Oznámení

27. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

27. února : Jednoduchá kefírová buchta na plech. Rychlý recept zcela bez vajec!

21. února : Jak využít skořápky z vlašských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůže i s kašlem

#1 8. 1. 2012 18:31

Elsa
♥♥-----

první dojem

ahoj vím že to vyzní divně ale poprosila bych vás jaký máte názor na následující 2 fotečky. Je na nich mladá žena,která hledá radu jak se vzhledově i  duševně vylepšit. Je jí 26 roků, pracuje jako obchodní referentka, je svobodná a žije v rodinném domě na vesnici. Kdo budete mít zájem prosím napište první dojem. Díky moc

http://imb.lide.cz/lide_photo_big/200902/1407/c1/499674c0c1d9c353962a0000.jpg
http://imb.lide.cz/lide_photo_big/200912/2518/fc/4b35045bfcd852310b8b0000.jpg

Není tady

#2 8. 1. 2012 18:36

rejka
♥♥♥♥♥♥-
Místo: kousek od matičky stověžaté

Re: první dojem

A ta žena souhlasila se zveřejněním svých fotek?????? va
Navíc,nechápu jakby šlo podle fotek provést "duševní vylepšení" . Co je to za hloupost? dumbom

„Nevyčítej životu, co ti nedal, uč se oceňovat to, co ti dal.“
Seneca
http://pdgf.pitapata.com/C9u1p2.png

Není tady

#3 8. 1. 2012 18:45

annie
♥♥♥♥♥♥-

První dojem - vypadá plaše, nesměle a o hodně mladší... Jak vylepšit? Vzhledově bych poradila dobrou kadeřnici, kosmetičku nebo vizážistku... A duševně? To netuším, páč ji vůbec neznám... lol
Ale všechno jde, jen když se chce...smile

Upravil(a) annie (8. 1. 2012 18:46)

Není tady

#4 8. 1. 2012 18:52

Elsa
♥♥-----

rejka napsal(a):

Navíc,nechápu jakby šlo podle fotek provést "duševní vylepšení" . Co je to za hloupost? dumbom

ta žena jsem já wink nechtěla jsem aby to vypadalo egoisticky tak jsem zvolila tuhle neadresnou cestu

Není tady

#5 8. 1. 2012 18:53

holcina
♥♥♥♥♥♥-

Na mě působí naivně - to je první co mě napadlo

Není tady

#6 8. 1. 2012 18:57

PINDULI
♥♥♥----