Oznámení

29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu

6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 16. 5. 2011 16:09

Kralka
♥♥♥----
Místo: Ústecký kraj

Příkaz exekutora k prodeji

Přeji hezký den, má teta má problém. Vlastní 3/6 nemovitosti, její tři děti vlastní každý  po 1/6. Nejstarší syn (nestýká se s ním, neví kde bydlí) má nejspíše dluhy. Přišel jí dopis od exekutora na prodej nemovitosti.
A teď babo raď. Může exekutor prodat dům celý, nebo jen tu 1/6?
Nebo prostě, jak to vyřešit?

Předem děkuji za odpovědi.

S pozdravem

Kralka

Není tady

#2 16. 5. 2011 18:41

BrenTen
♥♥♥----

Re: Příkaz exekutora k prodeji

Nejsem právník, ale exekutor může prodat jen tu synovu šestinu. Kupci se velmi pravděpodobně nepohrnou, takže má teta možnost přikoupit si šestinu za zlomek ceny.

Není tady

#3 16. 5. 2011 19:25

Vladena
♥♥♥♥♥♥-

A když to nikdo nekoupí co se děje s exekucí dál?

Není tady

#4 16. 5. 2011 19:31

Kuřátko
♥♥♥♥♥♥-

Teď jsem se náhodou setkala s něčím podobným. Dražila se jen ta 1/X domu. V daném dokumentu bylo zároveň i napsáno, že pokud má někdo k dané části předkupní právo, má se přihlásit před aukcí.

Nemáte tam taky něco podobného?

Jinak se v tom moc nevyznám, tak asi neporadím sad

Není tady

#5 16. 5. 2011 19:35

Lazurka
♥♥♥♥♥--
Místo: Brno

Vladena napsal(a):

A když to nikdo nekoupí co se děje s exekucí dál?

No, přesně nevím, ale dokud bude na té jeho části váznout exekuce, je velmi těžké s tím domem nakládat jako  s celkem, kdyby ho třeba teta chtěla s ostatními vlastníky prodat, nebo si půjčit na hypotéku..
Nejspíš ostatní vlastníci mají předkupní právo, nejlepší by bylo se domluvit a tu šestinu odkoupit, ať na domě neváznou dluhy.

Naše Anička: