Oznámení

27. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

27. února : Jednoduchá kefírová buchta na plech. Rychlý recept zcela bez vajec!

21. února : Jak využít skořápky z vlašských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůže i s kašlem

#1 18. 3. 2006 21:02

Evíík
Host

Nespavost

Ahoj,
nevíte někdo nějaký zaručený recept, jak klidně a nerušeně spát? Večer mám problém s usínáním a když se mi to povede, tak se zase každou chvíli budím, takže ráno, když mám vstávat do práce koukám jako želva. Už jsem byla u lékaře, ten mi napsal léky na spaní, ty mi teda pomohli, ale už je nemám a doktor mi jiné už nenapíše. Takže se v tom plácám dál. Přitom žádné starosti nemám, že bych to měla od nervů, nebo tak.
Co pomahá vám? sova

#2 18. 3. 2006 22:13

mala.popelka
Moderátor(ka)
Místo: krásné Podbeskydí

Re: Nespavost

mě se stává, že špatně spím, pokud se před spaním více najím, těžký žaludek mě pak budí... Nervy taky občas mívám, nebo divoké sny, ale to jídlo je důvodem neklidného spánku u mě často

"Proti bolestem duše jsou jen dva léky: naděje a trpělivost" - Pythagoras

http://www.ticker.7910.org/as1cMbUuM2B0010MjAzZHwwMDAwMjY2N2R8TmFzIHphenJhayBLcnlzdHVmZWsgbWE.gif

Není tady

#3 18. 3. 2006 22:29

penizek
♥♥♥♥♥♥-
Místo: Středočeský kraj

Ahoj,
Doporučuji smile zkusit "Potahované tablety z kořene kozlíku lékařského".Cituji:Přináší spánek a duševní klid.Při stresu.
Moc jsem tomu taky nevěřila,ale zabírá.A určitě škodí míň,než prášky na spaní.A...pan doktor určitě moc dobře ví,proč další léky na spaní nepředepisuje...

http://tickers.cafemom.com/t/eNortjK1UjI1NzMyUbIGXDASyAKk60.png

http://tickers.cafemom.com/t/eNortjK1UjI1NzMyU7IGXDASzgKm58.png

Není tady

#4 18. 3. 2006 22:37

penizek
♥♥♥♥♥♥-

Ještě mě napadl čaj z meduňky,mateřídoušky nebo heřmánek.Může za tím být i špatně "postavená"postel.