19. dubna : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 19. dubna : Obyčejný citrón a jeho netradiční vyuití beze zbytku. V kuchyni i v domácnosti je skvělý pomocník! 19. dubna : Rodičovství podle zvěrokruhu: tíři jsou přísní, Panny umí ustoupit. |
|
|
Prosím o Vá názor. Jsem v 36.týdnu těhotenství. Před třemi týdny mi dělali krevní rozbor a tento čtvrtek mi doktor řekl, e mám hodně málo hemoglobinu (97mmol/l). Dostala jsem elezo - maltofer, který uívám 2xdenně. Naposledy jsem měla krevní rozbor v březnu, tj.ve 3.měsíci těhu a to jsem měla hemoglobin 120mmol/l (to mi Dr.řekl a jím červené maso, suené ovoce a tak), od té doby mi krev nebrali. Ptala jsem se lékaře jestli ten nedostatek hemoglobinu nemá nějaký vliv na vývoj miminka (mozek) a řekl mi, e miminko si dle potřeby bralo ode mě. Jene já nevím jak dlouho mám tu nízkou hladinu a zda si mělo vůbec co brát:-)). Je pravda, e screeningy, UZ dopadly dobře, mimčo je aktivní, problémy nejsou, jen jsem asi tak měsíc dost unavená a slabá. Přesto mám o prcka strach. Měly jste v těhu taky tento problém? Děkuji a přeji hezký večer.
Není tady
Neboj, mimčo si vezme, co potřebuje, i kdy ty sama toho má málo, jen toho bude mít jetě míň.....Já měla tento problém před těhotenstvím - lékařsky potvrzený - hodně málo červených krvinek a hemoglobin zhruba tak jak Ty. Během těhotenství se mi to upravilo - jeliko jsem neměla menzes a to moje silné krvácení. Take začátek těhotenství jsem proila jetě s nízkým počtem červ. krvinek a hem, přeto se mi narodil kluk jak buk. Nijak se to na něm neprojevilo - u je mu 24 let a má V.
Spí se sna být v klidu, dělej si radost, hodně spi, ale nezapomínej ani na pohyb na čerstvém vzduchu. Ten je u chudokrevných prý zvlát důleitý - bez ohledu na těhotenství.
Přeji ikovné a zdravé miminko.
Není tady