|
9.dubna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 9.dubna : Vaření na chatě či chalupě bez stresu: Tipy na vaření z jedné pánve nebo hrnce. 1.dubna : Jak vznikla záhada ďáblova trojúhelníku: Odhalil ji už Kolumbus? |
|
|
Máte někdo zkušenosti s bělením zubů? Ptala jsem se své zubní lékařky na její názor na přípravky z lékárny. Řekla mi, že jsou to vyhozené peníze a objednala mě na bělení zubů v ordinaci. Má někdo zkušenosti s přípravky z lékárny a bělení u lékaře? Účinky a cena?
Není tady
Používala jsem bělící gel z lékárny,z hlavy nevím název.Natíral se takovou tyčkou na zuby a pak si nesměla jíst ani pít půl hodiny.Stálo to asi 600Kč a bylo to na nic.O bělení u lékaře jsem dost četla,je to šetrné na zuby,můžou být jen asi týden citlivý.Dají se vybělit až o osm stupňů,což je paráda.Pak existuje domácí bělení,kde ti zubař udělá formu tvých zubů na doma a ty bělíš stejným způsobem jako v ordinaci,jen delší dobu a častějc a proto i účinějc.Stojí to prý 4-5 tisíc.Vydrží to i několik let.Nevíš na kolik přijde bělení v ordinaci?To jsem nikde nevyčetla.
Není tady
Já právě nevím, kolik to stojí. Zubařka mi řekla, abych přišla, že se domluvíme na způsobu, který mi bude vyhovovat. Takže cenu budu znát až na místě. O přípravcích z lékárny jsem právě taky pochybovala. Proto jsem se objednala raději k zubařce. Nechci jen tak vyhodit peníze... Díky za odpověď dzahilo...
Není tady
Ahoj holky,
myslím si, že přípravky z lékárny pomohou těm, kdo mají své bílé zuby, ale vlivem kouření, pití kávy atp. jim zežloutly. Pokud však někdo (jako např. já
) má už žlutou zubní sklovinu takříkajíc danou do vínku, tomu pomůže pouze bělení u zubaře. Pokud vím, většinou se to řeší tak, že se zuby vlastně "přemalují na bílo", což je šetrnější než bělení peroxidem atp. Tedy určitě záleží na dispozici.