Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 25. 10. 2013 12:51

váhavá
♥♥♥----
Registrovaný: 22. 4. 2008
Příspěvky: 118

Nový prostor

Jsem dcera zakladatelky a studuji VŠ

Od neděle, kdy jsem si přečetla tento článek http://www.izun.eu/out-of-czu/novy-pros … epsi-zivot mě hryže svědomí. Už třetím rokem jezdím na Dejvickou, tuto paní tam každý den vídám, ale nikdy jsem si ji pořádně nevšimla, prodejcům těchto časopisů jsem se vždy spíše vyhýbala ani nevím proč hmm

teď mám špatný pocit, že jsem se nikdy nezastavila a časopis si nekoupila. Ano, nemůžu spasit každého, ale říkám si, že těch pár korun určitě za měsíc prohýřím za určitě větší "blbosti" a tímhle můžu pomoct někomu.
Chtěla bych se tedy zeptat, kupujete nebo koupili jste si někdy tento časopis a všímáte si prodejců těchto časopisů? Popřípadě co si o nich myslíte?smile

Není tady

 

#2 11. 12. 2013 19:52

Axi
♥♥♥♥♥♥-
Registrovaný: 24. 1. 2006
Příspěvky: 2857

Re: Nový prostor

váhavá napsal(a):

Chtěla bych se tedy zeptat, kupujete nebo koupili jste si někdy tento časopis a všímáte si prodejců těchto časopisů? Popřípadě co si o nich myslíte?smile

Ano, koupil. Nemyslím si nic, snad jen, že tohle je teoretický (a ne nutně tragický) scénář pro každého z nás. A, že jim asi musí být zima.


Jsme příliš slábi ve víře a svatou pravdu na kříž vlekou...

Není tady

 

#3 11. 12. 2013 22:26

lupina montana
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: Polabí
Registrovaný: 14. 2. 2007
Příspěvky: 17877

Re: Nový prostor

Když se nachomýtnu, tak kupuju - jednak kvůli tomu, abych prodejce podpořila, ale zdaleka nejen.......NP je zajímavější, než lecjaký jiný a renomovanější časopis smile


Hou, hou, vlci jdou, už jsou tady, už tu jsou......