilozofické debatě o předurčeném osudu a jeho "rámcovosti" padla otázka 'Co kdyby Jidá Jeíe nezradil?'
Po delí odmlce zazněla jednoduchá odpověď: No co. Zradil by ho někdo jinej.
Není tady
rina napsal(a):
Jednou při velefilozofické debatě o předurčeném osudu a jeho "rámcovosti" padla otázka 'Co kdyby Jidá Jeíe nezradil?'
Po delí odmlce zazněla jednoduchá odpověď: No co. Zradil by ho někdo jinej.
ze skenu dané doby mi přilo asi toto. jidá jako nejmilejí měl na rozdíl od ostatních snahu o to, aby jeho učitel obhájil svoje učení před nejvyím správcem oblasti té doby a učinil to co učinil. ostatně bez toho by nedoslo k naplnění poslání krista na zemi v souladu s boí vůlí. jidá měl ty nejllepí předpoklady , byl ovladatelný protoe byl v podstatě zamilován.
nehledme na něj jako na zrádce ale jako na vykonavatele boí vůle. osttaně po tom, co udělal se o něm nikde ve svitcích nepíe. splnil co musel a bůh si jej vzal k sobě.
Není tady
Musíme jít, Luďku, jetě hlouběji, abychom zjistili, kde vlastně celý ten problém začal. Jidá Jeíe toti skutečně miloval a obdivoval nesmírně. Jak je tedy moné, e nakonec učiní něco takového?.. Protoe on to udělal.., nehledejme za tím jiné vysvětlení jako je karmické předurčení nebo naplnění boí vůle.
Klíč k celé této záhadě spočívá ve vyhnání kupčíků z chrámu. Kdy Jeí se spravedlivě rozhořčil, spletl ze tří provázků jakýsi bičík a zatímco se s ním rozháněl ve vzduchu, vykázal vechny, co v chrámu kupčili s odpustky a jinou veteí, ven. Se slovy: "Učinili jste z mého chrámu pele lotrovskou", hřímajíc slovy Otce, od něj těch pár nejpomalejích dostalo pár klofanců konečky provázku. To ve... Avak tato situace se stala spoutěčem následujících Jidáových rozhodnutí. Nebo Jidá v duchu zajásal a oči mu zahořely nadějí a očekáváním. Vzápětí se tento pohled střetl se zraky Jeíovými. Nazaretský pak bičík upustil na zem s významem, e je dalek vekerého násilí a nikdy podobnou cestou nepůjde. Čím zklamal vekerá Jidáova očekávání.
Abychom správně porozuměli celé situaci: Jeí přiel nastolit Boí Království na Zem. To, e byl nakonec ukřiován, byl jakýsi náhradní plán, ne ten prvotní. Proto Jeho utrpení a vechny Jeho pozdějí pochybnosti byly pravé, ryzí a celá ta výsledná zrada vedoucí k ukřiování nemusely nastat, kdyby neselhali jeho věrní, jeho učedníci. To On nakonec ve své lásce k nim, kdy se jim ukázal po vzkříení, z nich snímá tuto vinu vysvětlením, e s tím nemohli nic dělat a e to bylo rozhodnutí Otce v reakci na činy Odpůrcovy. (Co je de facto i pravda, my lidé jen rezonujem, někdy harmonicky, někdy disharmonicky.)
Podstatné je, e Jidá tolik touil po nastolení Boího Království tady a teď, e by neváhal pouít násilí. A svoji anci viděl právě ve vykázání kupčíků z chrámu. A kdy se Jeí té monosti, jak si hleděli z očí do očí, vzdal, tak to cítil tak, e sám původce té mylenky ji vlastně zradil. A tato představa v něm zakořenila a vechny jeho dalí činy vedly k tomu, aby Ho (Jeíe) probudil. Protoe věděl ze zkuenosti, e v tomto světě bez násilí nelze nic prosadit. A zapomněl věřit v Něho, v Jeho činy a znamení, které je provázely, kdy na vlastní oči viděl, jak se skrze Něj dějí zázraky kadý den. Jidá do poslední chvíle věřil, e Jeí se vzpamatuje a prokáe svou moc, čím bude zároveň i Boí Království na Zemi nastoleno. Nikdy by ho ani ve snu nenapadlo, e raději sám sebe nechá obětovat a umře, ne by se dopustil násilí na jiné lidské bytosti.
A v tom je celé to tajemství. Království Boí tenkrát skutečně bylo na dosah, avak ne vitými metodami, v nich si to bez násilí ani nedovedeme představit.
Není tady
Crabat napsal(a):
Musíme jít, Luďku, jetě hlouběji, abychom zjistili, kde vlastně celý ten problém začal. Jidá Jeíe toti skutečně miloval a obdivoval nesmírně. Jak je tedy moné, e nakonec učiní něco takového?.. Protoe on to udělal.., nehledejme za tím jiné vysvětlení jako je karmické předurčení nebo naplnění boí vůle.
Klíč k celé této záhadě spočívá ve vyhnání kupčíků z chrámu. Kdy Jeí se spravedlivě rozhořčil, spletl ze tří provázků jakýsi bičík a zatímco se s ním rozháněl ve vzduchu, vykázal vechny, co v chrámu kupčili s odpustky a jinou veteí, ven. Se slovy: "Učinili jste z mého chrámu pele lotrovskou", hřímajíc slovy Otce, od něj těch pár nejpomalejích dostalo pár klofanců konečky provázku. To ve... Avak tato situace se stala spoutěčem následujících Jidáových rozhodnutí. Nebo Jidá v duchu zajásal a oči mu zahořely nadějí a očekáváním. Vzápětí se tento pohled střetl se zraky Jeíovými. Nazaretský pak bičík upustil na zem s významem, e je dalek vekerého násilí a nikdy podobnou cestou nepůjde. Čím zklamal vekerá Jidáova očekávání.
Abychom správně porozuměli celé situaci: Jeí přiel nastolit Boí Království na Zem. To, e byl nakonec ukřiován, byl jakýsi náhradní plán, ne ten prvotní. Proto Jeho utrpení a vechny Jeho pozdějí pochybnosti byly pravé, ryzí a celá ta výsledná zrada vedoucí k ukřiování nemusely nastat, kdyby neselhali jeho věrní, jeho učedníci. To On nakonec ve své lásce k nim, kdy se jim ukázal po vzkříení, z nich snímá tuto vinu vysvětlením, e s tím nemohli nic dělat a e to bylo rozhodnutí Otce v reakci na činy Odpůrcovy. (Co je de facto i pravda, my lidé jen rezonujem, někdy harmonicky, někdy disharmonicky.)
Podstatné je, e Jidá tolik touil po nastolení Boího Království tady a teď, e by neváhal pouít násilí. A svoji anci viděl právě ve vykázání kupčíků z chrámu. A kdy se Jeí té monosti, jak si hleděli z očí do očí, vzdal, tak to cítil tak, e sám původce té mylenky ji vlastně zradil. A tato představa v něm zakořenila a vechny jeho dalí činy vedly k tomu, aby Ho (Jeíe) probudil. Protoe věděl ze zkuenosti, e v tomto světě bez násilí nelze nic prosadit. A zapomněl věřit v Něho, v Jeho činy a znamení, které je provázely, kdy na vlastní oči viděl, jak se skrze Něj dějí zázraky kadý den. Jidá do poslední chvíle věřil, e Jeí se vzpamatuje a prokáe svou moc, čím bude zároveň i Boí Království na Zemi nastoleno. Nikdy by ho ani ve snu nenapadlo, e raději sám sebe nechá obětovat a umře, ne by se dopustil násilí na jiné lidské bytosti.
A v tom je celé to tajemství. Království Boí tenkrát skutečně bylo na dosah, avak ne vitými metodami, v nich si to bez násilí ani nedovedeme představit.
zajímavé vysvětlení.
zaletím si " v duchu" do té doby počíst si v emocích a mylenkách lidí dotčených tím , co jsi napsal.
a dám vědět co jsem nael. bude to zajímavé. dík. :-)
Není tady
luděk napsal(a):
zajímavé vysvětlení.
zaletím si " v duchu" do té doby počíst si v emocích a mylenkách lidí dotčených tím , co jsi napsal.
a dám vědět co jsem nael. bude to zajímavé. dík. :-)
Jeíi
Není tady
Eva. napsal(a):
luděk napsal(a):
zajímavé vysvětlení.
zaletím si " v duchu" do té doby počíst si v emocích a mylenkách lidí dotčených tím , co jsi napsal.
a dám vědět co jsem nael. bude to zajímavé. dík. :-)Jeíi
a proč ne , učim to lidi u dlouho. a funguje to.
Není tady
luděk napsal(a):
a proč ne , učim to lidi u dlouho. a funguje to.
Kdy to tak funguje, co tady furt řeí? Tak vechny ty lumpy nalaď na dobro a bude nám hej.
Není tady
Taky nechápu, co tady luděk pořád řeí, kdy mu to tak funguje.
A proč teda nevyřeí třeba Jeíe, Piláta atd., co nikdo nevyřeil dva tisíce a více let.
Proč se nevnoří třeba do mylení Ramesse II, nebo Mojíe, Jeíe a nepublikuje, jak to bylo doopravdy..
Proč nepracuje u kriminálky a ihned neřeí trestné činy, teroristické útoky atd...
Není tady
Eva. napsal(a):
Taky nechápu, co tady luděk pořád řeí, kdy mu to tak funguje.
A proč teda nevyřeí třeba Jeíe, Piláta atd., co nikdo nevyřeil dva tisíce a více let.
Proč se nevnoří třeba do mylení Ramesse II, nebo Mojíe, Jeíe a nepublikuje, jak to bylo doopravdy..
Proč nepracuje u kriminálky a ihned neřeí trestné činy, teroristické útoky atd...
a proč , proč , proč bych to dělal ?
Není tady
luděk napsal(a):
Eva. napsal(a):
Taky nechápu, co tady luděk pořád řeí, kdy mu to tak funguje.
A proč teda nevyřeí třeba Jeíe, Piláta atd., co nikdo nevyřeil dva tisíce a více let.
Proč se nevnoří třeba do mylení Ramesse II, nebo Mojíe, Jeíe a nepublikuje, jak to bylo doopravdy..
Proč nepracuje u kriminálky a ihned neřeí trestné činy, teroristické útoky atd...a proč , proč , proč bych to dělal ?
Třeba proto, e si tady (a moná i jinde) stěuje?
Tak si nestěuj a mlč, kdy se takhle hloupě ptá, proč bys to dělal.
Btw, dětem se na takové hloupé dotazy, jako je ten tvůj, odpovídá - pro slepičí kvoč
Upravil(a) Eva. (29. 4. 2019 14:34)
Není tady
Eva. napsal(a):
luděk napsal(a):
Eva. napsal(a):
Taky nechápu, co tady luděk pořád řeí, kdy mu to tak funguje.
A proč teda nevyřeí třeba Jeíe, Piláta atd., co nikdo nevyřeil dva tisíce a více let.
Proč se nevnoří třeba do mylení Ramesse II, nebo Mojíe, Jeíe a nepublikuje, jak to bylo doopravdy..
Proč nepracuje u kriminálky a ihned neřeí trestné činy, teroristické útoky atd...a proč , proč , proč bych to dělal ?
Třeba proto, e si tady (a moná i jinde) stěuje?
Tak si nestěuj a mlč, kdy se takhle hloupě ptá, proč bys to dělal.
Btw, dětem se na takové hloupé dotazy, jako je ten tvůj, odpovídá - pro slepičí kvoč
s blbci není radno diskutovat, udělaj z tebe blbce..
jak prozaické e ?
Není tady
luděk napsal(a):
s blbci není radno diskutovat, udělaj z tebe blbce..
jak prozaické e ?
Přesně tak, luďku.
Otázkou je, jestli je vdy správně určeno, kdo je blbec.
A jestli ten, kdo by tím blbcem být neměl, má v sobě dostatečnou pokoru a dovede se i při diskusi s blbcem chovat s respektem.
Anebo taky - jestli ti dva diskutující nejsou ve skutečnosti blbci oba.
Upravil(a) Eva. (29. 4. 2019 16:42)
Není tady
Eva. napsal(a):
luděk napsal(a):
s blbci není radno diskutovat, udělaj z tebe blbce..
jak prozaické e ?Přesně tak, luďku.
Otázkou je, jestli je vdy správně určeno, kdo je blbec.
A jestli ten, kdo by tím blbcem být neměl, má v sobě dostatečnou pokoru a dovede se i při diskusi s blbcem chovat s respektem.
Anebo taky - jestli ti dva diskutující nejsou ve skutečnosti blbci oba.
ale blbec můe být arogantní, pokorný, láskyplný i sebestředný. ve výsledku bude stejně blbec
Není tady
luděk napsal(a):
Eva. napsal(a):
luděk napsal(a):
s blbci není radno diskutovat, udělaj z tebe blbce..
jak prozaické e ?Přesně tak, luďku.
Otázkou je, jestli je vdy správně určeno, kdo je blbec.
A jestli ten, kdo by tím blbcem být neměl, má v sobě dostatečnou pokoru a dovede se i při diskusi s blbcem chovat s respektem.
Anebo taky - jestli ti dva diskutující nejsou ve skutečnosti blbci oba.ale blbec můe být arogantní, pokorný, láskyplný i sebestředný. ve výsledku bude stejně blbec
I to je moné.
Není tady
Eva. napsal(a):
luděk napsal(a):
s blbci není radno diskutovat, udělaj z tebe blbce..
jak prozaické e ?Přesně tak, luďku.
Otázkou je, jestli je vdy správně určeno, kdo je blbec.
A jestli ten, kdo by tím blbcem být neměl, má v sobě dostatečnou pokoru a dovede se i při diskusi s blbcem chovat s respektem.
Anebo taky - jestli ti dva diskutující nejsou ve skutečnosti blbci oba.
Ale k věci. je zajímavé, e se objevuje spousta esoteriků, kartářů, mystiků a rostou jako houby po deti. vichni chtějí vědět jak to nadpřiroeno funguje a chtějí s ním pracovat. to ovem bez darů s hůry nemá ádný význam. těm lidem to nic nepřinese , jen vymění něco za něco ve svým ivotě. dary shůry jsou vlastně duchovní "oděvy" a "koruny" nad hlavou nebo na hlavě. jsou vidět jasnovidným zrakem. lidi kteří dary nemají by neměli v duchovnu pracovat , nic jim to neprospěje .
myslel jsem e jsem na duchovním foru kde se diskutuje . pokud diskuzi někdo chápe jako stěování. je to jeho problem.
Upravil(a) luděk (29. 4. 2019 16:58)
Není tady