1. prosince : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 1. prosince : Maraton pečení cukroví začíná. Finty, jak jednodue upéct to nejlahodnějí cukroví! 1. prosince : Začínají adventní svátky. Připomeňme si je vechny a také tradice s nimi spojené. |
|
|
Po neskutečně dlouhé době (pořád jsem v Británii :-/) jsem se konečně dostala se na Fertility clinic a podařilo se mi tam vydupat laparoskopii (trvalo 2,5 měsíce, ne jsem dostala pozvánku). Měla bych jít ve čtvrtek, předoperační mám u za sebou. V "návodu" co mi tam dali, je psáno, e rekonvalescence trvá jen 2-3 dny, tak jsem v návalu enthusiasmu kývla na to, e v neděli ráno půjdu do práce. Teď se mi to nějak rozleelo a přestávám si být jistá. Pracuju jako oetřovatelka, co obnáí dost chození, ohýbání se a tak. Můete mi říct, jak jste to měly vy? ly byste za dva dny nato pracovat?
Nepochybuju o tom, e tohle téma tu u někde bylo, ale deset stránek dozadu se mi nepodařilo nic najít a přiznávám, e jsem lemra procházet dalích padesát Nějak mi tu chybí hledáček pouze v rámci diskusí - ten veobecný nahoře mě na nic neodkázal.
Není tady
Ahojky, já bych teda 2 dny nato do práce nela. Ale hodně záleí, co vechno ti dělají, jestli jen kouknou, nebo i něco v rámci operace řeí. Za 2 dny bych ale nela ani v jednom případě, pokud by nic nedělali, nebo něco malýho, mohl by stačit týden, já byla myslím 2 týdny doma...
Není tady
Taky o tom takhle začínám uvaovat, i kdy jdu jenom na ty testy. Ono to tady probíhá docela "jednodue" - ráno tam příjde, během hodiny dvou udělají laparku, pak se pár hodin vzpamatovává a pokud není komplikace, odpoledne si Tě někdo vyzvedne. V Británii se etří na vem (doufám, e ne na nástrojích na jedno pouití... ) Trochu to svádí k domněnce, e je to vechno tak nějak v pohodě, ale nevím, radi si nechám poradit.
Upravil(a) Berberka (13. 3. 2011 14:43)
Není tady