29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Přeji hezký den, má teta má problém. Vlastní 3/6 nemovitosti, její tři děti vlastní každý po 1/6. Nejstarší syn (nestýká se s ním, neví kde bydlí) má nejspíše dluhy. Přišel jí dopis od exekutora na prodej nemovitosti.
A teď babo raď. Může exekutor prodat dům celý, nebo jen tu 1/6?
Nebo prostě, jak to vyřešit?
Předem děkuji za odpovědi.
S pozdravem
Kralka
Není tady
Nejsem právník, ale exekutor může prodat jen tu synovu šestinu. Kupci se velmi pravděpodobně nepohrnou, takže má teta možnost přikoupit si šestinu za zlomek ceny.
Není tady
A když to nikdo nekoupí co se děje s exekucí dál?
Není tady
Teď jsem se náhodou setkala s něčím podobným. Dražila se jen ta 1/X domu. V daném dokumentu bylo zároveň i napsáno, že pokud má někdo k dané části předkupní právo, má se přihlásit před aukcí.
Nemáte tam taky něco podobného?
Jinak se v tom moc nevyznám, tak asi neporadím
Není tady
Vladena napsal(a):
A když to nikdo nekoupí co se děje s exekucí dál?
No, přesně nevím, ale dokud bude na té jeho části váznout exekuce, je velmi těžké s tím domem nakládat jako s celkem, kdyby ho třeba teta chtěla s ostatními vlastníky prodat, nebo si půjčit na hypotéku..
Nejspíš ostatní vlastníci mají předkupní právo, nejlepší by bylo se domluvit a tu šestinu odkoupit, ať na domě neváznou dluhy.
Není tady
Já jsem myslela hlavně co se týče věřitele....zřejmě chce dostat peníze zpět pomocí exekuce. Když se podíl neprodá,tak co může dělat dál?
Není tady
Ahoj Kralko
,máme podobný problém.Psala jsem o něm tady v právní poradně - téma SPOLEČNÉ BYDLENÍ I MAJETEK. Pan dr. Netopil mi napsal :