27. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 27. února : Jednoduchá kefírová buchta na plech. Rychlý recept zcela bez vajec! 21. února : Jak vyuít skořápky z vlaských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůe i s kalem |
|
|
Ahoj,
nevíte někdo nějaký zaručený recept, jak klidně a nerueně spát? Večer mám problém s usínáním a kdy se mi to povede, tak se zase kadou chvíli budím, take ráno, kdy mám vstávat do práce koukám jako elva. U jsem byla u lékaře, ten mi napsal léky na spaní, ty mi teda pomohli, ale u je nemám a doktor mi jiné u nenapíe. Take se v tom plácám dál. Přitom ádné starosti nemám, e bych to měla od nervů, nebo tak.
Co pomahá vám?
mě se stává, e patně spím, pokud se před spaním více najím, těký aludek mě pak budí... Nervy taky občas mívám, nebo divoké sny, ale to jídlo je důvodem neklidného spánku u mě často
Není tady
Ahoj,
Doporučuji zkusit "Potahované tablety z kořene kozlíku lékařského".Cituji:Přináí spánek a duevní klid.Při stresu.
Moc jsem tomu taky nevěřila,ale zabírá.A určitě kodí míň,ne práky na spaní.A...pan doktor určitě moc dobře ví,proč dalí léky na spaní nepředepisuje...
Není tady
Jetě mě napadl čaj z meduňky,mateřídouky nebo heřmánek.Můe za tím být i patně "postavená"postel.
Tak...
Není tady
penizek napsal(a):
Ahoj,
Doporučujizkusit "Potahované tablety z kořene kozlíku lékařského".Cituji:Přináí spánek a duevní klid.Při stresu.
Moc jsem tomu taky nevěřila,ale zabírá.A určitě kodí míň,ne práky na spaní.A...pan doktor určitě moc dobře ví,proč dalí léky na spaní nepředepisuje...
A ty tablety z kořene kozlíku lékařského se dají koupit normálně v lékárně?
Já u jsem vyzkouela třezalku, jahody před psaním, studenou sprchu, skrátka co mi kdo doporučil a nic.
Evííku, já si to s Tebou vyměním, já bych spala zase furt. A usnu fakt kdekoliv a kdykoliv
Upravil(a) Kralka (19. 3. 2006 11:27)
Není tady