29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Nakoupil jsem v Cechach od distributora jiste firmy zbozi za nekolik tisic. Podle jejich pravidel je mozno vratit do 30 dnu, dokonce i pouzite vyrobky, zpet na adresu distributora. S tim, ze mi pak vrati penize v plne vysi do mesice na moje konto.
Rozmyslela jsem si to a zbozi v terminu poslala postou zpet. Zaplatila jsem nemaly peniz za zasilku, kterou mozno sledovat v internetu. Mam samozrejme i potvrzeni a seznam zbozi. Dealera jsem kontaktovala i mailem, ze to posilam. Avsak delal nechapaveho a zbozi mi nadale doporucoval.
Takze jsem sledovala zasilku a ta dorazila a dealer dostal obsilku. Ale i po tom, ze jsem s nim mluvila a on me ujistoval, ze o tom vi, si zasilku nakonec vubec nevyzvedl. Stalo se to ceho jsem se obavala. Balik putuje ke me zpet do ciziny. Dealer me mailem opet ujistuje jak se mi bude zbozi libit, jen at si to uzivam a nepanikarim.
Mam tedy problem, jakym zpusobem se dostat k mym penezum. Mozna, ze budu muset zbozi znova poslat, ……proste nevim.
Není tady
tak tentokrát zásilku přece nepřevezmeš amusí se vrátit zase k nim, potvrzení že jsi odeslala máš a pokud ho posílají k tobě, tak napřed muselo být u nich aby ho k tobě zase poslali, tak to by se dalo prokázat a nemluvila bych s ním, al posílala na všechno písemně - doporučený dopis a nejlépe s doručenkou, vyčkala bych a pak řešila dál
Není tady
sahleb napsal(a):
Mozna, ze budu muset zbozi znova poslat, ……proste nevim.
proč - však ho jednoduše nepřevezmeš a všechno jim napiš, i s odstoupením od smlouvy, s konkrétními termíny a s požadavkem na vrácení peněz podle smlouvy
Není tady
Bety napsal(a):
tak tentokrát zásilku přece nepřevezmeš amusí se vrátit zase k nim, potvrzení že jsi odeslala máš a pokud ho posílají k tobě, tak napřed muselo být u nich aby ho k tobě zase poslali, tak to by se dalo prokázat a nemluvila bych s ním, al posílala na všechno písemně - doporučený dopis a nejlépe s doručenkou, vyčkala bych a pak řešila dál
Diky, tak nejak nas tim premyslim. "U nich" to nikdy jako nebylo, zustalo to na poste bez vyzvednuti a ta to poslal spravne zpet. Tudiz to prokazano je a taky tim, ze je cesta baliku viditelna i v internetu, cehoz mam kopie.
Asi ten dopruceny dopis. Povazuju to za pitome chovani.
Není tady
A já bych jim k tomu ještě napsala, pokud nebude zboží jejich firmou převzato,že nekalé praktiky, které používají uveřejním na internetu tak, aby si od nich již nikdo nic nekoupil.
Není tady
TO bohuzel nejde, protoze podle pravidel firmy je dealer nezavisly na firme ale presto ji reprezentuje. Firme jsem zavolala a ti meli ochotu to resit, protoze tohle se nesmi.
Není tady
Co se nesmí? Pokud firma není schopna přinutit "svého" dealera, aby reklamaci/vrácení zboží a pod...zajistil on sám, musí za něho suplovat. Pak nevím, CO se nesmí? Dealer tím poškozuje dobré jméno firmy, at si to vyřídí s ním, přeberou poštu a vrátí peníze. Jak jednoduché.
Není tady
Nyní bude na místě podat žalobu o zaplacení s tím, že zboží bylo zasláno žalovanému a že jej má uloženo u pošty, případně že si jej může vyzvednout u Vás.
Není tady
Dekuji.
Není tady