Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 18. 4. 2014 12:45

Taha
♥♥-----
Registrovaný: 27. 8. 2013
Příspěvky: 98

Miminko pred hospodou

Pracuji jako vedouci v hospode. Mame hodne tkz. stamgastu  a majitel klade durauz ,na to ,aby jsme je dobre tkz.hyckaly ,nechavaji hodne penez jak v alkoholu tak i v automatech . Chodi jedna cela rodina i sdetmi ,nejmensi ma pul roku . V hospede se kouri a tak ho casto nechavaji pred vchodem ,v kocarku. Je mi ho lito . Majitele jsem uvedomila ,rikal ,ze je to jejich vec a ze trzbu od nich potrebuje ,tak at jsem potichu.A nic jim nesmim rict . Premyslela jsem ,jestli mam uvedomit socilku pro deti a dorost. Nebo jak se vlastne takovy urad jmenuje ,co s tim ?

Není tady

 

#2 18. 4. 2014 18:37

PPavlaa
♥♥♥♥♥♥♥
Registrovaný: 1. 3. 2007
Příspěvky: 28044

Re: Miminko pred hospodou

taho, já nevím. je pravda, že na dceru známé sociálku kdosi zavolal, protože sedávala s kočárkem s hodně malým dítětem a jejím mužem, dlouho do večera na zahrádce.
ale jak to dopadlo, to fakt netuším.


Umění žít není umění hrát s dobrou kartou, ale umění sehrát se špatnou kartou dobrou hru.

Není tady

 

#3 18. 4. 2014 20:34

Irena001
♥♥♥♥---
Registrovaný: 2. 1. 2013
Příspěvky: 341

Re: Miminko pred hospodou

OSPOD........, najdeš v každém městě i na netu. Vyfotit a poslat i mailem......nebo i napsat, nemusíš se ani podepisovat, radí na úřadech a měli by to šetřit. Důležité je, abys , když budeš ve věci vypovídat,  to potvrdila a neměla z toho pak potíže.

Není tady

 

#4 1. 5. 2014 11:31

karfice
♥♥♥♥---
Registrovaný: 28. 2. 2014
Příspěvky: 276

Re: Miminko pred hospodou

Doporučuji ospod, jak píše výše Irena vyfotit, a mᚠdůkaz.