Oznámení

6. prosince : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, když vás tlačí čas i finance!

6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 2. 1. 2015 14:04

Juditka
♥------

Až příliš obyčejný příběh o milenci z náčrtníku

Začala jsem psát knížku, teda spíš knížtičku. Nemám žádnou ambici na její vydání, ale spíš bych chtěla vypsat vše, o čem sním, co se mi líbí apod.
Jenže samotné mi to moc nejde. Pokud byste měli zájem, dávám jednotlivé kapitoly na blog (http://milenecznacrtniku.blogspot.cz/?z … 877b1d514d). Budu ráda za slušné připomínky nebo za podněty,jak dál pokračovat, co je postavené na hlavu, co by se líbilo vám apod..
Jsem začátečník, tak prosím o shovívavost. dudlik
Děkuju, Judita

Není tady

#2 2. 1. 2015 15:55

Juditka
♥------

Re: Až příliš obyčejný příběh o milenci z náčrtníku

A přidávám novou kapitolu..smile
Jen upozorním, že prolog a první kapitola jsou takové trochu jiné - hlavně v první kapitole je to hlavně o smutku a jiných pocitech. Ty další kapitoly jsou víc vyprávěcí a bude v nich čím dál víc lechtivějších slov.

Upravil(a) Juditka (2. 1. 2015 15:57)

Není tady

#3 3. 1. 2015 8:09

eremuruss
♥♥♥♥♥♥♥

Me se to libi

Za jednu minutu člověk pozná, zda se mu někdo líbí, za hodinu pozná, zda by jej dokázal mít rád či milovat, za jeden den zjistí, jestli by s tou osobou dokázal strávit celý život...ale poté trvá celý život než na tu osobu zapomene.

Není tady

#4 4. 1. 2015 17:44

Juditka
♥------

Tak moc děkuji, přidala jsem maličkou kapitolku.. Postupuji pomalu, ale jistě..
Judita

Není tady

#5 4. 1. 2015 23:09

kostka
♥♥♥♥---

Líbí se mi to, dobře se to čte, ale dnes přidaná kapitola je trochu ujetá :-S, ta mě nebavila

Není tady

#6 5. 1. 2015 20:10

Juditka
♥------