Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 8. 2. 2014 20:00

sluneckosedmitecne92
♥------
Registrovaný: 8. 2. 2014
Příspěvky: 1

Kluk z intru

Ahoj,
studuji prvním rokem vošku a jsem ubytovaná na intru. Líbí se mi tu jeden kluk, kterého občas potkávám. Většinou na večeři. Často se míjíme. Minulý týden jsem ho viděla jen jednou. Šla jsem na večeři a on s klukama už odcházel. Pustil mě první do dveří. Jen sem se na něj pousmála a to bylo vše. Netuším, jak navázat kontakt. Přemýšlím o tom už asi od druhého týdne v září. Pořád nebyla nějak příležitost. Vůbec netuším, jak na něj působím.. Vídáme se tak strašně málo. Příležitost ho oslovit jsem měla snad jednou už někdy v říjnu. To jsme spolu jeli výtahem. Ani jeden jsme nic neřekl. Pak jel párkrát aubusem ve stejnou dobu jako já, jenže bus byl plný a on jel jen kousek. Říkám si, že kdyby se chtěl se mnou bavit, tak už to dávno udělá. Buse se bavit nebo alespoň řekne ahoj. Myslíte, že má cenu něco zkusit? Dost často mě přitahují kluci, kteří jsou právě zadaní nebo nějak nedostupní.

Není tady

 

#2 9. 2. 2014 16:49

Selima
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: už Bratislava
Registrovaný: 27. 4. 2006
Příspěvky: 40307

Re: Kluk z intru

Vieme tožko ako ty... ale ak a to drží takto dlho a mᚠpocit, že by si to mala skúsi, tak skús... Zisti si podža možností o ňom niečo a potom sa mu prihovor, popros o pomoc, alebo niečo také...


Vesmír vám nie je nič dlžný, ak nie ste spokojný so svojím životom, zmeňte ho. Arpád Soltész, slovenský novinár, čo práve odchádza natrvalo z vlasti, o svojom rozhodnutí.
Brita

Není tady

 

#3 9. 2. 2014 17:15

sahleb
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: MIMO CESKO
Registrovaný: 14. 5. 2008
Příspěvky: 5109

Re: Kluk z intru