Oznámení

9.dubna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

9.dubna : Vaření na chatě či chalupě bez stresu: Tipy na vaření z jedné pánve nebo hrnce.

1.dubna : Jak vznikla záhada ďáblova trojúhelníku: Odhalil ji už Kolumbus?

#1 3. 12. 2012 13:28

h.darja
♥------

jak se zavděčit rodičům

Ahoj! Nějak nevim jak dal. Je mi 24 let a žiju v dobré rodině - soc. zajišteni perfektni, rodiče žijí spolu, mám zaměstnání v rodinne firmě, studuji VŠ... Ale studuji Vš,kterou sem si nevybrala, jen aby měli naši radost, dělam v rodinné firmě, ikdyž mé povolání bych spíš napsala dcera-což je hrozné- připadáte si jako nepotřebné nic. Dřepím v kanclu a čekám...
Mám partnera, kterého ze srdce miluji, bohužel je problemový - kdysi klopýtl a dnes má dluhy a zázemí téměř žádné. Práci sice má ,ale potřeboval by se dostat do osobního bankrotu, jelikož jinak je jeho situace neřešitelná.
A zde je asi kamen urazu. Do naší dokonale rodiny byl přiveden ON, který nejen že je neschopný nouma, ale ještě si dovolí mi dát pusu na veřejnosti, na FB máme veřejně potvrzený vztah - ostuda celé rodině, že jsem si dovolila veřejně své přijmení spojit s jeho a ještě sme si dokonce pod jednu fotku napsali - a sme štastní - ta přednáška o tom jakou dělam rodině ostudu a jak si to vubec dovoluju- hrozná! Jsem závislá kráva, která se nechala zblbnout největšim blbečkem v okolí a ted by se z něj nejradši po.... jsme uplně dementní a ujetí, když se chceme vidět temeř každý den a pod.