Oznámení

18. září : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, když vás tlačí čas i finance!

18. září : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 16. 2. 2011 21:26

MartinaBg
♥------

Dotazník k mé bakalářské práci na téma neplodnost

Ahoj,
chtěla bych se vás zeptat a poprosit o vaši pomoc. Jsem studentka dálkového bakalářského studia na fakultě psychologie. Přáli jsme si dítě, ale, více jak dva roky nepřicházelo. Prošla jsem si tak jako spousta z vás nelehkým obdobím vč. různých metod asitované reprodukce. Proto jsem se také na toto téma rozhodla napsat svou bakalářskou práci. K tomu jsem vytvořila dotazník, ale, je velmi těžké v této oblasti sehnat nějaké respondenty, kteří by chtěli na toto téma mluvit, říci své pocity, apod. Proto hledám i zde, zda byste byly tak hodné/hodní, a mohli vyplnit tento krátký dotazník. Zabývá se právě psychickým proživáním neplodných párů v metodách asistované reprodukce. Je na této adrese: http://www.vyplnto.cz/databaze-dotaznik … -paru-pri/
Pokud se rozhodnete na tyto otázky odpovědět, odpovídejte tak, jak to opravdu cítíte, každá odpověď poslouží k co nejvěrohodnějšímu výsledku. Pokud by to bylo možné, prosím nejlépe o vyplnění 2 dotazníků, jak muž, tak žena v každém partnerském páru. Výsledek bude mít pro mé celkové vyhodnocení výzkumu vyšší vypovídací schopnost.
Předem velice děkuji za vᚠčas a ochotu vyplňováním tohoto dotazníku.

Není tady

#2 17. 2. 2011 12:12

Fidorka
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: mater urbium
Web

Re: Dotazník k mé bakalářské práci na téma neplodnost

Martino, jakmile budu mít víc času, moc ráda dotazník vyplním.