6. prosince : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, když vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
poslouchat noční velrybí zpěv... I mně by se líbilo poslouchat velrybí zpěv...
Tak tady ho máte ode mě k Vánocům
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … mphi1x.ogg
Není tady
mně se to nechtělo otevřít, tak tu mám jinej.
Není tady
Protože jsem se tak natěšila, že jsem to musela slyšet
Není tady
Ocenit bych to mohla jen těmi jejich zvuky, ale s tím teprv začínám. Mooooooccc hezký...
Díky.
Není tady
Pandorraa napsal(a):
gymnasión napsal(a):
Jen malokdo tusi, co je to TO DOBRO...
To je hloupost, hloupá výmluva, protože v tomhle má jasno každý - v tom, co je dobro pro něj OSOBNĚ. A to stačí.
Mne sa na havajskom učení páči, že ten konkrétny obsah PONO - čo je správne, dobré, atď. - sa hľadá zakaždým nanovo... Čo je dobré pre jedného dnes, nemusí byť dobré pre iného zajtra. A majú aj pojem pre PRIVEĽA dobra (čo je vlastne potom už opak dobra, čiže zle).
Není tady
lupina montana napsal(a):
Barča napsal(a):
lupina montana napsal(a):
No já nevím, jestli zrovna dobro.....to je takový slovo do pranice. Mně třeba spíš lebedí, když je všechno kolem spokojený co to jde. A když nejde, lze najít příčiny...........A někdy je to hodně vysoká dívčí: například takové silnice, až dálnice: z jednoho pohledu úhlu je to zlé - ale zase na druhou stranu není v současnosti lepšího duchovního semináře, než autodoprava A ještě je to nejhromadnější seminář v dějinách a ještě! se ho všichni účastní dobrovolně.....
Jen to chce kapku rovnováhy, jíst, jíst a nejen nebýt sněden - ale nesníst si všechno.
Přílišný úspěch je smrtelný, to se ví už poměrně dlouho.Nejsem si jistá, jestli rozumím. Možná, že máme různé termíny, možná jiné zkušenosti. Já jsem tady nepovažovala dobro až tak za slovo, natož slovo do pranice, ale za něco, třeba nějakou emanaci, kterou pravděpodobně produkuje Bůh, ale stejně tak i my, jakožto boží obrazy, příbytky, ztělesnění Boha, a pod.. A to neustále.
Pro mě je kupříkladu spokojenost všehomíra nesmírně zrádný stav, protože je to cosi, po čem nesmírně pasu a jsem schopna pro něj udělat cokoli, abych jej co nejdříve nastolila a již nikdy neztratila - třeba spokojenost i účinně předstírat.
Takže toto mé bažení mi, bohužel, nedovoluje se tím dostatečně důkladně a nestranně zaobírat.
Není možné, že máš dojem, že pokud by člověk rozeznával a lapal dobro, případně emanoval jen je, byla by to zpupná snaha o dokonalost, zvrácení rovnováhy, pokus o rozvrat jin/jang, stavba Babylonské věže a vše po zásluze potrestáno?Ano, to mám. Až na tu emanaci...nemám pocit, že dobro/zlo je nějaká ektoplazma, nebo druh energie jako takový, ale že je to spíš otázka plynutí a rovnováhy sil. A pocitu, který z tohoto následně plyne.
Já si myslím Barčo, že pokud "uděláš cokoli" pro spokojenost, tak to nedopadne - nebo ne ve smyslu použití vůle. A pokud navíc předstíráš, tak ti prostě....bude předstíráno a spokojenost je v pérdeli. Nehledě k tomu, že i vlastní předstírání jen zastírá skutečnost.
Já hlasuju pro tu rovnováhu ve smyslu udržitelného rozkyvu směrem "nahoru" i dolů" poněvadž vposledku souhlasím s tím, že naprostá nepřítomnost "zlého" (ačkoli co to je, že.) je nebezpečná.......v tomhle smyslu jsem ochotná něco obětovat, ztratit, jakoby "jít dolů".
Podľa mňa žijeme - v 3D na Zemi, v hmote - vo svete duality, vrátane duality dobro/zlo, a keď sa pominie táto energia duality, náš svet ako ho poznáme zanikne...
Není tady
gymnasión napsal(a):
Barča napsal(a):
Ty pomlčky - pomlky - pauzy mi připomněly asi 3 roky starý zážitek - Bachovu Hohe Messe v Rudolfinu, kdy Gardiner dirigoval "svůj" ansámbl. Úžasné, navíc skvělé výkony, skvělí interpreti, skvělý zvuk v relativně malém obsazení. Sólisté zpívali na "plný úvazek" ve sboru, z něhož se ve sborovém stejnokroji na své sólo vynořili a poté do něj zase zapluli. Sbor stál na dřevěných stupínkách, jeden sólista při návratu do sboru vstoupil na stupínek a ten zavrzal, zpěvák strnul na jedné noze a tak zůstal. Vzápětí nastala dlouhá pomlka, v duchu jsem na něj křičela "rychle, rychle, běž! teď můžeš! teď je pauza!" Ani se nepohnul. Když se zase halasně rozezněly nástroje a rozezpíval sbor, i on rychle a neslyšitelně došel na své místo.
Až v tu chvíli mi došlo, že tam prostě měla být a byla pauza. Tu on ctil. Zastyděla jsem se a zamyslela se nad svým dosavadním životem, vnímáním a sebe-vědomím.Barčo, dík za nástřel k osobní asociaci:
na hudbě miluju nejvíc pomlky a zjišťuju, že vynikající muzikanti se liší od všech ostatních podivuhodnou schopností ve správnou chvíli pomlku dodržet, ba o mikrookamžik ji protáhnout. Tím je pak nástup k další hudební sekvenci přesnější, a to podstatně ovlivňuje dynamiku skladby...
Ale proč to říkám: soustředěně poslouchaná a interpretovaná hudba je Tichu nejblíž...
Miluju pomlky!
A čo John Cage - 4´33´´?
Není tady
Selima napsal(a):
A čo John Cage - 4´33´´?
No jasně! :-)!!! A "Přednáška o ničem" téhož autora!
Není tady
gymnasión napsal(a):
Selima napsal(a):
A čo John Cage - 4´33´´?
No jasně! :-)!!! A "Přednáška o ničem" téhož autora!
A co Roland Barthes?
Je směšné chtít pochybovat o společnosti a nikdy nepřemýšlet o omezenosti jazyka, kterým se o ní snažíte pochybovat: to je jako chtít zničit vlka tím, že se mu pohodlně uvelebíte v tlamě.
Není tady
Míša Kulička napsal(a):
gymnasión napsal(a):
Selima napsal(a):
A čo John Cage - 4´33´´?
No jasně! :-)!!! A "Přednáška o ničem" téhož autora!
A co Roland Barthes?
Je směšné chtít pochybovat o společnosti a nikdy nepřemýšlet o omezenosti jazyka, kterým se o ní snažíte pochybovat: to je jako chtít zničit vlka tím, že se mu pohodlně uvelebíte v tlamě.
Díky za tip!
To sem sice nepatri, ale o profánním jazyce lze pochybovat intenzivním mlčením, pokud jazyk omezuje vnímání na předmětnost světa. Nu, snad s výjimkou nejlepšího básnictví...
Vidíš ještě nepojmenované barvy: "Nechat podnět dojít až na čidlo je riskantní, úplná obrněnost naopak vylučuje zpětnou vazbu. Jenže my musíme být maximálně citliví i maximálně odolní." (V. Kokolia)
Jazyk nastoupí později
In-karnuje se
Upravil(a) gymnasión (7. 1. 2015 6:42)
Není tady
gymnasión napsal(a):
Míša Kulička napsal(a):
gymnasión napsal(a):
No jasně! :-)!!! A "Přednáška o ničem" téhož autora!
A co Roland Barthes?
Je směšné chtít pochybovat o společnosti a nikdy nepřemýšlet o omezenosti jazyka, kterým se o ní snažíte pochybovat: to je jako chtít zničit vlka tím, že se mu pohodlně uvelebíte v tlamě.Díky za tip!
To sem sice nepatri, ale o profánním jazyce lze pochybovat intenzivním mlčením, pokud jazyk omezuje vnímání na předmětnost světa. Nu, snad s výjimkou nejlepšího básnictví...
Vidíš ještě nepojmenované barvy: "Nechat podnět dojít až na čidlo je riskantní, úplná obrněnost naopak vylučuje zpětnou vazbu. Jenže my musíme být maximálně citliví i maximálně odolní." (V. Kokolia)
Jazyk nastoupí později
In-karnuje se
Kokolia mě dostal tímto: "Když začneš obraz jako nekonečnou barvu, tak dál budeš už jen slevovat a omezovat. Když ho začneš jako omezený tvar, budeš jen osvobozovat."
a z jiného soudku tímto: "Hňupi tě mají za hňupa, strupi za strupa, chytráci za chytráka, dobráci za dobráka. Co jsi doopravdy zjistíš podle toho, za co je máš ty."
Upravil(a) Míša Kulička (7. 1. 2015 9:26)
Není tady
Míša Kulička napsal(a):
gymnasión napsal(a):
Míša Kulička napsal(a):
A co Roland Barthes?
Je směšné chtít pochybovat o společnosti a nikdy nepřemýšlet o omezenosti jazyka, kterým se o ní snažíte pochybovat: to je jako chtít zničit vlka tím, že se mu pohodlně uvelebíte v tlamě.Díky za tip!
To sem sice nepatri, ale o profánním jazyce lze pochybovat intenzivním mlčením, pokud jazyk omezuje vnímání na předmětnost světa. Nu, snad s výjimkou nejlepšího básnictví...
Vidíš ještě nepojmenované barvy: "Nechat podnět dojít až na čidlo je riskantní, úplná obrněnost naopak vylučuje zpětnou vazbu. Jenže my musíme být maximálně citliví i maximálně odolní." (V. Kokolia)
Jazyk nastoupí později
In-karnuje seKokolia mě dostal tímto: "Když začneš obraz jako nekonečnou barvu, tak dál budeš už jen slevovat a omezovat. Když ho začneš jako omezený tvar, budeš jen osvobozovat."
a z jiného soudku tímto: "Hňupi tě mají za hňupa, strupi za strupa, chytráci za chytráka, dobráci za dobráka. Co jsi doopravdy zjistíš podle toho, za co je máš ty."
Tovis, inkarnace jsou ruzny... abychom se vratily k tematu
Není tady
V pátém týdnu. Do té doby to není potrat.
luděk napsal(a):
inkarnace duše
kdy se inkarnuje duše .
v okamžiku početí, narození nebo někdy v 7 týdnu života plodu, kdy je už šišinka mozku vytvořena růstem těla .
Není tady
Salvator napsal(a):
V pátém týdnu. Do té doby to není potrat.
luděk napsal(a):
inkarnace duše
kdy se inkarnuje duše .
v okamžiku početí, narození nebo někdy v 7 týdnu života plodu, kdy je už šišinka mozku vytvořena růstem těla .
A je to inter(r)upce, případně abortus, nebo co?!?
Není tady
V pátém týdnu. Do té doby to není potrat.
Nanejvejš proto, že matka nemá jistotu a tedy neví...
Jinak potrat je každé ukončení těhotenství v době před porodem, při kterém plod nepřežije.
Upravil(a) helena (8. 1. 2015 17:50)
Není tady
gymnasión napsal(a):
Míša Kulička napsal(a):
gymnasión napsal(a):
Díky za tip!
To sem sice nepatri, ale o profánním jazyce lze pochybovat intenzivním mlčením, pokud jazyk omezuje vnímání na předmětnost světa. Nu, snad s výjimkou nejlepšího básnictví...
Vidíš ještě nepojmenované barvy: "Nechat podnět dojít až na čidlo je riskantní, úplná obrněnost naopak vylučuje zpětnou vazbu. Jenže my musíme být maximálně citliví i maximálně odolní." (V. Kokolia)
Jazyk nastoupí později
In-karnuje seKokolia mě dostal tímto: "Když začneš obraz jako nekonečnou barvu, tak dál budeš už jen slevovat a omezovat. Když ho začneš jako omezený tvar, budeš jen osvobozovat."
a z jiného soudku tímto: "Hňupi tě mají za hňupa, strupi za strupa, chytráci za chytráka, dobráci za dobráka. Co jsi doopravdy zjistíš podle toho, za co je máš ty."Tovis, inkarnace jsou ruzny... abychom se vratily k tematu
OK:
K jednomu zenovému mistrovi přišel jednoho dne mladý muž a vypravoval mu s velkou radostí, že mu rodiče konečně dovolili studovat práva.
"Nezaleknu se žádné námahy, jen když úspěšně ukončím studium."
Mistr, který nenadělal mnoho řečí, mladého muže trpělivě poslouchal a řekl pouze: "A pak?"
"Pak ze mě bude dobrý advokát," řekl mladý muž nadšeně.
"A pak?" ptal se mistr dále.
"Pak," řekl mladý muž, "povedu mnoho procesů, z nichž většinu vyhraju, získám si popularitu a klienti se ke mně jen pohrnou."
"A pak?" zeptal se zas mistr.
"Pak," pokračoval mladý muž, "vydělám spoustu peněz, ožením se, založím rodinu, postavím velký dům, koupím si drahé auto a budu mít krásný život."
Mistr se zas a s velkým klidem zeptal: "A pak?"
"Pak," řekl mladý muž zamyšleně, "pak jednoho dne zemřu."
"A pak?"
Není tady
Míša Kulička napsal(a):
gymnasión napsal(a):
Míša Kulička napsal(a):
A co Roland Barthes?
Je směšné chtít pochybovat o společnosti a nikdy nepřemýšlet o omezenosti jazyka, kterým se o ní snažíte pochybovat: to je jako chtít zničit vlka tím, že se mu pohodlně uvelebíte v tlamě.Díky za tip!
To sem sice nepatri, ale o profánním jazyce lze pochybovat intenzivním mlčením, pokud jazyk omezuje vnímání na předmětnost světa. Nu, snad s výjimkou nejlepšího básnictví...
Vidíš ještě nepojmenované barvy: "Nechat podnět dojít až na čidlo je riskantní, úplná obrněnost naopak vylučuje zpětnou vazbu. Jenže my musíme být maximálně citliví i maximálně odolní." (V. Kokolia)
Jazyk nastoupí později
In-karnuje seKokolia mě dostal tímto: "Když začneš obraz jako nekonečnou barvu, tak dál budeš už jen slevovat a omezovat. Když ho začneš jako omezený tvar, budeš jen osvobozovat."
a z jiného soudku tímto: "Hňupi tě mají za hňupa, strupi za strupa, chytráci za chytráka, dobráci za dobráka. Co jsi doopravdy zjistíš podle toho, za co je máš ty."
a taky naopak.
Není tady
10 kousků moudrosti a citátů od starých domorodých Američanů.
„Velký duch je ve všem: je i ve vzduchu, který dýcháme. Velký duch je náš Otec a Země je naše Matka. Ona nás živí a to co Zemi dáme, tak se nám vrátí.“ – Big Thunder (Bedagi) Wabanaki Algonquin.
„První část, která je nejdůležitější, je to, co přichází do duší lidí, když si uvědomí svůj vztah a jejich jednotu s vesmírem a všechnu jeho moc, a když si uvědomí, že ve středu vesmíru přebývá Velký Duch a že to centrum je opravdu všude a v každém z nás“- Black Elk – Oglala Sioux.
„Pouze tehdy, když zemře poslední strom a bude otrávena poslední řeka a bude ulovena poslední ryba, tak si uvědomíme, že nemůžeme jíst peníze,“- Cree Indické přísloví.
„Jděte vpřed s odvahou, pokud jste na pochybách, buďte v klidu a počkejte; Když pro vás pochybnosti již neexistují, pak jděte kupředu s odvahou. Po celou dobu, dokud vás obklopuje mlha, buďte v klidu; Buďte v klidu, dokud sluneční světlo neprojde skrz a nerozptýlí mlhu-A ono ji určitě rozptýlí. Potom jednejte s odvahou.“-Ponca Chief White Eagle.
„Zacházejte se Zemí dobře. Země vám nebyla dána vašimi rodiči. Země vám byla půjčena vašimi dětmi. Nedědíme Zemi od našich předků, půjčujeme si ji od svých dětí.“- Starověké indiánské přísloví.
Lidstvo neutkalo síť života. Jsme jen jeho jedno vlákno. Vždy když sít tvoříme, tvoříme ji pro sebe. Všechny věci jsou propojené. Všechny věci jsou svázány.“- Chief Seattle.
„Ať hvězdy odnesou tvůj smutek pryč, ať květiny naplní vaše srdce láskou, ať navždy setřou vaše slzy. A především, mohoucí klid vás učiní silným. – Chief Dan George.
„Předtím, než přišli naši bílí bratři, aby z nás učinili civilizované lidi, neměli jsme žádný druh vězení. Z tohoto důvodu jsme neměli žádné kriminálníky. Bez vězení nemohou existovat žádní delikventi. Neměli jsme žádné zámky ani klíče, a proto mezi námi nebyli žádní zloději. Když byl někdo tak chudý, že si nemohl dovolit koně, stan, nebo deku, tak vše dostal darem. Byli jsme příliš primitivní, než abychom dali velký význam civilizovanému majetku. Neznali jsme žádné peníze a v důsledku toho, hodnota člověka nebyla stanovena podle jeho bohatství. Neměli jsme žádné písemné zákony, žádné právníky, žádné politiky, a proto jsme nebyli schopni podvádět jeden druhého. Byli jsme opravdu ve špatném stavu, než dorazili bílí muži a nevím, jak si to mám vysvětlit, jak jsme byli schopni zvládnout tyto základní věci, které – jak nám tvrdí- jsou nezbytné pro civilizovanou společnost.“- John (Fire) Lame Deer Sioux Lakota.
„Mír a štěstí jsou k dispozici v každém okamžiku. Mír je každý krok. Musíme jít ruku v ruce. Neexistuje žádné politické řešení duchovních problémů. Pamatujte si: pokud to tam Stvořitel dal, je to na správném místě. Duše nebude mít žádnou duhu v případě, že oči nikdy neplakaly. Řekněte svým lidem, že od té doby, co nám bylo přislíbeno, že nikdy nebudeme přesunuti, byli jsme přesunuti pětkrát.“ – Indiánský náčelník.
http://www.czechfreepress.cz/amerika/10 … icanu.html
Není tady
Áno, tzv. primitívne civilizácie - okrem Indiánov aj ´Havajčania alebo napr. stará tibetská civilizácia - sú zjavne oveľa pokročilejšie, nehovoriac už o tom, že niektoré (ktoré nestihli zničiť "civilizovaní" belosi) si uchovali spomienky na bytosti z kozmu, vesmírne cestovanie a iné veci.
Není tady
Luďku, to je moc pěkný odkaz. Tady je vidět, jak je naše civilizace "nadřazená", agresivní a netolerantní. Už jenom tím, že jsme je považovali za necivilizované. Místo abychom se od nich učili.
Nebo je to jenom vývoj, který nás teď dostal do bodu, kdy by si toto všechno lidstvo mělo uvědomit, vrátit se a obrátit se? Jde to?
Není tady
Pandorraa napsal(a):
Eva. napsal(a):
Ty víš, že v tomhle nemáš pravdu. Až tě ve tvém světě navštíví islámský radikál a zavraždí tě, jaký byl tvůj svět... Můžeš strkat hlavu do písku, jak chceš, realitu nezměníš. Já tady nemluvím o tom, co se na nás valí z médií, ale o nevyvratitelných faktech, že se válčí a lidé se vraždí. A před tím se nikam neschováš.
Ale no tak.
Proč by mě měl navštěvovat islámský radikál?
Ty si snad ráno, když jedeš do práce, připouštíš fakt, že tvůj autobus havaruje, v práci na tebe spadne strop a nebo na ulici ti vybouchne bomba pod nohama?
Proč si mám na hlavu přivolávat sama neštěstí? Proč mám podléhat demagogii, že všichni muslimové jsou radikálové?
To spíš spousta našich úředníků, kteří ustupují nátlaku přistěhovalců a bojí se problémů, jsou hlupáci a většina našich tzv. byznysmenů, kteří cítí kšeft a peníze jsou darebáci. Nemyslíš, že za současný stav si můžeme hlavně sami?
Nu a já se toho odmítám účastnit.
Vytahuji tyto dva příspěvky z října 2014 a v souvislosti s událostmi v Paříži v tomto týdnu se tě, Pandorro, ptám, jak k tomu přišli ti, co zahynuli v židovském obchodě? Jak oni se mohli schovat? Jak oni mohli zařídit, aby je nenavštívil islámský radikál? Anebo jak si ho přivolali? BI. Opravdu bych to chtěla pochopit, když ty tvrdíš (viz další části té diskuse tenkrát), že to můžeme ovlivnit? Že když chceme, tak si to nepřivoláme? Prosím tě, jak to mohli ti mrtví zařídit, aby teď mrtvými nebyli?
Už jsi mě konečně pochopila, co jsem tím tenkrát měla na mysli? Anebo pořád ne?
Ať chceš, nebo ne, islámský radikalizmus je už bohužel vedle každého z nás. Může zasáhnout každého z nás. A podle mého názoru s tím tady a teď nemůžeme udělat vůbec nic, pokud si někdo z nich usmyslí, že nás zabije.
Upravil(a) Eva. (11. 1. 2015 20:21)
Není tady
luděk napsal(a):
Míša Kulička napsal(a):
gymnasión napsal(a):
Díky za tip!
To sem sice nepatri, ale o profánním jazyce lze pochybovat intenzivním mlčením, pokud jazyk omezuje vnímání na předmětnost světa. Nu, snad s výjimkou nejlepšího básnictví...
Vidíš ještě nepojmenované barvy: "Nechat podnět dojít až na čidlo je riskantní, úplná obrněnost naopak vylučuje zpětnou vazbu. Jenže my musíme být maximálně citliví i maximálně odolní." (V. Kokolia)
Jazyk nastoupí později
In-karnuje seKokolia mě dostal tímto: "Když začneš obraz jako nekonečnou barvu, tak dál budeš už jen slevovat a omezovat. Když ho začneš jako omezený tvar, budeš jen osvobozovat."
a z jiného soudku tímto: "Hňupi tě mají za hňupa, strupi za strupa, chytráci za chytráka, dobráci za dobráka. Co jsi doopravdy zjistíš podle toho, za co je máš ty."a taky naopak.
A to v obou případech
Není tady
Míša Kulička napsal(a):
luděk napsal(a):
Míša Kulička napsal(a):
Kokolia mě dostal tímto: "Když začneš obraz jako nekonečnou barvu, tak dál budeš už jen slevovat a omezovat. Když ho začneš jako omezený tvar, budeš jen osvobozovat."
a z jiného soudku tímto: "Hňupi tě mají za hňupa, strupi za strupa, chytráci za chytráka, dobráci za dobráka. Co jsi doopravdy zjistíš podle toho, za co je máš ty."a taky naopak.
A to v obou případech
jojo,, přesně
Není tady
Judyna napsal(a):
Luďku, to je moc pěkný odkaz. Tady je vidět, jak je naše civilizace "nadřazená", agresivní a netolerantní. Už jenom tím, že jsme je považovali za necivilizované. Místo abychom se od nich učili.
Nebo je to jenom vývoj, který nás teď dostal do bodu, kdy by si toto všechno lidstvo mělo uvědomit, vrátit se a obrátit se? Jde to?
spíš je s podivem, že indiáni, navzdory dění na ostatním světě od asie až po evropu a australii, ctili duchovné zvyky , které člověka dělají člověkem. i duchovní mistři buddhismu nedají nikomu nic zadarmo. ale ti indiáni ano. jsou hluboce lidští ...
je to proto, že mají v srdcích lásku. nikoli náboženství a ostatní zkomoleniny duchvních nauk.
Upravil(a) luděk (12. 1. 2015 13:06)
Není tady
Eva. napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
Eva. napsal(a):
Ty víš, že v tomhle nemáš pravdu. Až tě ve tvém světě navštíví islámský radikál a zavraždí tě, jaký byl tvůj svět... Můžeš strkat hlavu do písku, jak chceš, realitu nezměníš. Já tady nemluvím o tom, co se na nás valí z médií, ale o nevyvratitelných faktech, že se válčí a lidé se vraždí. A před tím se nikam neschováš.
Ale no tak.
Proč by mě měl navštěvovat islámský radikál?
Ty si snad ráno, když jedeš do práce, připouštíš fakt, že tvůj autobus havaruje, v práci na tebe spadne strop a nebo na ulici ti vybouchne bomba pod nohama?
Proč si mám na hlavu přivolávat sama neštěstí? Proč mám podléhat demagogii, že všichni muslimové jsou radikálové?
To spíš spousta našich úředníků, kteří ustupují nátlaku přistěhovalců a bojí se problémů, jsou hlupáci a většina našich tzv. byznysmenů, kteří cítí kšeft a peníze jsou darebáci. Nemyslíš, že za současný stav si můžeme hlavně sami?
Nu a já se toho odmítám účastnit.Vytahuji tyto dva příspěvky z října 2014 a v souvislosti s událostmi v Paříži v tomto týdnu se tě, Pandorro, ptám, jak k tomu přišli ti, co zahynuli v židovském obchodě? Jak oni se mohli schovat? Jak oni mohli zařídit, aby je nenavštívil islámský radikál? Anebo jak si ho přivolali? BI. Opravdu bych to chtěla pochopit, když ty tvrdíš (viz další části té diskuse tenkrát), že to můžeme ovlivnit? Že když chceme, tak si to nepřivoláme? Prosím tě, jak to mohli ti mrtví zařídit, aby teď mrtvými nebyli?
Už jsi mě konečně pochopila, co jsem tím tenkrát měla na mysli? Anebo pořád ne?
Ať chceš, nebo ne, islámský radikalizmus je už bohužel vedle každého z nás. Může zasáhnout každého z nás. A podle mého názoru s tím tady a teď nemůžeme udělat vůbec nic, pokud si někdo z nich usmyslí, že nás zabije.
Mohli si to privolať niečím z minulých životov, rodinnou karmou.. .alebo proste tým, že presne TOTO potrebovali zažiť. Bohvie, Boh vie... Keby to nebol islamský radikalizmus, bol by to radikalizmus IRA, ETA, pravicový, ľavicový, árijský, hinduistický, budhistický, černošsko-rasistický: niečo sa proste vždy nájde, na základe čoho sa dá radikalizovať. V čase parížskeho útoku Boko Haram zabila stovky ľudí inde, kresťania zabíjali v Afrike, hinduisti v Indii. Čo z toho vyvodzovať?
Není tady