Oznámení

15. října : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

15. října : Různé životní příběhy, trápení i radosti a starosti žen si s námi můžete pročítat v našem magazínu.

29. září : Uvařme si spolu dietní květákové kari.

#1 14. 12. 2016 18:54

Phoenixfemme
♥------
Registrovaný: 14. 12. 2016
Příspěvky: 1

Neotigason

Lidicky prosim. Ma nekdo zkusenost s timto svinstvem? Privitam vsechny rady. Uz nemuzu dal. Ne jen ze jsem uz chemicky znicena ,take mi zacaly padat vlasy.  Ne..neni to o 10 -20 vlasu vic nez je bezne. Je to silenost. Jsou vsude. Za mesic mam na hlave uz jen polovinu vlasu a lysiny a to co zbylo ma silenou kvalitu. A dal padaji a ja jsem cim dal vic psychicky vite kde.  Je to hruza. Neverim ze jeste nekdy budu mit sve huste a kvalitni vlasy. 

Dekuji za reakce.

Není tady

 
NÁŠ TIP:

    Zápatí

    Powered by PunBB 1.2.24c
    © Copyright 2002–2008 Rickard Andersson
    Content © Copyright 2000–2016 SAMI spol. s r.o.
    Ochrana osobních údajů