27. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 27. února : Jednoduchá kefírová buchta na plech. Rychlý recept zcela bez vajec! 21. února : Jak vyuít skořápky z vlaských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůe i s kalem |
|
|
ahoj vím e to vyzní divně ale poprosila bych vás jaký máte názor na následující 2 fotečky. Je na nich mladá ena,která hledá radu jak se vzhledově i duevně vylepit. Je jí 26 roků, pracuje jako obchodní referentka, je svobodná a ije v rodinném domě na vesnici. Kdo budete mít zájem prosím napite první dojem. Díky moc
Není tady
A ta ena souhlasila se zveřejněním svých fotek??????
Navíc,nechápu jakby lo podle fotek provést "duevní vylepení" . Co je to za hloupost?
Není tady
První dojem - vypadá plae, nesměle a o hodně mladí... Jak vylepit? Vzhledově bych poradila dobrou kadeřnici, kosmetičku nebo vizáistku... A duevně? To netuím, páč ji vůbec neznám...
Ale vechno jde, jen kdy se chce...
Upravil(a) annie (8. 1. 2012 18:46)
Není tady
rejka napsal(a):
Navíc,nechápu jakby lo podle fotek provést "duevní vylepení" . Co je to za hloupost?
ta ena jsem já nechtěla jsem aby to vypadalo egoisticky tak jsem zvolila tuhle neadresnou cestu
Není tady
Na mě působí naivně - to je první co mě napadlo
Není tady
annie napsal(a):
První dojem - vypadá plae, nesměle a o hodně mladí... Jak vylepit? Vzhledově bych poradila dobrou kadeřnici, kosmetičku nebo vizáistku... A duevně? To netuím, páč ji vůbec neznám...
Ale vechno jde, jen kdy se chce...
Souhlasim s Annie.... to je hlavní! Pak u jenom projít se v centru nějakého města v pěkném oblečení a chlapy se budou otáčet..... nemyslím tím vyzývavě... ale obléct se pěkně.
Není tady
PINDULI napsal(a):
annie napsal(a):