29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Ahoj,tak toto mě naštvalo :
Moje kamarádka má syna, který nepracuje a ani nikdy nepracoval.Nechce se mu.
Bere drogy.Je bezdomovec a má dluhy.
Vůbec by jste to do něj neřekli - má pěkné, slušné vystupování.Oblečení má z charity,mnohdy značkové.
Maminka mu zařídila alespoň přes zimu ubytovnu a ona ji také platila( kolik nevím ).
Soudem má určené placení alimentů na jeho dceru, svoji vnučku - 2 000kč.
Stravu má příležitostně od ní (kamarádka pracuje jako hlavní kuchařka ve škole).
Kamarádka vydělává +- 10 000kč měsíčně. Kdyby neměla přítele, tak vůbec nevím,jak by s takovou výplatou vyžila. A stát to nezajímá.
A představte si,co si milý synáček vyběhal na sociálce.
Zaplatí mu ubytovnu i alimennty. Ještě dostane měsíčně 2 000kč a pokud donese minimálně 10 razítek z různých firem,že pro něj práci nemají, tak dostane dalších 1 000kč.
Kamarádce se finančně uleví.To jsem ráda.
Ale je to neskutečný bor..., jak stát podporuje flákače.
Není tady
Jitko, chápu o co ti jde, mám okolo sebe dost příkladů, jak ti, co povětšinou mají... ždímou dávky... a ti, co by potřebovali nemají nárok... to je bor.del... s tím souhlasím.
Ale proč by mělo někoho vůbec zajímat, že matka platí dobrovolně práceschopnýmu, dospělýmu synovi ubytovnu a ještě ho krmí - to je přece její věc.
Není tady
Jitule8635 napsal(a):
Ahoj,tak toto mě naštvalo :
Moje kamarádka má syna, který nepracuje a ani nikdy nepracoval.Nechce se mu.
Bere drogy.Je bezdomovec a má dluhy.
Vůbec by jste to do něj neřekli - má pěkné, slušné vystupování.Oblečení má z charity,mnohdy značkové.