Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 1. 10. 2014 19:41

novanatalie
♥------
Registrovaný: 24. 9. 2014
Příspěvky: 1

Trochu techničtější téma:)

Holčičky, jsem úplně levá na techniku.Pořídila jsem si konečně founa a baterka nic moc ... no, asi se není čemu divit. Před ním jsem měla nezničitelnou Nokii 3310 (ano tu snad nejvíc starou, ale milovala jsem ji:). No ale ten nový mi vydrží max do odpoledne, pak chce nabít ... ale zásuvka nikde ... co s tím? Jak to řešíte, jestli je vůbec nějaké řešení? DÍKY MOC!!! Noe

Není tady

 

#2 1. 10. 2014 21:48

Mendy
♥♥♥♥♥--
Registrovaný: 20. 4. 2006
Příspěvky: 722

Re: Trochu techničtější téma:)

Tak pokud mᚠdotykáč s velkým displejem , tam tam baterie moc nevydrží, mám samsung galaxy mini a baterka mi vydrží pár hodin, když jsem na netu tak třeba taky jen dvě. Kolega měl ten samý tel. ale dosloužil mu,  tak mi z něho dal baterii, takže mám dvě, jedu vždycky na nabíječce, takže je jen vyměńuju. Předtím jsem jen nabíjela, nabíjela a nabíjela, takže mě to pěkně štvalo sad

Není tady

 

#3 6. 10. 2014 8:54

petrabila
♥------
Registrovaný: 18. 9. 2014
Příspěvky: 9

Re: Trochu techničtější téma:)

Ty vogo, no tak to je stejně opruz! Dobrý kamarád mi doporučil nabíjet přes externí baterii, doporučil mi tuto: http://www.urbanzone.cz/prehled-darku. Není to ani moc drahá věcička, půjdu do ní. Třeba by ti to taky Mendy pomohlo, že bys furt nemusela vyměňovat:) Ale díky za odpověď, měj se!!!

Není tady

 
NÁŠ TIP:
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz

Zápatí

Powered by PunBB 1.2.24c