Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 9. 4. 2011 11:20

Petuna
♥♥♥♥♥--
Registrovaný: 3. 2. 2006
Příspěvky: 938

Neudělání testu před bakalářkou!!

Prosím studentky poraďte..

dcera je ve 3 ročníku...již má napsanou bakalářskou práci..ze všech předmětů žádný problém..ovšem:dumbom:..minulý rok zkoušku z daní neudělala a převedla si ji na tento rok.
Opravdu se učila i se mnou..jsem účetní a uměla to opravdu super. Vše  jinak uvedeno a napsáno než se učili a než to znám já z účetnictví) takže bych sama tápala jak to myslí. Dcera to udělala jako bych to řešila já ale mnoho studentů to udělalo jinak a výsledky měl každý jinak.
A teď dcera brečí od včerejška je v totálním stresu..ještě neví výsledky a já nevím cos ní.Nebo co dál.
Co když ten test nedopadne? Takže bude muset ukončit studium ve 3 ročníku?
Vše dělala opravdu lehce..kromě těch daní...což se nepovedlo..přitom postup naprosto správný ale prostě nevím jestli je dobře začátek.

Je to opravdu konečná když to bylo blbě a je to opravný pokus?

Není tady

 

#2 9. 4. 2011 12:05

Pox
♥♥♥----
Registrovaný: 27. 1. 2011
Příspěvky: 164

Re: Neudělání testu před bakalářkou!!

Nevadí, že bude reagovat student - jen kluk? Postačilo by to? smile

Tak jestli má BP, tak si myslím, že má dán nejzašší termín odevzdání BP a SSZ. Na to dát bacha, aby to neprošvihla.

Pak, alespoň podle mé zkušenosti, tak jsou na zkoušku 3 pokusy + 1 opravný, o který se žádá - nevím koho - učitel, studijní, děkan, rektor,...