29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Uvažuji o piercingu na stranu nosu, jen takovou malou decentní pecičku. Líbí se mi to, kamarádi říkají že by mi slušel.. jen se bojím že lidé z mého okolí budou reagovat nějak špatně( např škola)... napište prosím vy kdo máte piercing jaké na to byly reakce a i vy kteří jste byli někým kdo na to reagoval.. díkes:lyssna:
No já mohu napsat něco z druhé strany -jsem učitelka a takovéto ozdoby mi u žáků nevadí. Pokud si je nechají udělat odborně a neohrozí své zdraví. Někdy je to docela hezké.
Není tady
Piercing mi nevadí, ale každý by si měl rozmyslet, kam si ho dá, pěkný je třeba do pupíku, když je decentní a dotyčná má na to postavu. Co bych ale vžádném případě nedoporučila je dát si ho pod dolní ret. Má ho dcera mé kamarádky a to zavírání ji v puse naráželo pod dolní zuby a začala se jí rozpadat kost a vypadávat zuby. Zubař byl zděšenej. Nemusí to být u každého, ale něco tak choulostivého jako zuby bych v žádném případě takovému nebezpečí nevystavila. V nose je celkem taky pěkný a není to tak nebezpečné. Samozdřejmě si to nechat udělat odborně a vybrat si drobný vkusný šperk.
Není tady
Když to bude něco jednoduchého, jak píšeš jen decentní pecička myslím že extra problémy bys s tím mít neměla. Lidé jsou na to už zvyklí a myslím že ve škole už to taky tolik nevadí, jen to chce udělat odborně a starat se. Mám zkušenost s piercingem v jazyku a může dřít zubní sklovinu a taky se na něm zachytává jídlo takže nic moc. Ale jinak se mi piercing líbí, i když sluší jen některým.
Není tady