14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Judyna napsal(a):
V jakém smyslu?
Četla jsi to? A diskuzí?
Není tady
Nevím, co má konkrétně na mysli, jaké stránky. "Net" je iroký pojem.
Není tady
Seznam cz. Ale to je u jedno...
Není tady
vrabčák napsal(a):
Povídka tedy byla podle skutečnosti? Hrůza.....
Bola... ale on to celkovo nemal jednoduché... Mal duevne chorú enu (ako) a "pomáhal" si pitím... take celé zle. A keď u vyzeralo, e by veci mohli by lepie, zasamovradil sa.... Pes bol zrejme len symptóm horích a hlbích vecí.
Není tady
rina napsal(a):
Hm, prosím, která povídka?
Vlastne to tuím bola skôr jedna kapitola z jeho románu (Rozum), ale musela by som si to overi, nepamätám sa u... tak áno, je to v románe Rozum... a píe tam aj to, ako bil enu
Není tady
"Sedmák dal učiteli pěstí a ten skončil v nemocnici"...
Také výivná diskuze.
Upravil(a) rina (19. 11. 2019 19:14)
Není tady
Je to hrozný. Ve společnosti, kde si ák dovolí dát pěstí (či ho jinak ikanovat) učiteli, tak tam je něco hoooodně patně.
A jako společnost bychom se měli asi hodně zamyslet a něco s tím dělat.
Není tady
LENNNA napsal(a):
Je to hrozný. Ve společnosti, kde si ák dovolí dát pěstí (či ho jinak ikanovat) učiteli, tak tam je něco hoooodně patně.
A jako společnost bychom se měli asi hodně zamyslet a něco s tím dělat.
Dnes je moderní být individualita a hlavně nepřistupovat na kompromisy. Co s tím chcete dělat? Kadý musí začít u sebe. Málokdo řeí dopad na společnost (nejblií okolí), kadý hájí předevím své zájmy. MOJE dítě nechce dělat domácí úkoly, tak je dělat prostě nebude. MOJE dítě nechce v hodinách vypracovávat tyto typy úloh, tak je vypracovávat nebude.. JÁ znám své dítě nejlíp a JÁ budu určovat, jakým stylem se bude učit. Kde je zde prostor pro učitele a to, aby se mohli věnovat své práci a nemuseli řeit to neustálé jájinkovství ze strany rodičů/dětí? Svým dětem jsem dala základy sluného chování a hlavně schopnost se přizpůsobit a nevydupávat si za kadou cenu to svoje. Mají kolem sebe vlídné prostředí, protoe jsou samy vlídné. Kdy s něčím nesouhlasí, řeknou to učitelům do očí a ádný s tím nemá problém. Protoe ten nesouhlas vyjadřují sluně a s argumenty odpovídajícími jejich věku a znalostem. Ona se toti diskuze vede mnohem líp s člověkem, který přemýlí, ne s někým, kdo jen hází statementy typu "to je debil"..
Není tady
Se dobrá mamka!
Není tady
Palomita napsal(a):
Co s tím chcete dělat? Kadý musí začít u sebe.
Sedmákovi je kolem 12ti, pokud propadal, tak moná plus, mínus 14. Take: právní odpovědnost ádná, u nezletilých nastane a od dovrení 15ti let. Za trestnou činnost by do zletilosti dětí měli nést odpovědnost rodiče, a podle mě v takové míře, jako by ji vykonali sami. Tudí pěst do tváře s následnou hospitalizací? Trestný čin.
A na malé "kriminálníky" by mělo platit to, co teď platí a od patnácti. Týrá kočky, rozbíjí okna, krade, ubliuje někomu, a pod. ?
(Co se mue stát nezletilci, který se dopustí např. krádee a pod.?
Podle zákona o rodině, můe soud nebo správní orgán uloit nezletilému výchovné opatření, můe být vysloveno napomenutí, můe být stanoven dohled, uloeno omezující opatření (např. zákaz návtěvy diskoték), nebo mu můe být v závanějích případech nařízená ústavní nebo ochranná výchova.
Co to znamená, kdy je u někoho nařízena ústavní nebo ochranná výchova?
To znamená, e mladistvý nebo nezletilý je umístěn ve výchovném zařízení, kde mue být a do dosaení osmnácti let, v některých případech můe být pobyt prodlouen a do devatenácti let.)
kolní docházka je povinná, ne? Vak oni by si rodiče rozmysleli vychovávat děti k agresivní individualitě a neplnění si povinností.
Kdy umí děcko na obhajobu svých zájmů pouít pěst, je to jednoznačně vina rodičů.
Upravil(a) rina (20. 11. 2019 13:56)
Není tady
Jen dodatek - diagnostické a výchovné ústavy jsou plné!
Není tady
Palomita napsal(a):
LENNNA napsal(a):
Je to hrozný. Ve společnosti, kde si ák dovolí dát pěstí (či ho jinak ikanovat) učiteli, tak tam je něco hoooodně patně.
A jako společnost bychom se měli asi hodně zamyslet a něco s tím dělat.Dnes je moderní být individualita a hlavně nepřistupovat na kompromisy. Co s tím chcete dělat? Kadý musí začít u sebe. Málokdo řeí dopad na společnost (nejblií okolí), kadý hájí předevím své zájmy. MOJE dítě nechce dělat domácí úkoly, tak je dělat prostě nebude. MOJE dítě nechce v hodinách vypracovávat tyto typy úloh, tak je vypracovávat nebude.. JÁ znám své dítě nejlíp a JÁ budu určovat, jakým stylem se bude učit. Kde je zde prostor pro učitele a to, aby se mohli věnovat své práci a nemuseli řeit to neustálé jájinkovství ze strany rodičů/dětí? Svým dětem jsem dala základy sluného chování a hlavně schopnost se přizpůsobit a nevydupávat si za kadou cenu to svoje. Mají kolem sebe vlídné prostředí, protoe jsou samy vlídné. Kdy s něčím nesouhlasí, řeknou to učitelům do očí a ádný s tím nemá problém. Protoe ten nesouhlas vyjadřují sluně a s argumenty odpovídajícími jejich věku a znalostem. Ona se toti diskuze vede mnohem líp s člověkem, který přemýlí, ne s někým, kdo jen hází statementy typu "to je debil"..
Není tady
Judyna napsal(a):
Jen dodatek - diagnostické a výchovné ústavy jsou plné!
Ano. Protoe nejsou dostatečně trestáni rodiče, kteří je svými nevychovanými spratky zaplňují!
Není tady
Palomita napsal(a):
LENNNA napsal(a):
Je to hrozný. Ve společnosti, kde si ák dovolí dát pěstí (či ho jinak ikanovat) učiteli, tak tam je něco hoooodně patně.
A jako společnost bychom se měli asi hodně zamyslet a něco s tím dělat.Dnes je moderní být individualita a hlavně nepřistupovat na kompromisy. Co s tím chcete dělat? Kadý musí začít u sebe. Málokdo řeí dopad na společnost (nejblií okolí), kadý hájí předevím své zájmy. MOJE dítě nechce dělat domácí úkoly, tak je dělat prostě nebude. MOJE dítě nechce v hodinách vypracovávat tyto typy úloh, tak je vypracovávat nebude.. JÁ znám své dítě nejlíp a JÁ budu určovat, jakým stylem se bude učit. Kde je zde prostor pro učitele a to, aby se mohli věnovat své práci a nemuseli řeit to neustálé jájinkovství ze strany rodičů/dětí? Svým dětem jsem dala základy sluného chování a hlavně schopnost se přizpůsobit a nevydupávat si za kadou cenu to svoje. Mají kolem sebe vlídné prostředí, protoe jsou samy vlídné. Kdy s něčím nesouhlasí, řeknou to učitelům do očí a ádný s tím nemá problém. Protoe ten nesouhlas vyjadřují sluně a s argumenty odpovídajícími jejich věku a znalostem. Ona se toti diskuze vede mnohem líp s člověkem, který přemýlí, ne s někým, kdo jen hází statementy typu "to je debil"..
Přesně popsáno Kde se stala ta chyba? Kdy se stala? Vdy pro nás byl učitel autorita, váili jsme si ho, některých se báli, byla tam úcta. Jak dolo k tomu, e teď vychováváme své děti stylem "nechce dělat domácí úkol, tak ho nedělej"? Co se stalo? Protoe já to upřímně nechápu.
Není tady
Hodně lidí nepochopilo demokracii - myslí si, e mají jen práva, ne povinnosti. Myslí si, e mají právo dělat si co chtějí a mít co chtějí.
Upravil(a) Judyna (20. 11. 2019 20:17)
Není tady
Palomita napsal(a):
Dnes je moderní být individualita a hlavně nepřistupovat na kompromisy. Co s tím chcete dělat? Kadý musí začít u sebe. Málokdo řeí dopad na společnost (nejblií okolí), kadý hájí předevím své zájmy. MOJE dítě nechce dělat domácí úkoly, tak je dělat prostě nebude. MOJE dítě nechce v hodinách vypracovávat tyto typy úloh, tak je vypracovávat nebude.. JÁ znám své dítě nejlíp a JÁ budu určovat, jakým stylem se bude učit. Kde je zde prostor pro učitele a to, aby se mohli věnovat své práci a nemuseli řeit to neustálé jájinkovství ze strany rodičů/dětí? Svým dětem jsem dala základy sluného chování a hlavně schopnost se přizpůsobit a nevydupávat si za kadou cenu to svoje. Mají kolem sebe vlídné prostředí, protoe jsou samy vlídné. Kdy s něčím nesouhlasí, řeknou to učitelům do očí a ádný s tím nemá problém. Protoe ten nesouhlas vyjadřují sluně a s argumenty odpovídajícími jejich věku a znalostem. Ona se toti diskuze vede mnohem líp s člověkem, který přemýlí, ne s někým, kdo jen hází statementy typu "to je debil"..
Mně nepřipadá nic patného na tom, e rodiče určují co se jejich dítě bude učit a co ne :-) Podle mě je to jejich právo i povinnost vychovat dítě tak, aby podle jejich úsudku bylo co nejlépe vzdělané. A kdo má znát své dítě lépe ne rodič?
Tím ovem neomlouvám buranské chování některých rodičů. Co se mě týká, zavedl bych i právo koly vyloučit dítě pro závané kázeňské prohřeky ze koly. Oni by si rodiče dali pozor, protoe patné vzdělání = nízký socioekonomický status a to by snad ádný rodič svému dítěti úmyslně neudělal.
Není tady
Někteří rodiče jsou zásadně proti domácím úkolům, protoe je to zatěuje a obtěuje. Jsou toho názoru, e se děti mají vechno naučit ve kole. Osobně pokládám psaní úkolů za hodně důleité, pokud je ovem dítě vypracovává za vhodných podmínek. Tito rodiče si opravdu dokáí prosadit, e jejich potomci doma úkoly psát nebudou. Situace ve kolství je dnes taková; učitelé jim musí ustoupit. Ostatní áky to demoralizuje, ale to nikdo neřeí...
Není tady
normální chlap napsal(a):
... Co se mě týká, zavedl bych i právo koly vyloučit dítě pro závané kázeňské prohřeky ze koly. Oni by si rodiče dali pozor, protoe patné vzdělání = nízký socioekonomický status a to by snad ádný rodič svému dítěti úmyslně neudělal.
koly to právo mají ale nevyuívají zas jen kvůli prachům. Jednak od státu za děcko a druhak od rodičů, kteří "závané prohřeky dětí" mohou překrýt penězama v podobě sponzoringu koly.
Není tady
Kdy dávali dětem ve kole - podle mého soudu - příli únavné, zdlouhavé úkoly, taky jsem se ozval. Ale to je spí výjimka, nějaké dolaďování detailů. Podle mě je správnějí aby existovaly koly mnoha různých úrovní, zaměření a stylů výuky, mezi kterými by si rodiče mohli vybrat.
Není tady
vrabčák napsal(a):
Někteří rodiče jsou zásadně proti domácím úkolům, protoe je to zatěuje a obtěuje. Jsou toho názoru, e se děti mají vechno naučit ve kole.
Tento názor já zastávám taky. Ve kole se učí, doma se vychovává. Nejsem proti domácím úkolům proto e je děti zatěují, ale proto, e výuka patří do koly a výchova do rodiny.
Ve kole se něco děti naučí a doma se vychovává k tomu, jak je to uitečné.
Není tady
normální chlap napsal(a):
Palomita napsal(a):
Dnes je moderní být individualita a hlavně nepřistupovat na kompromisy. Co s tím chcete dělat? Kadý musí začít u sebe. Málokdo řeí dopad na společnost (nejblií okolí), kadý hájí předevím své zájmy. MOJE dítě nechce dělat domácí úkoly, tak je dělat prostě nebude. MOJE dítě nechce v hodinách vypracovávat tyto typy úloh, tak je vypracovávat nebude.. JÁ znám své dítě nejlíp a JÁ budu určovat, jakým stylem se bude učit. Kde je zde prostor pro učitele a to, aby se mohli věnovat své práci a nemuseli řeit to neustálé jájinkovství ze strany rodičů/dětí? Svým dětem jsem dala základy sluného chování a hlavně schopnost se přizpůsobit a nevydupávat si za kadou cenu to svoje. Mají kolem sebe vlídné prostředí, protoe jsou samy vlídné. Kdy s něčím nesouhlasí, řeknou to učitelům do očí a ádný s tím nemá problém. Protoe ten nesouhlas vyjadřují sluně a s argumenty odpovídajícími jejich věku a znalostem. Ona se toti diskuze vede mnohem líp s člověkem, který přemýlí, ne s někým, kdo jen hází statementy typu "to je debil"..
Mně nepřipadá nic patného na tom, e rodiče určují co se jejich dítě bude učit a co ne :-) Podle mě je to jejich právo i povinnost vychovat dítě tak, aby podle jejich úsudku bylo co nejlépe vzdělané. A kdo má znát své dítě lépe ne rodič?
Tím ovem neomlouvám buranské chování některých rodičů. Co se mě týká, zavedl bych i právo koly vyloučit dítě pro závané kázeňské prohřeky ze koly. Oni by si rodiče dali pozor, protoe patné vzdělání = nízký socioekonomický status a to by snad ádný rodič svému dítěti úmyslně neudělal.
Také to nevnímám jako něco patného, a si rodiče vzdělávají své děti v čem chtějí. Kadý má svou představu. Ale a si to řeí doma a nebo si najdou kolu, která jejich poadavkům vyhovuje. Fascinují mě rodiče, kteří dají dítě do klasiky a pak do ní neustále zasahují a chtějí tam tahat prvky z jiného kolství. Např. e v hodině matiky se dítě přece nemusí věnovat matice, kdy má chu na výtvarku. Učitelka je zkostnatělá kreatura, která nedokáe jejich miláčkovi vyjít vstříc. To přece není normální. Taky nejdu do masny a nestěuju si tam, e nemají nabídku čerstvého ovoce.
Není tady
vrabčák napsal(a):
Někteří rodiče jsou zásadně proti domácím úkolům, protoe je to zatěuje a obtěuje. Jsou toho názoru, e se děti mají vechno naučit ve kole. Osobně pokládám psaní úkolů za hodně důleité, pokud je ovem dítě vypracovává za vhodných podmínek. Tito rodiče si opravdu dokáí prosadit, e jejich potomci doma úkoly psát nebudou. Situace ve kolství je dnes taková; učitelé jim musí ustoupit. Ostatní áky to demoralizuje, ale to nikdo neřeí...
Tyjo, v ivotě by mě nenapadlo, abych pro své děti vydupávala, e nebudou muset dělat úkoly. My jim naopak jetě přidáváme, protoe ve kole se jenom flákají
Není tady
normální chlap napsal(a):
Kdy dávali dětem ve kole - podle mého soudu - příli únavné, zdlouhavé úkoly, taky jsem se ozval. Ale to je spí výjimka, nějaké dolaďování detailů. Podle mě je správnějí aby existovaly koly mnoha různých úrovní, zaměření a stylů výuky, mezi kterými by si rodiče mohli vybrat.
Ano.
Není tady
normální chlap napsal(a):
Kdy dávali dětem ve kole - podle mého soudu - příli únavné, zdlouhavé úkoly, taky jsem se ozval. Ale to je spí výjimka, nějaké dolaďování detailů. Podle mě je správnějí aby existovaly koly mnoha různých úrovní, zaměření a stylů výuky, mezi kterými by si rodiče mohli vybrat.
Co se DÚ týče, tak se s rodiči ve třídách naich dětí neshodneme.. pro některé jsou těké, ale potřebné, pro některé triviální a zbytečné, jiné obtěují, dalí je vítají.. co rodič, to názor. Fakt chudák učitel
Není tady
LENNNA napsal(a):
Palomita napsal(a):
LENNNA napsal(a):
Je to hrozný. Ve společnosti, kde si ák dovolí dát pěstí (či ho jinak ikanovat) učiteli, tak tam je něco hoooodně patně.
A jako společnost bychom se měli asi hodně zamyslet a něco s tím dělat.Dnes je moderní být individualita a hlavně nepřistupovat na kompromisy. Co s tím chcete dělat? Kadý musí začít u sebe. Málokdo řeí dopad na společnost (nejblií okolí), kadý hájí předevím své zájmy. MOJE dítě nechce dělat domácí úkoly, tak je dělat prostě nebude. MOJE dítě nechce v hodinách vypracovávat tyto typy úloh, tak je vypracovávat nebude.. JÁ znám své dítě nejlíp a JÁ budu určovat, jakým stylem se bude učit. Kde je zde prostor pro učitele a to, aby se mohli věnovat své práci a nemuseli řeit to neustálé jájinkovství ze strany rodičů/dětí? Svým dětem jsem dala základy sluného chování a hlavně schopnost se přizpůsobit a nevydupávat si za kadou cenu to svoje. Mají kolem sebe vlídné prostředí, protoe jsou samy vlídné. Kdy s něčím nesouhlasí, řeknou to učitelům do očí a ádný s tím nemá problém. Protoe ten nesouhlas vyjadřují sluně a s argumenty odpovídajícími jejich věku a znalostem. Ona se toti diskuze vede mnohem líp s člověkem, který přemýlí, ne s někým, kdo jen hází statementy typu "to je debil"..
Přesně popsáno Kde se stala ta chyba? Kdy se stala? Vdy pro nás byl učitel autorita, váili jsme si ho, některých se báli, byla tam úcta. Jak dolo k tomu, e teď vychováváme své děti stylem "nechce dělat domácí úkol, tak ho nedělej"? Co se stalo? Protoe já to upřímně nechápu.
Spousta lidí má toti to nejvyí moné vzdělání - "googlING" a rozumí absolutně vemu A vypnou proud, tak se zase vrátí autorita těm skutečně vzdělaným
Není tady