Oznámení

6. prosince : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, když vás tlačí čas i finance!

6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 27. 5. 2013 20:01

edulka
♥♥-----

boty na běh

Zdravím všechny sportovní nadšence.Chtěla jsem se zeptat, v jakých botách běháte?a máte nějaké, které byste rozhodně nedoporučili?Jsem běžěc začátečník, takže zase nepotřebuju nic extra, ale v trekových botách se mi běhá docela špatně, jsou moc těžké.

Není tady

#2 27. 5. 2013 22:01

Judyna
♥♥♥♥♥♥♥

Re: boty na běh

Edulko, já jsem zariskovala a koupila jsem přes internet boty Asics. Když si to vygůglíš, tak hned ten první odkaz. Je tam i míra v centimetrech - toho se drž, ne čísla.
Jsem s nima spokojená, jsou lehké, akorát ta goretexová membrána teda moc v ranní rose nefunguje.
Ale jsou to moje první běžecké boty - nemám srovnání.

Jakmile si uvědomíš svoji pravou hodnotu, bude se okolo tebe točit celý svět.
Rozhodnutí osvobozuje.

Není tady

#3 28. 5. 2013 8:03

Eva.
♥♥♥♥♥♥♥

Běžeckých bot je v obchodech spousta. To je jasný, že trekové boty na běh vhodné nejsou.
Já mám běžecké boty z prodejny SAM, nevím, jaká je to značka, ale jsem s nimi spokojená. Mají odpruženou patu a běhá se v nich jako v bavlnce.

May the road rise to meet you, may the wind be always at your back.
The sun shine warm upon your face, the rain fall soft upon your fields.
And until we meet again, may God hold you in the hollow of his hand.

Není tady

#4 30. 5. 2013 16:06

mishalka
♥♥-----

Judyna napsal(a):

Edulko, já jsem zariskovala a koupila jsem přes internet boty Asics. Když si to vygůglíš, tak hned ten první odkaz. Je tam i míra v centimetrech - toho se drž, ne čísla.