Oznámení

8. června : Vážení uživatelé, v současné době pracujeme na vylepšení stránek Babinet.cz, což může způsobovat občasné výpadky či problémy spojené zejména s přihlašováním. Na odstranění problémů a doladění detailů usilovně pracujeme. Děkujeme za pochopení.

8. června : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

28. května : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

#1 1. 3. 2006 17:05

Lehena
♥♥-----
Registrovaný: 27. 1. 2006
Příspěvky: 88

HA a krvácení..?

Prvních 15 dní beru HA Bellara a začalo mi slabší krvácení. Myslíte, že je to normální, že to může být jen těmi hormony, když jsem antikoncepci asi půl roku nebrala. Díky moc za odpoveďi.

Není tady

 

#2 1. 3. 2006 17:26

ivanka05
♥♥♥♥♥♥♥
Registrovaný: 20. 2. 2006
Příspěvky: 6124

Re: HA a krvácení..?

AHoj, hele ja zacala brat prasky, nebo kdyz jsem prechazela na nove, krvacela jsem nekdy i dost. Ale po trech mesicich se to srovnalo... chce to cas

Není tady

 

#3 1. 3. 2006 17:42

Me
♥♥♥♥♥♥-
Registrovaný: 28. 1. 2006
Příspěvky: 1041

Re: HA a krvácení..?

no to já zase prozměnu nezačala krvácet vůbec..beru prášky první měsíc,ted už 3.den beru jen ty neucinne tabl.,ale menstruace porad nic..tak nevim..jestli nemuzu byt tehotna nebo tak..sad

Není tady

 

#4 1. 3. 2006 17:42

Lehena
♥♥-----
Registrovaný: 27. 1. 2006
Příspěvky: 88

Re: HA a krvácení..?

Díky moc. Jsem si to myslela, že to asi bude normální,ale jen pro jistotu:-))..

Není tady

 

#5 1. 3. 2006 17:44

Lehena
♥♥-----
Registrovaný: 27. 1. 2006
Příspěvky: 88

Re: HA a krvácení..?

to Me: no já nevím, já beru antikoncepci, že jí bereš 21 dní a pak je 7 dní pauza a v té pauze by jsi to měla dostat. Neví, jakou mᚠantikoncepci. Pokud to nedostaneš,tak si radši udělej těhu test...

Není tady

 

#6 1. 3. 2006 19:41

geisha
♥♥♥♥---
Registrovaný: 17. 1. 2006
Příspěvky: 382

Re: HA a krvácení..?

no, me gynekolog varoval, ze behem prvnich trech mesicu se muze stat, ze to nedostanu, at nepanikarim...jinak ja to teda vzdy dostala, ale mela jsem spineni ty 3 mesice....ta prvni MS s prasky byla nekonecna a pak vzdy ob tyden: tyden mesicky, tyden nic, tyden spineni, tyden nic, tyden mesicky, atd.

Není tady

 

#7 2. 3. 2006 7:49

potvurkapodivna
Host

Re: HA a krvácení..?

Krvácení v mezidobí
Právě v prvním měsíci užívání hormonálních přípravků k zábraně početí může ve vzácných případech dojít k nepravidelnému krvácení z pochvy (krvácení, špinění), přičemž se obvykle může v užívání přípravku Belara pokračovat. Pokud však krvácení během několika dní samo nepřestane nebo se vyskytuje po více cyklů za sebou, vyhledejte, prosím, svého lékaře.
Krvácení mezi cykly může také ukazovat na menší antikoncepční účinek. To se může přihodit, když si zapomenete Belaru vzít, trpíte zvracením nebo průjmem, nebo užíváte současně jiná léčiva (viz část \"Chyby při užívání a předávkování, popř. \"Vzájemné působení\").

 
NÁŠ TIP:
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz

Zápatí

Powered by PunBB 1.2.24c
© Copyright 2002–2008 Rickard Andersson
Content © Copyright 2000–2016 SAMI spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů