29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Nepřetržitá bolest hlavy...nic nezabírá
Prosím o radu, již týden mě stále bolí hlava hlavně na spáncích a za očima, oči musím přivírat, mám pocit i horšího vidění. Cpu se vším možným a mám pocit, že nic nezabírá. Měla jsem 1 den paraleny pak ibuprofeny, dnes jsem nasadila valetol..nic prostě tlak na spáncích, bolest únava očí. Už to nejde zvládnout, chtěla jsem k lékařce má dovolenou ještě týden, u očního mě taky nevzali. Objednávka rovněž za týden :cert:
Nikdy jsem takovéto problémy neměla ale nosím čočky..již mnoho let může to být i z toho?
Také jsem v květnu postupně vysadila antidepresiva olwexya ale bylo mi celou dobu dobře až poslední týden mě ta hlava ubíjí a hlavně nechápu, že nezabírají žádné léky.
Nejhorší je, že vlastně nevím čemu to přisuzovat, očím, nebo vysazeným antidepresivům nebo něčemu horšímu? :mrgreen: Nedokážu ani pracovat, je to hrozné
Není tady
Petuna napsal(a):
Nepřetržitá bolest hlavy...nic nezabírá
Prosím o radu, již týden mě stále bolí hlava hlavně na spáncích a za očima, oči musím přivírat, mám pocit i horšího vidění. Cpu se vším možným a mám pocit, že nic nezabírá. Měla jsem 1 den paraleny pak ibuprofeny, dnes jsem nasadila valetol..nic prostě tlak na spáncích, bolest únava očí. Už to nejde zvládnout, chtěla jsem k lékařce má dovolenou ještě týden, u očního mě taky nevzali. Objednávka rovněž za týden :cert:
Nikdy jsem takovéto problémy neměla ale nosím čočky..již mnoho let může to být i z toho?
Také jsem v květnu postupně vysadila antidepresiva olwexya ale bylo mi celou dobu dobře až poslední týden mě ta hlava ubíjí a hlavně nechápu, že nezabírají žádné léky.