6. prosince : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Dobry den, rad bych si udelal sam v sobe jasno. Za par let mi bude 30 let, jeste studuji ( ale to je nepodstatne, byl jsem v zahranici ). Momentalne mam pritelkyni asi rok. Jsou vsak obcas chvile,kdy se sam v tom vztahu trochu ztracim. Rad bych nastinil situaci.
Je to jiz asi tri tri roky, co jsem se rozesel s predeslou pritelkyni. Rikejme ji Marketa. Byl jsem s ni cca. 2 roky. Moc jsem ji miloval a ona me, bylo to hodne hluboke a silne. Porad jsem na ni myslel atd. Na druhou stranu jsme. se hadali hodne, hlavne o blbostech, byl to muj prvni vazny vztah. Kdyz jsem tenkrat premyslel do budoucna, porad mi tam neco u ni vadilo. Nevedel jsem vsak co. Nicmene byla tam silna pritazlivost. Cca 3x jsme se rozesli a zase se dali dohromady. Nakonec to skoncilo definitivnim rozchodem, protoze chtela jiz rodinu a ja zrovna zacal studovat a ona se trapila.