Ozn�men�

30. listopadu : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

30. listopadu : Pracny, zázvorky a anýzky. Trojice voňavého cukroví, bez kterého nejsou Vánoce!

30. listopadu : Originální vánoční dekorace. Stačí pár klacíků a bílá barva.

#1 12. 1. 2014 23:25

Gabriela_
♥------
Registrovaný: 26. 10. 2013
Příspěvky: 5

Menstruace mimo cyklus

Ahoj,

omlouvám se, jestli jdu s podobným problémem, jako byl už řešen. Potřebuju poradit, mám docela strach.

Asi 5-6 let beru antikoncepci (nejdříve Yasminelle, teď Yaz), vždy vše bez problémů. Při braní Yaz se menstruace vždy objevila do 2-3 dnů od počátku užívání placebo pilulek, trvala zhruba 4-5 dnů.
Můj problém spočívá v tom, že tento týden jsem načla třetí týden užívání pilulek a v úterý se mi objevilo slabé krvácení, které postupně přešlo v menstruaci (pořád ale slabší než obvykle). Žádné bolesti nepociuji. Minulý měsíc jsem brala antibiotika (Duomox) a poslední dva týdny jsem ve stresu (zkoušky ve škole). Menstruaci jsem měla dostat až příští týden pátek-neděle. Menstruace mi dnes už přestala, ale večer se mi opět objevilo krvácení (tzn. trvá už 6. den).
Ke gynekologovi jdu v úterý. Jsem jen rozhozená z toho, že se mi děje něco, co se mi nikdy nestalo a vím, že v téhle oblasti to není žádná sranda. Ještě dodám, že antikoncepci beru pravidelně, nevynechávám.
Chci se jen zeptat na vᚠnázor, případně jestli se vám stalo něco podobného a co to bylo... chci vědět, jestli se mám čeho bát... (do úterka je docela daleko)

Děkuji za každý příspěvek, doufám, že jsem svým možná přehnaným strachem nebo hloupými řečmi nikoho nepobouřila a snad chápete.. smile

Upravil(a) Gabriela_ (12. 1. 2014 23:27)

Není tady

 
NÁŠ TIP:

Zápatí

Powered by PunBB 1.2.24c
© Copyright 2002–2008 Rickard Andersson
Content © Copyright 2000–2016 SAMI spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů