29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Ahoj,
zatím jsem to nemusela řešit, ale po dvou dětech už přece jen tělíčko začne trochu chátrat
Byla jsem u své kožní lékařky a ta mě doporučila k lékaři na sklerotizaci (zatím mám jen takový "flek" asi 5 na 6 cm), ale mám z toho docela obavy, protože kolegyně mi říká, že jí sklerotizace nijak extra nepomohla. Nevím, jestli má vůbec smysl tenhle zákrok podstupovat, případně jestli není jiná možnost odstranění.
Nemáte někdo z Vás přímo s tímhle zkušenosti?
Díky
Není tady
Ahoj Tifany,timto onemocnenim trpi i moje dcera.Ma dva fleky na brise a maly flicek na zadech.Lekarka nam nic nedoporucila rekla jen ,ze je to pravdepodobe skloredermie tim cele vysetreni skoncilo.
Není tady
Tiffany, mamka to podstoupila, pomohlo, ale za pár let se jí to vrátilo. prý je to hodně individuální.
erem, myslím, že tiffany mluví o metličkových žilkách, které mají cos společného s křečovými žilami
Není tady
holcina napsal(a):
Tiffany, mamka to podstoupila, pomohlo, ale za pár let se jí to vrátilo. prý je to hodně individuální.
erem, myslím, že tiffany mluví o metličkových žilkách, které mají cos společného s křečovými žilami
Aha tak se omlouvam,asi me zmatlo jak pise o tech flekach.
Není tady
Jo jo, jde mi o metličkové žilky, které prý tak trochu předcházejí těm větším křečovým... Tajně doufám, že to není až taková pravda. Bohužel sklony v rodině máme, mamča trpí těma velkýma křečákama .
Tak jsem si říkala, že to začnu řešit v zárodku ,abych tomu maximálně předešla, tedy jestli to vůbec jde.