14. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 14. února : Kyjevské smaené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd! 14. února : Menopauza mění vzhled eny. Na co vechno má vliv kolísající hladina hormonů |
|
|
Marila napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
Myslím, e bůh by se asi dost bavil, kdyby měl na tyhle pitomosti čas a jako tvůrčí energie nebyl zaměstnán smysluplnějí činností ne sledovat dohady o tom, kdo je, co je, co dělá, nedělá, komu odpustí a koho potrestá
Podceňuje ho Boha,on je vudypřítomný a ve udruje svou mocí-čili třeba jak ty říká energií.Nemá smýlení přece lidské,v tom je rozdíl,on nemusí hledět na čas a prostor.
Myslím Marilo, e ten, kdo tuhle energii podceňuje, jsi ty.
Mně by to, co jsi napsala, ani ve snu popřít nenapadlo
Take vo co gou?
Není tady
dusička napsal(a):
Ve udruje svou mocí?
Tohle mi nějak hlava nebere.
Dui, né MOCÍ, ale ENERGIÍ.
Je to prostě Zdroj, odkud ve pochází a kam se také ve vrátí. Kadý z nás si část té nergie - boskou jiskru - nese v sobě. Vichni jsme vlastně "bohové" Jene někteří na to zapomněli a jetě si nevzpomněli, take jsou spí "volové".
Tudí, jak tvrdím: co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi - pochopit to
Není tady
Marila napsal(a):
agewa napsal(a):
v tom případě je kadý z nás kousek Boha
A zase pokus o zbotění člověka.Vudepřítomný je myleno prostorově.
Hmmm...jene bůh je energie mimo čas i prostor.
Take zkus to javeně - vlastně nám vem - vysvětlit lépe, ne dogmaticky
Tohle je toti hodně chabý pokus
Mimochodem: bůh je předevím láska. Chce tedy tvrdit, e v nás lidech ádná není? e nám ji ádnou jako tvůrce nedal? A tak e by to stvoření zpackal?
Upravil(a) Pandorraa (26. 3. 2011 20:37)
Není tady
Pandorraa napsal(a):
Kadý z nás si část té nergie - boskou jiskru - nese v sobě. Vichni jsme vlastně "bohové"
Take pokud má člověk v sobě jiskru a to boskou,to znamená,e vichni jsme bohové?To bych neřekla,podívejme se na svět kolem sebe,na konflikty,války apod.kde se potom poděla ta boská jiskra.................?
Nikde jsem netvrdila a netvrdím,e v nás není láska,nebo dobro.Jak by mohl Bůh něco pokazit na svém výtvoru utvoření člověka,kdy nám dal svědomí,svobodnou vůli a cit?
Člověk ztratil spojení s Bohem na základě hříchu,neuposlechnutí,ale to u jsem tu dávno rozebírala.Samozdřejmě,e Bůh je předevím láska nikdo tak nemiluje člověka jak ON.
Není tady
Marila napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
Kadý z nás si část té nergie - boskou jiskru - nese v sobě. Vichni jsme vlastně "bohové"
Take pokud má člověk v sobě jiskru a to boskou,to znamená,e vichni jsme bohové?To bych neřekla,podívejme se na svět kolem sebe,na konflikty,války apod.kde se potom poděla ta boská jiskra.................?
Opet velice zajimavy pohled na diskuzi dvou bytosti. (Tedy z meho pohledu zajimavy)
Jedna tvrdi ,ze cast te energie si kazdy nese v sobe. Coz jinym slovem pojemnovala tak ,ze jsme vsichni vlastne "bohove" (bohove s malym b. a v uvozovkach.)
A druha to-ty slova jakoby snad i zda se (zdani vsak i klamou,neniliz pravda? ) nechce chapat,nebo snad nemuze-nedokaze (?)
Neb se pta zda jsme tedy vsichni bohove kdyz mame tu cast te energie.A odpovida si zaroven,ze to by nerekla. A zda se ji snad stale (mozna {?} ),ze je tohle pokud o zbosteni.
Nacez tomu tak ale z jineho pohledu (meho napriklad) vubec neni.
Neni to pokus o zbosteni,neb lide nejsou Buh-jsou cast te energie,neboli soucast. (to je dle mne to co tvrdi Pandora)
Muze byt snad na tom neco nejasnyho?
Není tady
Marila napsal(a):
Take pokud má člověk v sobě jiskru a to boskou,to znamená,e vichni jsme bohové?To bych neřekla,podívejme se na svět kolem sebe,na konflikty,války apod.kde se potom poděla ta boská jiskra.................?
Člověk ztratil spojení s Bohem na základě hříchu,neuposlechnutí,ale to u jsem tu dávno rozebírala.Samozdřejmě,e Bůh je předevím láska nikdo tak nemiluje člověka jak ON.
Vichni v sobě máme kousek něčeho, čemu by se dalo říkat třeba bůh. Máme nejrůznějí vlastnosti, a záleí na nás jakou náplň a důleitost jim dáme. Kadá z těch vlastností v sobě obsahuje jing i jang, a kdy je některá v nerovnováze, vznikají konflikty.
Spojení s bohem člověk neztratil, myslím si, jen záleí na tom pojmenování, mně se víc líbí třeba výraz zdroj. A u vůbec ne kvůli "hříchu", protoe to je hodně mlhavý pojem.
Není tady
hirondel napsal(a):
Marila napsal(a):
Pandorraa napsal(a):
Kadý z nás si část té nergie - boskou jiskru - nese v sobě. Vichni jsme vlastně "bohové"
Take pokud má člověk v sobě jiskru a to boskou,to znamená,e vichni jsme bohové?To bych neřekla,podívejme se na svět kolem sebe,na konflikty,války apod.kde se potom poděla ta boská jiskra.................?
Opet velice zajimavy pohled na diskuzi dvou bytosti. (Tedy z meho pohledu zajimavy)
Jedna tvrdi ,ze cast te energie si kazdy nese v sobe. Coz jinym slovem pojemnovala tak ,ze jsme vsichni vlastne "bohove" (bohove s malym b. a v uvozovkach.)
A druha to-ty slova jakoby snad i zda se (zdani vsak i klamou,neniliz pravda? ) nechce chapat,nebo snad nemuze-nedokaze (?)
Neb se pta zda jsme tedy vsichni bohove kdyz mame tu cast te energie.A odpovida si zaroven,ze to by nerekla. A zda se ji snad stale (mozna {?} ),ze je tohle pokud o zbosteni.
Nacez tomu tak ale z jineho pohledu (meho napriklad) vubec neni.
Neni to pokus o zbosteni,neb lide nejsou Buh-jsou cast te energie,neboli soucast. (to je dle mne to co tvrdi Pandora)
Muze byt snad na tom neco nejasnyho?
Jak vidno, pro někoho můe....
Já celkem chápu, e jede-li někdo dlouhé roky po jedné koleji, kadá vyhybka a nebo nedejbůh celé nádraí s mnostvím jiných moností pro něj můe být těké trauma, take se jetě víc upne k té své jediné pravdě, jediné iluzi....... Probuzení z Metrixu se pak halt odkládá.
Ale jednou se, jak u tu někde napsala majkafa, probudí kadý.
Ano, chápe mne správně, jsme součástí Zdroje, neseme jeho energii, která je naprosto neutrální, a dle svobodné vůle s ní po svém také nakládáme - "vůl" ničí, "bůh" tvoří.
Ne vichni si toti u vzpomněli, kdo vlastně jsou, odkud přili...... a tak podle mého názoru "vůl" si myslí, e je bůh a "bůh" myslí vdy na zodpovědnost, kterou má sám k sobě a k celku, ze kterého vzeel. Je to sloité (pokud spí), je to jednoduché (pokud se probudí)
Není tady
Nějak nám to tady utichlo
Není tady
KALIK napsal(a):
Nějak nám to tady utichlo
Tak povídej
Není tady
No vono co k tomu, e? A i kdyby bůh nebyl, co by se změnilo? Lidé by se dál hádali a přeli, zda-li je bůh, zda-li bible je slovo boí i kdy psané lidmi. Moná e bůh skutečně ani není a ti bozi jsme my vichni. Pokud nebudeme my, nebude ani bohů
Není tady
Kdy přila na svět první ivá bytost, stála jsem opodál a čekala. A poslední ivý tvor zemře, můj úkol bude splněn. Zvednu idle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu Vesmír.
Smrt
Mi to přilo po Kalikově příspěvku příhodné.
Majkafo - krásné
Moná e bůh skutečně ani není a ti bozi jsme my vichni. Pokud nebudeme my, nebude ani bohů
Proč tu vlastně jsme, proč ráno vstáváme, večer usínáme, proč touíme po lásce, partnerské, mateřské. Proč ijeme? Vdyt stejně umřeme. Nic není jen tak.
Není tady
To je "podpis" mé dcerky na netu. Taky se mi to tak nějak líbí. Moc. Ta představa. I kdy je tam podepsaná Smrt.
Smrti se není třeba bát. Patří k ivotu.
Ostatně pan Smr v Zeměploe Terryho Pratchetta je velmi sympatický člověk. Má vlastnosti jako my, lidé.
Upravil(a) majkafa (29. 3. 2011 13:05)
Jj, taková smrt je opravu sympatická. Moc pěkné
Není tady
KALIK napsal(a):
A i kdyby bůh nebyl, co by se změnilo?
Na to mě napadl citát od Pavla Kosorina
Kdyby Bůh tento svět opustil,hned by nás přely pochybnosti o jeho existenci.
Není tady
... a protoe není moné zjistit, zda-li bůh skutečně existuje, nepoznáme ani jeho neexistenci V čem je rozdíl?
Není tady
KALIK napsal(a):
... a protoe není moné zjistit, zda-li bůh skutečně existuje, nepoznáme ani jeho neexistenci V čem je rozdíl?
Kaliku-a jak by jsi to chtěl zjistit,dokázat snad fyzicky........?Boha NELZE dokázat jak ty si představuje-čili jak si někteří lidé představují.
Pokud někomu nestačí ji fungující fauna a flora,vechny tyto věci....vesmír,planety je smutné,e v tomto Boha jako tvůrce veho nepoznávají.
Není tady
Marilo, já boha neřeím, páč si myslím, e jeho existence je zřejmá. Já tu jen oponoval tomu citátu, který nezodpovídá otázku, jestli tedy ten bůh je nebo není. On argumentuje tím, e pokud by bůh existoval a zmizel, e bychom to poznali. Myslím si, e ani to není zcela jisté. Nemuseli bychom taky poznat nic. Třeba onen bůh pouze nastavil programy a el od počítače třeba na vejlet. U tu není nikdo nic nepozná, páč počítač a programy jedou dál Dále, pokud bůh není, tak bychom ani jeho odchod nepoznali. Tak vo co go Proto říkám, e nakonec je jedno, zda-li bůh je či není, páč to stejně nezlistí, alespoň ne v lidském těle
Není tady
Taky si myslím, e bychom to nemuseli poznat, protoe on Matrix můe být i mnohem přijemnějí ně skutečnost Otázkou ale zůstává, jak dlouho.
Není tady
dalí citáty od P.Kosorina-Kdy se na vechno vykalete,ďábel se o vechno postará.
Ďábel prohrál,ale těm,kteří to nevědí nabízí mírovou dohodu.
Není tady
Tomá Halík:
..avak tím skutečně zajímavým teologickým tématem je zkuenost s nevyslyenou modlitbou, s Boí hluchotou, s ní byl tak dlouho konfrontován Jób
..Teprve tato zkuenost s mlčícím, nefungujícím Bohem nás vlastně staví do situace víry se vemi jejími dilematy. Tím pravým místem pro víru není zázrak, nýbr nepřítomnost zázraku. Víra, vzbuzená či přivolaná zázrakem, mi nepřipadá příli zajímavá. Víra se stává skutečnou vírou tam, kde se zázraky
.nedějí. Blahoslavení, kteří uvěřili, i kdy neviděli říká Jeí na rozloučenou apotolu Tomáovi. Tou skutečnou výzvou pro víru je spíe opak zázraku: situace, v ní se věci dějí právě opačným způsobem, ne bychom si představovali a přáli.
Teprve tam toti stojíme na křiovatce rozhodování, zda se přiklonit k víře, e Bůh není či e je mu člověk lhostejný, nebo ke spekulacím, které se zoufale snaí Boha ospravedlnit, vyvinit, obhájit
.případně krkolomně dokazovat, e nevyslyení je vlastně vyslyení, ovem jindy a jinak. Anebo můeme pochopit, e vemi těmito poetilými kroky (at u příli jednoduchým řeením ateistické víry či zboně působícími piruetami teologické argumentace) stále jen lpíme na své dosavadní představě o Bohu a tuto svou představu buď bez náhrady zavrhujeme, nebo obhajujeme, zatímco nejvlastnějí ancí oné náboenské krize bylo otevřít se poznání, e Bůh je zcela jiný, ne jak jsme si ho dosud představovali.
To radikálně nové na tomto řeení dilematu víry a nevíry je náhled, e ona jinakost boí je tak nesmírná a tak radikální, e nejde o to, abychom svou starou představu o Bohu nahradili nějakou novějí, nýbr o to, abychom získali odvahu vechny nae lidské představy o Bohu odloit
..a stanout mlčky a v úasu před Tajemstvím. To je výsledek tvrdé lekce, kterou prodělal Jób jeho slova: Kladu si ruku na ústa.
Nelibuju si v dlouhých citacích z literatury, to jen, e ve stejné chvíli, kdy čtu toto vlákno, mám vedle otevřenou knihu s naprosto stejným tématem, tak
..nejspí náhoda
Není tady