Oznámení

19. dubna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

19. dubna : Obyčejný citrón a jeho netradiční využití beze zbytku. V kuchyni i v domácnosti je skvělý pomocník!

19. dubna : Rodičovství podle zvěrokruhu: Štíři jsou přísní, Panny umí ustoupit.

#1 11. 3. 2006 23:17

Wenda
Host

Mercilon,Yadine

Máte zkušenosti s HA Mercilon?Brala jsem jí rok a půl a teď jí vysadila,strašně mě bolela prsa,před menstruací mi bylo zle.Vysadila jsem bez porady s lékařem.Nevím,na jakou horm.anti.navázat.Nejhorší jsou první 3 měsíce,než si to "sedne".Při Mercilonu jsem zloustla o 6kilo...pak jako by to ze mě spadlo.Yadine-ta mě napadla,ale nevím účinky....ani cenu.Poradíte mi?Díky

#2 11. 3. 2006 23:39

Rybička
♥♥♥♥♥--

Re: Mercilon,Yadine

Yadine mi vyhovuje. Před ním jsem měla Marvelon (mám pocit, že to je silnější obdoba Mercilonu) a také se mi hodně zadržovala voda v těle. Měla jsem hlavně problém s celulitidou. Od té doby, co mám Yadine, jsem zhubla nabraných 7 kilo z Marvelonu a celulitida je zase pryč. Bohužel je to poměrně drahá záležitost. Teď jsem ho kupovala za 830,- Ale pozor, předtím jsem ho koupila za 870,- v jiné lékárně, tak se asi vyplatí vybrat si tu nejlevnější.

Není tady

#3 12. 3. 2006 7:23

Petina
♥♥♥♥---

Mercilon jsem brala 6 let bez přestávky. Myslím, že jsem nic z toho, co jsi popisovala Ty, necítila. Vyhovovalo mi to. Když jsem chtěla otěhotnět, vysadila jsem ji a do měsíce jsem byla těhotná.

Není tady

#4 18. 4. 2008 19:39

KlaRiiNkA
♥------

Začala jsem brát Yadine a chtěla jsem se zeptat od kdy můžu mít nechráněný sex?Díky :-)

Není tady

#5 18. 4. 2008 20:26

lenulinka002
♥♥-----