18. září : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 18. září : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Prosím studentky poraďte..
dcera je ve 3 ročníku...ji má napsanou bakalářskou práci..ze vech předmětů ádný problém..ovem:dumbom:..minulý rok zkouku z daní neudělala a převedla si ji na tento rok.
Opravdu se učila i se mnou..jsem účetní a uměla to opravdu super. Ve jinak uvedeno a napsáno ne se učili a ne to znám já z účetnictví) take bych sama tápala jak to myslí. Dcera to udělala jako bych to řeila já ale mnoho studentů to udělalo jinak a výsledky měl kadý jinak.
A teď dcera brečí od včerejka je v totálním stresu..jetě neví výsledky a já nevím cos ní.Nebo co dál.
Co kdy ten test nedopadne? Take bude muset ukončit studium ve 3 ročníku?
Ve dělala opravdu lehce..kromě těch daní...co se nepovedlo..přitom postup naprosto správný ale prostě nevím jestli je dobře začátek.
Je to opravdu konečná kdy to bylo blbě a je to opravný pokus?
Není tady
Nevadí, e bude reagovat student - jen kluk? Postačilo by to?
Tak jestli má BP, tak si myslím, e má dán nejzaí termín odevzdání BP a SSZ. Na to dát bacha, aby to neprovihla.
Pak, alespoň podle mé zkuenosti, tak jsou na zkouku 3 pokusy + 1 opravný, o který se ádá - nevím koho - učitel, studijní, děkan, rektor,...
Jestli tomu rozumím, tak měla 4. pokus opravný, o dalí má monost, ale záleí na "kole", jestli to povolí. Jinak přece můe začít na magistrovi a přitom dokončit bakaláře, ale musejí být vechny zapsané zkouky v indexu udělané a jinak při prodluování studia se platí poplatky - záleí na kole.
Moná je problém v tom, e to učitel ze koly chce jinak ne to ví a zná Ty.