Oznámení

29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu

6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 17. 7. 2012 18:16

Petuna
♥♥♥♥♥--

Nepřetržitá bolest hlavy...nic nezabírá

Prosím o radu, již týden mě stále bolí hlava hlavně na spáncích a za očima, oči musím přivírat, mám pocit i horšího vidění. Cpu se vším možným a mám pocit, že nic nezabírá. Měla jsem 1 den paraleny pak ibuprofeny, dnes jsem nasadila valetol..nic prostě tlak na spáncích, bolest únava očí. Už to nejde zvládnout, chtěla jsem k lékařce má dovolenou ještě týden, u očního mě taky nevzali. Objednávka rovněž za týden :cert:
Nikdy jsem takovéto problémy neměla ale nosím čočky..již mnoho let může to být i z toho?
Také jsem v květnu postupně vysadila antidepresiva olwexya ale bylo mi celou dobu dobře až poslední týden mě ta hlava ubíjí a hlavně nechápu, že nezabírají žádné léky.
Nejhorší je, že vlastně nevím čemu to přisuzovat, očím, nebo vysazeným antidepresivům nebo něčemu horšímu? :mrgreen: Nedokážu ani pracovat, je to hrozné

Není tady

#2 17. 7. 2012 18:29

aprill
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: kousek od Romči

Re: Nepřetržitá bolest hlavy...nic nezabírá

Petuna napsal(a):

Prosím o radu, již týden mě stále bolí hlava hlavně na spáncích a za očima, oči musím přivírat, mám pocit i horšího vidění. Cpu se vším možným a mám pocit, že nic nezabírá. Měla jsem 1 den paraleny pak ibuprofeny, dnes jsem nasadila valetol..nic prostě tlak na spáncích, bolest únava očí. Už to nejde zvládnout, chtěla jsem k lékařce má dovolenou ještě týden, u očního mě taky nevzali. Objednávka rovněž za týden :cert:
Nikdy jsem takovéto problémy neměla ale nosím čočky..již mnoho let může to být i z toho?