18. září : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 18. září : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Stránky: 1
Ahoj,
chtěla bych se vás zeptat a poprosit o vai pomoc. Jsem studentka dálkového bakalářského studia na fakultě psychologie. Přáli jsme si dítě, ale, více jak dva roky nepřicházelo. Prola jsem si tak jako spousta z vás nelehkým obdobím vč. různých metod asitované reprodukce. Proto jsem se také na toto téma rozhodla napsat svou bakalářskou práci. K tomu jsem vytvořila dotazník, ale, je velmi těké v této oblasti sehnat nějaké respondenty, kteří by chtěli na toto téma mluvit, říci své pocity, apod. Proto hledám i zde, zda byste byly tak hodné/hodní, a mohli vyplnit tento krátký dotazník. Zabývá se právě psychickým proiváním neplodných párů v metodách asistované reprodukce. Je na této adrese: http://www.vyplnto.cz/databaze-dotaznik … -paru-pri/
Pokud se rozhodnete na tyto otázky odpovědět, odpovídejte tak, jak to opravdu cítíte, kadá odpověď poslouí k co nejvěrohodnějímu výsledku. Pokud by to bylo moné, prosím nejlépe o vyplnění 2 dotazníků, jak mu, tak ena v kadém partnerském páru. Výsledek bude mít pro mé celkové vyhodnocení výzkumu vyí vypovídací schopnost.
Předem velice děkuji za vá čas a ochotu vyplňováním tohoto dotazníku.
Není tady
Martino, jakmile budu mít víc času, moc ráda dotazník vyplním.
Mezitím ti ale chci doporučit umístit tuhle ádost s odkazem na dotazník na relevantnějí fórum a tím je Otěhotnění-Těhotenství, subfórum Snailky: http://fora.babinet.cz/viewforum.php?id=177
Najde tam určitě víc potencionálních respondentů.
Není tady