Oznámení

18. září : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, když vás tlačí čas i finance!

18. září : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 31. 3. 2006 16:23

Jana.J
♥♥♥----

ruce a paže

Ahoj,
všechny zdravím a doufám, že mi zde někdo poradíte.
Dost mne trápí problémy s pažemi. Nelíbí se mi velké a svalnaté paže. V práci pracuji jako asistentka, takže je toho hodně, opravdu 9 i 10 hodin v kuse pracuji a nemám čas ani na jídlo. Jsem unavená, bolí mě ruce z toho jak pořád probírám šanony, dokumenty a tak podobně.
Začínají se mi tvořit svaly snad i z toho, kdyz píšu na PC.
Nevím proč to tak je. Není to moc, ale tvoří se stále, protože je hodně prací namáhám.
Nevím jak tomu zabránit, o práci nemohu přijít a stejně se bojím, že by mne to bolelo i tak.
Jenže mne trápí, že se mi tvoří svaly a paže se zvětšují.
Co mám dělat? Mám něco cvičit nebo něco jíst? Co může zabránit vzniku svalů? Normálně necvičím, ale jsem štíhlá. Vůbec nesportuji. Je mi 25 let.
Děkuji moc za vaši radu!

Není tady

#2 31. 3. 2006 18:00

Bety
♥♥♥♥♥♥♥

Re: ruce a paže

Jani, tak buď ráda - svaly se nebudou zvětšovat donekonečna, a pevné svalnaté paže jsou pěkné - rozhodně lepší než ty moje staré tenké ochablé...koukni jaké má Madonna krásně vypracované paže...nebo Olga Šípková.

Strach je malá smrt...

Není tady

#3 1. 4. 2006 9:44

Terry
Host