Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 24. 10. 2011 19:44

Madis
♥♥-----
Registrovaný: 1. 2. 2008
Příspěvky: 41

nová práce- poraďte

Hodně ráda tady čtu a opět jsem se dostala do trochu komplikovanější situace. Nemůžu zůstat v současné práci z několika důvodů. Nemám žádnou inspiraci, co budu dělat po výpovědi. tak se rozhoduju mezi nějakou vedoucí kanceláře.... NO, jsem učitelka na střední škole. Přemýšlím, jaká ppráce by se pro mě  mohla hodit. Umím mluvit s lidma, umím řešit problémy, zařizovat věci, ale už nechci tak mizerný plat, takže státní sféru už nechci pokoušet. Prosím poraďte mi, kde všude by se mohla uplatnit bývalá učitelka. Do obchodu nechci.

Není tady

 

#2 24. 10. 2011 20:05

majkafa
Host

Re: nová práce- poraďte

Co si představuješ pod  vedoucí kanceláře? Neumím si pod tím nic moc představit. Jaké kanceláře? Sekretářka?

 

#3 24. 10. 2011 20:27

Blossom
Host

Re: nová práce- poraďte

Madis, přiznám se trochu, že mě překvapuje Tvé přesvědčení (aspoň tak na mě Tvůj příspěvek působí), že si příští zaměstnání vybereš podle svých požadavků: Větší plat než na střední škole, takže ne do státní sféry.
Píšeš - vedoucí nějaké kanceláře...jaké jako? Abys byla vedoucí něčeho, měla bys znát práci podřízených a mít v tom oboru dobrou praxi. Takže např. vedoucí ekonomka by měla znát perfektně ekonomii, vedoucí personalistka my měla znát (a mít praxi) v personalistice, vedoucí oddělení obchodu by měla mít praxi a dobře znát obchodní prostředí, znát jazyky apod....
Zřejmě kvůli platu směřuješ tedy do soukromé sféry.... nevím, zda si uvědomuješ, že mnohde je v soukromé sféře plat nižší, než ve škole, fůra neplacených přesčasů, žádné prázdniny...