Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

  • Diskuse
  •  » Právní
  •  » výpověď v nové zaměstnání a úřad práce

#1 22. 11. 2010 13:13

Judinka
♥♥♥♥---
Registrovaný: 21. 4. 2006
Příspěvky: 466

výpověď v nové zaměstnání a úřad práce

Tento měsíc mi končí výpovědní lhůta, pak bych se měla hlásit na úřadu práce. Zatím hledám místo na netu - a nic, ve svém oboru vůbec a u jiných míst neodpovídám kvalifikací a  praxí. Studuju dálkově VŠ (pokračování své kvalifikace) - na doporučení zaměstnavatele, nicméně mezitím bylo mé místo zrušeno, v rámci redukce státních zaměstnanců....  Docela by mne zajímalo, pokud bych si něco našla v brzké době, byvše na úřadu práce lol  a byla bych vyhozena ve zkušební době, jak to bývá "milým zvykem" v poslední době u některých zaměstnavatelů....měla bych nárok na podporu (??) nebo by řekli, "že jsem v posledním zaměstnání nepracovala 6 měsíců", jak jsem kdesi slyšela, že z ní podmínka pro výplatu podpory v nezaměstnanosti. /V tom posledním zaměstnání, ktreré by se stalo tím pádem předposledním jsem pracovala skoro 15 let/...., ale myslím si, že stát rád ušetří .... na běžném lidu...
Měl to někdo podobně?

Není tady

 

#2 22. 11. 2010 16:42

Rigoletta
♥♥♥♥---
Registrovaný: 4. 1. 2010
Příspěvky: 358

Re: výpověď v nové zaměstnání a úřad práce

Judinko,
pokud se něco nezměnilo v posledním půl roce, tak to bylo tak, že když by jsi podporu nevyčerpala celou, navázalo by se a mohla bys ji čerpat dál. Ten odpracovaný půl rok se vztahoval k tomu, když podpora byla vyčerpána. Podpora by se Ti ale počítala z platu od posledního zaměstnavatele.

Není tady

 

#3 23. 11. 2010 11:20

Judinka
♥♥♥♥---
Registrovaný: 21. 4. 2006
Příspěvky: 466