6. prosince : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Zdravím vechny sportovní nadence.Chtěla jsem se zeptat, v jakých botách běháte?a máte nějaké, které byste rozhodně nedoporučili?Jsem běěc začátečník, take zase nepotřebuju nic extra, ale v trekových botách se mi běhá docela patně, jsou moc těké.
Není tady
Edulko, já jsem zariskovala a koupila jsem přes internet boty Asics. Kdy si to vygůglí, tak hned ten první odkaz. Je tam i míra v centimetrech - toho se dr, ne čísla.
Jsem s nima spokojená, jsou lehké, akorát ta goretexová membrána teda moc v ranní rose nefunguje.
Ale jsou to moje první běecké boty - nemám srovnání.
Není tady
Běeckých bot je v obchodech spousta. To je jasný, e trekové boty na běh vhodné nejsou.
Já mám běecké boty z prodejny SAM, nevím, jaká je to značka, ale jsem s nimi spokojená. Mají odpruenou patu a běhá se v nich jako v bavlnce.
Není tady
Judyna napsal(a):
Edulko, já jsem zariskovala a koupila jsem přes internet boty Asics. Kdy si to vygůglí, tak hned ten první odkaz. Je tam i míra v centimetrech - toho se dr, ne čísla.
Jsem s nima spokojená, jsou lehké, akorát ta goretexová membrána teda moc v ranní rose nefunguje.
Ale jsou to moje první běecké boty - nemám srovnání.
Já mám taky boty přes eshop, jko chce to pořádně změřit noku ne koupí.Ale mě sedly uplně parádně, jsou to New Balance
Není tady
Na ty jsem se taky dívala. Ani nevím, proč jsem se nakonec rozhodla pro Asics.
Ale v úvodu píe, e má těké boty, ve kterých se ti patně běhá. To jsou ony?
Není tady
Mám tento model http://www.hunac.cz/eshop-new-balance-w … -3013.html
Není tady