6. prosince : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Crabat napsal(a):
No ale to u je tedy hodně vysoký level, Luďku, pokud ovem po cestě nechceme, zabloudit. A pokud to risknem, co jsem skutečně zail na více duchovních forech, pak se v lepím případě dopracujeme jakéhosi chanelingového blouznění, v něm skutečnost je stírána naimi vizemi a představami, anebo, v horím případě, úplným rozpadem naí osobnosti pod vlivem astrální sféry.
Myslím, e do této oblasti nás ene vpřed touha, avak touha je v duchovní sféře nedobrým rádcem. Tam odjakiva platilo a platí vzdávat se veho. I té samotné touhy. Jinak ani astrální sférou vlastně nejde projít, ani bychom se někde v ní neocitli v pasti. Odjakiva tam směl vstoupit jen zkuený aman jako průvodce těch, co do ní potřebují nahlédnout anebo něco zásadního ve svém ivotě změnit.
jo, to je pravda . ale odvánému těstí přeje.
Není tady
Není tady
Jak emancipace poniuje enské pokolení?
ena není jen vzhledem, ale také podstatou svého vnitřního nastavení úplné jiná, ne mu. Je jemnějí a citlivějí. A právě v tom je její síla a velikost, protoe prostřednictvím své jemnosti a citlivosti je schopna vnímat realitu mnohem jemnějího charakteru, ne dokáe mu.
A proto je také schopna mnohem intenzivněji vnímat i nejzásadnějí sílu, která proudí univerzem. Sílu Páně, která celé univerzum udruje, iví a pohání. A i kdy je proudění této síly lidem neviditelné, ve svém ve pronikajícím působení není síly zásadnějí a podstatnějí.
No a nejdůleitějím posláním en je vejít do kontaktu s touto silou. Kvůli tomu obdrely od Stvořitele svou jemnost a citlivost. A pak, po dosaení kontaktu, mají přesně tak, jako síla Páně, nenápadně a neviditelně působit na ve kolem sebe a povznáet to nahoru.
Nebo jinak vyjádřeno, hlavním posláním eny je spojování se Světlem. A pak, kdy sama stojí v síle Světla, má ve kolem sebe k Světlu povznáet. Ve stejné skrytosti, neviditelnosti a nenápadnosti, jako to dělá Světlá síla samotná. Toto je hlavním posláním eny! To je její určení! Kvůli tomu byla obdarována! Pro to má vechny předpoklady! Ve ostatní v jejím ivotě má být a druhořadé!
O enském pokolení se zvykne říkat, e je slabé. Pravdou vak je, e ačkoliv jsou mui silnějí fyzicky, eny jsou silnějí duevně! A to právě tím, e přes jemnost svého cítění jsou schopny získat kontakt se skrytou, neviditelnou a nenápadnou, ale s nejvyí a nejpronikavěji působící silou, jaká ve stvoření vůbec existuje. Toto spojení dělá enu velkou a silnou. Dělá ji duevně mnohem silnějí, ne je mu. A to jí dává právo usměrňovat ve stávající směrem ke Světlu. Dává jí to právo vést mue, rodinu a celou civilizaci.
Minulé generace tyto skutečnosti tuily a vyjádřily je například ve známém úsloví: "Mu je hlavou rodiny, ale ena je krkem, který hlavou otáčí". Jde opravdu o výstiné vyjádření, protoe muský princip představuje to vnějí a viditelné, v podobě hlavy, avak enský princip představuje to skryté a nenápadné, co hlavou otáčí a směřuje ji tam, kam třeba. Stejně nenápadně, jako působí v univerzu Boí síla, má tedy působit také ena. Nenápadně má směřovat vechno tam, kde je třeba. Čili ke Světlu a k Stvořiteli.
Správné pochopení emancipace spočívá v uznání enského a muského principu jako rovnocenných. Spočívá v uznání absolutní rovnosti mezi muským, vnějím, viditelným, fyzickým a materiálním působením, a mezi enským, nenápadným, jemným a pomáhajícím působením, směřujícím ve ke Světlu, k Dobru, k Harmonii a k Stvořiteli.
Správně pochopená emancipace má spočívat v pochopení, e ena, která je silnějí duevně, má vést duevně, a mu, který je silnějí tělesně, má vést fyzicky, materiálně a viditelně. Tímto způsobem se mají mui a eny vzájemně doplňovat a vytvářet harmonii. Nikdo nemá být nadřazený a nikdo podřízený, protoe kadý má svůj vlastní okruh působení. Emancipace má tedy po správnosti znamenat uznání těchto dvou druhů působení, jako zcela rovnocenných.
el, ve bylo ale zkrouceno a pokřiveno, protoe ena nedokázala ocenit velikost svého daru, který se jí zdál pro svou jemnost, nenápadnost a neviditelnost nedostatečným. ena polapala po svém poslání být spojovacím článkem Světla a ve nenápadně usměrňovat ke Světlu. Namísto toho začala stále více sahat po viditelném, aktivním, vnějím a fyzickém druhu působení. Stále více vzrůstající materialismus toti začal povaovat pouze takovýto druh působení za jediný správný a společensky potřebný. V tomto smyslu bylo potom překrouceno také chápání emancipace. Emancipace v současnosti znamená, e ena má mít právo být ve vem takovou, jako je mu. e jí mají být dostupné vechny druhy aktivních muských činností a povolání, a e má pracovat a vydělávat stejně, jako mu.
To skutečné, pravé, enské a jemné vak bylo takovýmto pokřiveným vnímáním emancipace polapáno a diskriminováno. A tak se ideálem moderní emancipované eny stala muatka, neboli enská bytost, ve vem se co nejvíce podobající mui. Toto vak není emancipace, ale naopak, její výsměch! Je to negace pravého vnitřního zaloení eny a jejího pravého působení. Současné chápání emancipace je proto cosi, co ve svém omylu nemůe přinést nic dobrého.
ena má být enou a mu muem! ena se má realizovat v typických enských povoláních a mu zase v typicky muských povoláních, protoe kadý z nich má k tomu své vlastní vnitřní předpoklady a schopnosti.
Materialismus vak bez absolutního porozumění tuto přirozenost zcela přehlíí a vytváří něco absurdního a nepřirozeného. Něco, co katastrofálním způsobem deformuje vnitřní podstatu en, které se snaí být moderním způsobem emancipované. Tímto způsobem toti ztrácejí vnitřní oporu samé v sobě a neplní si své pravé enské poslání. eny hrubnou a lapou po jemnosti svých citů a své osobnosti. Tím se stále více ztrácí jejich schopnost spojování se silou Světla, a ná svět se stává stále více materialistickým. Hrubé, materialistické a ateistické eny rodí a vychovávají materialistické a ateistické děti, a kvůli tomuto enskému selhání se nae civilizace stává stále více dutou a prázdnou. Stává se molochem na hliněných nohách, kterému chybí pravá vnitřní hodnotová opora.
Ve, co v současnosti vytváříme, je proto jen povrchové a vnějkové. Je to mrtvé, protoe je to bez ducha! Je to ubohé, neplnohodnotné, a proto odsouzeno k zániku! K zániku, který na naí planetě postihl ji mnohé národy a civilizace. K zániku, který je prorokován také naemu modernímu světu. A to vechno proto, e v naem univerzu nelze dlouhodobě přeít bez spojení s jemnou, neviditelnou, ale ve pronikající a ve při ivotě udrující silou Nejvyího. To, co toto spojení má, přeije a bude prosperovat. To vak, co toto spojení nemá, bude vystavováno neustálým krizovým situacím, a nakonec dospěje k zániku. Takto jednodue to funguje.
No a nejposvátnějím posláním enského rodu je zabezpečovat toto ivotodárné spojení. Posláním enského rodu je spojovat se s jemným prouděním síly Boí ve stvoření, a v podpoře této nejvzneenějí síly vést ve stávající ke Světlu, k Výinám, k Dobru a ke Stvořiteli.
Toto dokáe jedině ena! Ani by musela řečnit, kázat, nebo nějak jinak viditelně působit. Dokáe to pouze svým tichým a nenápadným osobním vlivem, pokud je spojena se Světlem. Právě takovéto eny potřebuje ná svět jako sůl! Naopak, současné moderní a emancipované eny jsou jeho netěstím, protoe ho odřezávají od Světla, a tím ho směřují do záhuby.
ooOoo
Jedině nefalované, nejčistí enství můe probudit a vést mue k velkým skutkům! Nic jiného.
ABD-RU-SHIN
http://vaznost-doby.bloger.cz/ ve spolupráci s M..
Není tady
Hrubé, materialistické a ateistické eny rodí a vychovávají materialistické a ateistické děti, a kvůli tomuto enskému selhání se nae civilizace stává stále více dutou a prázdnou.
Jedině nefalované, nejčistí enství můe probudit a vést mue k velkým skutkům! Nic jiného.
No tak to je teda síla. Take za úpadek civilizace mohou eny a pokud je chlap k ničemu, lempl a lump, tak v podstatě za to mohou taky.
Souhlasím ovem s tím, e muský a enský svět není stejný, ale měl by být rovnocenný.
Není tady
Ano. Za úpadek veho můou "hrubé, materialistické a ateistické eny", ptz. ony vychovávají v těch "inteligentních" zemích mue lemply.
U nás, jako jinde.
Není tady
Kdy máma nenaučí chlapečka pozdravit, přidret dveře, uklidit si hračky po sobě a své mladí sestře, pomoct jí při běném úklidu, kdy ho za toto vecko nepohladí a neřekne mu, e je báječnej, vecko se mine účinkem.
Dnes maminky často na to zapomínají...
Není tady
To je ale otázka výchovy, na které by se měli - svým způsobem - podílet oba rodiče.
Není tady
Jasně. U vidím emancipovaného tatínka, jak batoleti vaří krupičnou kai a říká mu 'papej, mijáčku'...
Není tady
patn jsi četla. Psala jsem - svým způsobem. Čili ena tím enským a chlap zase tím svým. Důleité je, aby to byli oba. Jen na eně by to opravdu leet nemělo, protoe děti potřebují vzor jak enský, tak muský.
Ale ty to hází jen na eny a s tími ve zlé. Jako autor příspěvku na tohle téma.
Upravil(a) Judyna (6. 9. 2020 16:38)
Není tady
Nic neházím jen na enu.
Jen povauju za zvrácenost dnení doby to, e, obrazně, bylo matce z náruče odňato dítě, např. kvůli tomu e má vyí plat, ne chlap, kt. jde kvůli tomu na "mateřskou".
To je jen zlomek toho, co je patně.
Není tady
Potomek je obou, ne jen maminčin. V dřívějí době to větinou bylo hlavně na mámě, ale v současné náročné době by se určitě měli podílet oba. V době mateřské (otcovské) dovolené tedy víc času tráví s dítětem máma (otec), ale po příchodu z práce a o víkendu by se měl co nejvíc zajímat i táta. Zentilých "muů" by pak určitě nebylo tolik.
Není tady
Jak vznikají ti "zentilí" mui? e se 50% staraj o děti?
Jejich podíl je snad v lovení mamuta a v zabezpečení a ochraně rodiny, ne?
Není tady
rina napsal(a):
Jak vznikají ti "zentilí" mui?
e čtou babinet
Není tady
Kdy se o děti (o kluky i o holky) stará výhradně matka nebo větinu času jen matka, ve větině případů se to na nich nějak projeví. A ve kolce samé učitelky a na základce zase převaha enského působení... Muský vzor, muský faktor chybí. Omlouvám se zdatným enám, které dokáou zastat i chybějícího nebo minimálně přítomného otce.
Rino, s tvým druhým řádkem samozřejmě souhlasím; v ideálním případě by to v rodinách tak mělo fungovat. Ale dneska často zabezpečují rodinu rovnocenně i eny. A mamuti vymřeli a hodně je toho teď jinak, ne bývávalo...
Není tady
Nejdůleitějí věc při koronavirových opatřeních chybí!
Kdy v minulých dobách čelili nai předkové pandemiím velkého rozsahu, přistupovali k ním úplně jiným způsobem, ne my dnes. Viděli v nich toti v první řadě podnět k pokání. Viděli v nich výstraně zvednutý prst Boí, upozorňující je na to, e dělají něco patně. e ijí nesprávně a e to je třeba změnit.
Kadé pokání vak začíná sebereflexí. Sebereflexí ve vztahu k tomu, co děláme patně z hlediska mravnosti, morálky a duchovních zákonitostí. Nai předkové se snaili v první řadě znát právě tohle! Právě v tomto se snaili zjednat nápravu! To bylo jejich "proti krizové" opatření číslo jedna!
My se sice také ptáme, co jsme udělali patně, ale ne z hlediska mravních a duchovních souvislostí, ale jen tak, jako vdy z hlediska materiálního. Mluví se například o čínských mokrých trzích a o katastrofální hygieně, která tam vládne, jako o moné příčině vzniku koronavíru Covid-19. Existují různé konspirační úvahy, které říkají e jde o uměle vyrobený virus, a samozřejmě, existují jetě mnohé dalí teorie.
Nicméně základní otázka, co děláme patně z hlediska mravnosti, morálky a respektování duchovních zákonitostí, kdy jsme nuceni něco podobného proívat, taková otázka nikde nezaznívá. Takovou otázku si lidé dneka vůbec nekladou. Taková otázka je pro ně bezpředmětná a nemá ádný význam. Z hlediska moderního člověka 21. století by bylo vysloveně směné, kdyby něco podobného zaznělo na setkáních krizového tábu.
Ale právě tato otázka a odpověď na ni je tím nejdůleitějím, co bychom měli vědět, a co by mělo vude zaznívat. Právě nae sebereflexe ve vztahu k tomu, co děláme patně z hlediska mravnosti, morálky a respektování duchovních zákonitosti ve vztahu k příčinám vzniku koronavirové krize je ta nejzásadnějí. Právě její pochopení a náprava těchto věcí je tím, k čemu jsme ve skutečnosti krizí tlačeni.
Nebo ve skutečnosti se za vemi monými a potenciálními materiálními příčinami skrývá prvotní příčina, kterou je překračování mravních a duchovních zákonů Toho, bez něho Vůle v naem univerzu ani jediný lísteček ze stromu nespadne.
No a my se nyní pokusme ze symboliky vnějího dění, souvisejícího s koronavirovou krizí vydedukovat a poznat, k čemu konkrétnímu nás jejím prostřednictvím tlačí a usměrňuje Vůle Vyí Moci.
Dříve ale, ne začneme, bychom si měli uvědomit, e to, co se kolem nás děje, není vůbec náhodné. Je to vdy zákonité, podléhající zákonu příčiny a důsledku. A vdy to v sobě nese určitou symboliku.
No a právě řeč symboliky představuje hlubí rozměr, který zvenčí, na základě vnějích dějů a situací, proniká do nitra a poukazuje na vnitřní děje. Jeho cílem je upozornit na skryté, vnitřní a skutečné souvislosti vnějích dějů.
Nebo ve kolem nás má rozměr vnějí a viditelný, jako také rozměr vnitřní, neviditelný, ale zásadní. A právě skrytý vnitřní rozměr je tím klíčovým, co určuje charakter vnějích dějů a událostí. Jaký je tedy charakter a podstata toho vnitřního, takový je na základě něj charakter i podstata toho vnějího.
Jak se to projevuje a co to znamená v souvislosti s koronavirem?
Koronavirus klade na nás vech z vnějího hlediska zvýené nároky na hygienu a čistou. A to ve formě zvýené hygieny rukou, jako také ve formě ochrany před zvenčí přicházejícím rizikem infekce prostřednictvím noení ochranné rouky.
Čistota a ochrana! Pokud symbolicky zvnitřňíme tyto dva podněty, které na nás zvenčí klade koronavirus, dostaneme poadavek čistoty a ochrany naeho nitra. To vnějí je toti, jak jsme si řekli, odkazem na to vnitřní a je jeho symbolikou. Je odkazem a symbolikou toho vnitřního, o které jde předevím!
A právě to vnitřní máme dret v mnohem větí čistotě a ochraňovat to před vemi negativními vlivy. Právě k tomu nás ve skutečnosti zvenku směrem dovnitř tlačí koronavirus! To se nám snaí říct! To je záměrem a cílem Vyí Moci, stojící za ním!
Lidská bytost se má konečně začít mnohem intenzivněji snait o čistotu vlastního nitra a o jeho ochranu před vemi zlými, nečistými a negativními vnějími vlivy. Máme se u konečně začít více snait o čistotu své mysli, o čistou svých emocí, svých pohnutek, svého chtění, své vůle a svého srdce.
Tlak koronavirové krize nás směřuje k hygieně naeho vnitřního ivota a k ochraně této hygieny, protoe za vemi jejími monými potenciálními materiálními příčinami stojí jediná prvotní příčina, spočívající ve Vůli Vyí Moci, která tlačí na lidstvo, aby se stalo mravnějí, morálnějí a duchovnějí.
Vnějí symbolika koronavirové krize nás směřuje k vnitřní práci na sobě! K ivotní nezbytnosti vnitřní práce na sobě, spočívající v zachovávání čistoty naeho nitra a v trvalé ochraně této čistoty! To se v současnosti stává základní podmínkou přeití ve stvoření!
Jedině ten, kdo toto pochopí a začne to v sobě také vnitřně realizovat, jedině ten bude v bezpečí během současné krize i během dalích událostí, které budou přicházet. Jen toto můe lidem poskytnout záruku bezpečí! Jen tehdy, kdy se budeme snait o čistou naeho nitra a o jeho ochranu před vemi nečistými a negativními vlivy, jen tehdy uděláme pro sebe maximum! K tomuto nás tlačí současné dění, o jeho nejvnitřnějím duchovním rozměru lidé nic nevědí a nechtějí nic vědět.
Protoe vechna slova, vybízející lidi k duchovnímu obrození, čili k tomu, aby se stali lepími, čistími, spravedlivějími a duchovnějími se ukázala být jako kontraproduktivní, nadeel čas činů. U ne slova, ale reálné dění nás bude bolestivě přesvědčovat a tlačit k tomu, abychom se stali v první řadě vnitřně, a potom i navenek lepími, spravedlivějími a duchovnějími. A tento tlak událostí a vnějího dění se bude stupňovat do takové míry, e lidé budou donuceni vstoupit do svého nitra a udělat si v něm konečně pořádek. Udělat si v něm pořádek, očistit ho a u potom trvale dbát o jeho čistotu a trvale ji ochraňovat.
Jedině takový lidé budou chráněni! Ostatní budou nechránění a vydání vemu zlému napospas, i kdyby měli rouku čtyřiadvacet hodin denně a úzkostlivě dodrovali vechny hygienické poadavky. Budou nechránění, protoe nechtěli pochopit, e v konečném důsledku a v první řadě jde předevím o hygienu a čistotu jejich nitra a o její ochranu. Jde o čistou jejich mysli, čistotu jejich chtění, jejich vůle, jejich pohnutek, jejich přání, jejich emocí a jejich cítění. Pokud toto nemají jsou nečistí tak, jako kdyby si vůbec nikdy neumývali ruky a nenosili ádnou ochrannou rouku. A proto si je to nečisté nakonec najde a zničí je.
Jen ten, kdo usiluje o čistotu a ulechtilost vlastního nitra a snaí se ji trvale chránit, jen ten můe ochránit své bytí před zkázou. Kdo ale takové úsilí nevyvine, ten ve velkém začínajícím očistném procesu naeho stvoření své bytí nezachrání, protoe jeho vnitřní nečistota ho nakonec doene do netěstí.
Aby k tomu nemuselo dojít, třeba mít nestále na paměti toto zásadní ponaučení: Udrujte krb svých mylenek čistý, protoe jedině to je cesta k míru a ke těstí.
To ale znamená, e pokud krb svých mylenek z jakýchkoliv důvodů čistý mít nebudeme, půjdeme cestou katastrof a netěstí.
Pokud tedy koronavirovou krizi i její tlak směrem zvenku dovnitř správně pochopíme, a vnitřně zrealizujeme, můe se nám stát cestou k míru a těstí. Pokud vak její tlak vnitřně správně nepochopíme a nezrealizujeme, stane se nám cestou k netěstí a zkáze.
Závěr: Vedle vech hygienických opatření myslete také na čistotu vlastního nitra.
http://vaznost-doby.bloger.cz/ ve spolupráci s M..
Není tady
Take stručně jednou větou. Kdy Vím e koronu nechytnu, tak prostě nemocnej nebudu ,větinou stačí si tuto mantru namanifestovat.
Není tady
luděk napsal(a):
Take stručně jednou větou. Kdy Vím e koronu nechytnu, tak prostě nemocnej nebudu ,větinou stačí si tuto mantru namanifestovat.
Take stručně jednou větou: to je ale blbost
Není tady
Ano, je to blbost.
Není tady
m.s.
e ena, která je silnějí duevně, má vést duevně, a mu, který je silnějí tělesně, má vést fyzicky, materiálně a viditelně.
Take ena duevně silnějí, předpokládám také jemnějí a citlivějí, bude mít vedle sebe stvoření, které sice bude samý sval a odnese z lesa na kadém rameni jednu kládu, ale popovídat si s ním ta ena bude moci tak nanejvý o tom, komu rozbil hubu, atd. Take k tomu bude muset být opravdu ta ena velmi duevně silná, aby to zvládla, protoe jinak by musela vyuít vekerou duevní sílu k tomu, aby aktivovala svou tělesnou sílu a to stvoření zadupala do země.
Není tady
normální chlap napsal(a):
luděk napsal(a):
Take stručně jednou větou. Kdy Vím e koronu nechytnu, tak prostě nemocnej nebudu ,větinou stačí si tuto mantru namanifestovat.
Take stručně jednou větou: to je ale blbost
větína amanú to praktikuje a funguje to. take to asi blbost nebude
Není tady
Fantastická konspirace? Posuďte sami!
Existují věci, které se svou obludnosti vymykají chápání normálního člověka. Jde o věci tak fantastické a absurdní, e normální člověk pochybuje o tom, zda jsou reálné. Nejtragičtějí vak je, e ony el reálné jsou! Ale protoe normální, obyčejný člověk o jejich existenci pochybuje a nevěří tomu, stává se jejich obětí. Stává se obětí obludnosti, jakou nepovaoval za monou, a proto se před ní ani nijak nebrání a nestaví se jí na odpor.
No a jednou z takových věcí je odvěká snaha určitých kruhů o ovládnutí a podmanění si co největího počtu obyvatelstva. Nejlepí celého lidstva. A právě tyto snahy se nyní dostávají do finále a my jsme jejich přímými účastníky. Stáváme se účastníky velkého finále otrockého spoutání lidstva Novým světovým řádem. A my si nyní řekneme, jak tento proces probíhá, co je jeho příčinou a jak se vůči němu bránit.
Pokud jste viděli černobílé grotesky s Charlesem Chaplinem, v jedné z nich se ivil tím, e zasklíval okna. A pracoval tak, e kdy přiel do nějaké městské čtvrti, nael si malého chlapce, tomu zaplatil pár centů a chlapec rozbil kamenem okno. Z bytu vyběhla hospodyně, spílala na chlapce a lomila rukama. Ale natěstí se o chvíli objevil Chaplin a okamitě dostal objednávku na zasklení okna.
Proč byl zmíněn právě tento příklad? Protoe stejný způsob vyuívá úzká elita nejmocnějích naeho světa při nastolování Nového světového pořádku. Jene to, co dělal Chaplin v malém, je prováděno elitou baící po světovládě ve velkém. Je to prováděno celosvětově!
A právě my máme čest ít v době, ve které je systematicky rozbíjen starý systém, a zároveň je je pozvolna instalován nový systém. Systém Nového světového pořádku! Kamen hozený do skla byl koronavirus, který rozbil fungování světa, jak jsme ho znali dosud. V současnosti ji začínáme ít v novém světě, plném nejrůznějích omezení. Omezování svobody se děje pod záminkou boje proti pandemii. A vichni to chápou a podvolují se, protoe kadodenní informace z médií vzbuzují strach. Lidé jsou ustavičně kontrolováni a testování jako myi. A jako jediná záchrana před vemi omezeními přichází vakcína. Vakcína je vnímána jako brána ke svobodě, ale je moné, e právě ona je naopak branou k nesvobodě, jakou dosud lidstvo neznalo.
Zkusme toti trochu pouvaovat nad tím, jak by bylo moné donutit téměř celé lidstvo k celoploné vakcinaci? Jak by ho bylo moné donutit, aby ji podstoupilo dobrovolně? Není současná epidemie něčím ideálním, co vyvolává strach před nákazou, a právě na základě strachu jsou lidé ochotni udělat to, co by za jiné situace nikdy neudělali? A není snad plánována vakcinace, jaká dosud neměla na světě obdoby způsobem, jak dostat do krve podstatné části světové populace látky, které by lidi dostaly pod absolutní kontrolu?
V konspiračních kruzích se například uvauje o redukci populace tím, e se po vakcinaci stane neplodná. Uvauje se také o tom, e očkováním se do krve lidí aplikuje látka zasahující DNA, která změní nai osobnost a my se staneme snadno manipulovatelní. Teorií, co vechno se můe skrývat za tak masivní vakcinací je samozřejmě jetě více, přičem cílem vech je nastolení avizovaného, Nového světového pořádku.
Ponechávám na posouzení čtenáře, zda se tyto věci, nebo alespoň část z nich můe zakládat na pravdě. Kadopádně vak jde o skutečnosti maximálně znepokojivé.
Ale a u je to tak či onak, absolutně nikomu nelze přehlédnout, e v současnosti se ve světě děje něco, co nemá obdoby. Něco absolutně výjimečné! Dění na naí planetě vře dosud nevídaným způsobem, jako voda v hrnci. A zásadní otázkou zůstává, co způsobilo tento var? Co ho vyvolalo?
Kdo se alespoň trochu zabývá věcmi duchovními ví, e současná doba je povaována za dobu transformace. Za dobu přechodu z nií úrovně vědomí na vyí. Jde o dobu soudu, dávno předpovězenou proroky. Jde o očistu, po jejím proběhnutí má být zahájen nový věk duchovnějího lidstva.
V dnení době má tedy skutečně přijít něco nového, ale ne ve smyslu Nového světového pořádku plánovaného temnem, ale ve smyslu nového, lepího a duchovního lidstva. Na zemi má být nastolena říe míru, avak temnota se snaí zneuít kvasu dnení doby očisty na nastolení své temné říe Nového světového pořádku.
To, co se v současnosti děje, je způsobeno kadodenním a postupným zvyováním tlaku Světla. A stupňující se tlak Boího Světla vyplavuje na povrch vechno temné, aby to bylo donuceno ukázat svou pravou tvář. Aby lidé poznali, viděli, pochopili a na vlastní kůi proili, kam se je a moné dostat bez Stvořitele. Kam se je a moné dostat, kdy se nerespektují hodnoty Ducha, a kdy se uctívají pouze hodnoty nízké a čistě konzumně materialistické.
Velmi zjednodueně vyjádřeno, to co dnes proíváme je důsledkem naí bezbonosti! Je to důsledkem hodnot, které povaujeme za nosné a prioritní! Je to nevyhnutelným ovocem naeho odvrácení se od Stvořitele a jeho Vůle, protoe naim odvrácením se od Světla jsme se dostali do područí temna. A temno má pro nás nachystáno zotročení a ztrátu podstaty naí lidskosti.
Shora, ze Světla jsme byli přece jasně upozorněni na to, e v první řadě máme uctívat Stvořitele a nic jiného nesmíme stavět nad něj. Jen tímto způsobem se toti můeme stát pány nad věcmi a můeme je správně vyuívat. My jsme vak nad Stvořitele postavili hodně vlastních model a ty jsme uctívali. Například modlu peněz a zisku, modlu materiálního prospěchu a uívání si, a mnohé jiné podobné modly.
Uctívání těchto falených bostev nás vak zotročilo, protoe místo toho, aby nám věci slouily, jsme začali slouit my jim. Místo toho, abychom uctívali jedině Pána, jeho Vůli a ve ostatní bylo pro nás a na druhém místě, místo toho jsme vyvýili na oltář a klaněli jsme se různým věcem, modlám a bůkům.
Z pánů nad věcmi a nad vím co existuje, kteří slouí jedině Stvořiteli, jsme se stali otroky, slouícími faleným modlám a hodnotám. A právě bezbřehé uctívání a vyzvedávání těchto falených hodnot přivedlo nás svět do stavu, ve kterém se dnes nachází. Do stavu, ve kterém nám hrozí absolutní zotročení. To, co bylo dosud skryto nyní vyplulo na povrch, a lidstvu se ukazuje pravá tvář jeho falené hodnotové orientace a jeho odvrácení od Stvořitele. V pochopení této skutečnosti je skrytá podstata veho, co se dnes děje. A zároveň také poznání jediné monosti obratu k lepímu. Vechna opatření proti pandemii jsou ve skutečnosti jen věcmi druhořadými, které nás nemohou vysvobodit z varu dnení doby. Nae záchrana spočívá jedině v obratu ke Stvořiteli a k jeho pravým hodnotám. K hodnotám lásky, spravedlnosti, cti, čistoty a lidskosti, postavenými nad vechno ostatní. Postaveným na první místo! Pokud toto nepochopíme a neuděláme, krize se bude neustále prohlubovat. A mnozí lidé pravděpodobně přijdou ve varu dnení doby o celé své bytí. Ne jen o to pozemské, ale také o to duchovní! Zachrání se a obstojí jedině ti, kteří opět najdou Boha! Kteří opět najdou důvěru k Nejvyímu!
Důvěra v Páně! Toto je rozhodující! Musí to vak být důvěra pravá, která nespočívá jen v nějaké slovní proklamaci. Která nespočívá jen v tom, e se hlásíme ke Stvořiteli a povaujeme se za věřící. Pravá důvěra v Páně spočívá v něčem jiném!
Pokud toti někomu důvěřujeme znamená to, e se na něj spoléháme. V případě Stvořitele to znamená, e se spoléháme na jeho Vůli. A spoléháme se na ni tak, e o ni opřeme celé své bytí. e celé své bytí, celé své mylení a vechny své hodnoty které uznáváme, postavíme na Vůli Nejvyího. To znamená, e se tuto Vůli snaíme co nejlépe poznávat, a e se v souladu s ní snaíme ít. Jen ten, kdo se snaí ít v souladu s Vůli Nejvyího, má k němu skutečnou a pravou důvěru! Jen vlastním ivotem ita důvěra v Boha je tím, co je myleno pod pojmem "důvěra v Páně"! Nic jiného za důvěru v Páně nelze povaovat! Zde nepomohou ádné slovní proklamace, ani ádné bití se v prsa, pokud jsou reálný ivot, mylení i hodnoty odvráceny od Vůle Nejvyího. Jen itá důvěra se počítá! Ve ostatní je nedostatečné! Je to nedostatečná důvěra v Páně! Je to jen sebeklam, vzdálený od Vůle Nejvyího!
Aby si lidé dokázali vytvořit pravou důvěru v Páně, postavenou na poznání a naplňování jeho Vůle, bylo lidstvu vdy v kadém období jeho vývoje zprostředkováno toto poznání formou jim pochopitelnou. Nejdříve to bylo ve formě Mojíova Desatera, pak ve formě Jeíova učení a v současnosti, pro lidi moderní doby bylo toto staré poznání očitěno od vech omylů a uceleně shrnuto v Poselství Grálu. Ve vech těchto pramenech je moné nalézt poznání Vůle Nejvyího, abychom mohli podle ní správně ít a svým itím si vybudovat pravou důvěru v Páně, která jediná obstojí, a která jediná nás bude schopna podret v tom, co nyní k nám vem přichází.
Nebo jedině tak, jako v důvěře v Páně kráčel kdysi Peter po moři, jedině tak, jako kdysi v důvěře v Páně proel Mojí se idovským národem červeným mořem suchou nohou, jedině v pravé důvěře v Páně bude moci projít člověk dobou soudu, která nastává.
Jedině ten, kdo se stane vlastníkem pravé důvěry ve Stvořitele, se můe stát skálou v burácející moři zmatků, strachu a obav z nastávajících dní. Jedině pravá důvěra v Páně a z ní plynoucí klid a mír ochrání člověka od burácení hněvu, agresivity, ustavičné kritiky a nadávání na vechno, co bude kolem nás kypět a vřít jako voda v hrnci pod ustavičně stupňovaným tlakem Světla.
Klid a mír Boí, pocházející z pravé důvěry v Páně, a je s námi vemi v těchto těkých časech!
ve spolupráci s https://smeromkzivotu.blogspot.com/
Není tady
Slunej matro
Není tady
...Taky bych ho potřebovala k tomu, abych si to mohla přečíst...
Není tady
Judyna napsal(a):
...Taky bych ho potřebovala k tomu, abych si to mohla přečíst...
Nj, mě se sci-fi ánr líbí
Není tady
Vakcína! Moje osobní legitimní pochybnosti
Z veřejnoprávního rozhlasu jsem se dozvěděl pro mě osobně dost znepokojivou informaci, e průměrný čas vývoje vakcíny je dvanáct let. A vechny vakcíny, kterými má být očkováno téměř celé lidstvo byly vyvinuty za rok. Média vak hovoří o jejich absolutní bezpečnosti a na důkaz toho se dávají mnozí politici demonstrativně očkovat před kamerami.
V protikladu se vemi tvrzeními médií vak prostá lidová moudrost naopak říká, e práce kvapná je málo platná.
Kdo má tedy pravdu? Úsloví naich předků, nebo současní vědci a politici, prosazující vakcinaci i přes její enormně urychlený vývoj?
Vezměme si třeba příklad zaměstnaného člověka, který musí za dvanáct pracovních dní vykonat určitý objem práce. A představme si, e by tuto práci měl udělat za jediný den. Je to moné? A pokud ano, pak v jaké kvalitě? A el, podle mě to bude velmi podobné také s vývojem vakcíny a z jeho urychlením z dvanácti let na jeden.
A jeliko jde o věci dost znepokojující, začal jsem v tomto směru troku intenzivněji pátrat a narazil jsem na následující skutečnosti. Vakcíny proti pandemii byly vyvíjeny v obrovských superpočítačích, v nich byly simulovány moné reakce lidského organismu na tuto látku, a zároveň vechny moné vedlejí účinky. Dělá se to tak vdy, avak dvanáct let se pak preparát testuje na dobrovolnících, aby se v reálu zjistilo a eliminovalo co nejvíce neádoucích účinků. Aby se vychytaly vedlejí účinky krátkodobé, ale také dlouhodobé, protoe nový preparát vám sice můe krátkodobě pomoci, ale pokud o pět nebo deset let budete mít velmi závané zdravotní důsledky, nebude to pro vás asi velká výhra.
Dlouhodobá i krátkodobá fáze zkoumání neádoucích vedlejích účinků vak při vývoji současných vakcín úplně odpadla. Testy, které byly provedeny na dobrovolnících jsou z hlediska potřebného dlouhodobého testování zcela bezvýznamné. Současné vakcíny proti koronaviru tedy stojí jen na počítačové simulaci, přičem jejich proklamovaná bezpečnost se opírá jen o v reálu nepotvrzený předpoklad. Vakcína proto podobá pouovému překvapení, takzvané kočce v pytli, z něho nevíte co se nakonec během dalích let vyklube. Můe se tak stát, e vám sice vakcína v jedné věci pomůe, ale v dalích pěti vám ukodí. V konečném důsledku vak zůstává na zváení kadého z nás, zda bude důvěřovat vědcům a jejich heroickému úsilí, ve kterém stihli za jeden rok to, co normálně trvá dvanáct let, nebo zda bude naopak důvěřovat ověřené moudrosti naich předků, která tvrdí, e práce kvapná je málo platná.
Celá věc je vak poválivá o to víc, e nejde o vakcínu z řady standardních vakcín, jaké byly dosud, ale o zcela nový typ vakcíny takzvané třetí generace. Jde tedy o něco, co tu jetě dosud v boji proti virům nebylo pouito. To znamená, e v takovém případě by logicky měla být doba testování vakcíny před jejím reálným pouitím jetě mnohem delí, ne standardních dvanáct let.
A při podrobnějím zkoumání dané problematiky se objevily také jiné znepokojující skutečnosti. A sice, podrobné analýzy záběrů propagačního očkování zdravotníků, politiků a různých významných osobností.
Důkladná analýza některých těchto záběrů toti dokázala, e to nebylo opravdu! e to bylo jen jakoe! e byly pouity různé finty, jako jsou jehly, zasouvající se při tlaku do svalu dovnitř, ale vypadá to, jakoby pronikaly do těla. Nebo byly pouity takzvané divadelní či filmové injekce, při kterých to také vypadá velmi věrohodně, ale ve skutečnosti je to jen jakoe. Ve skutečnosti je to podvod!
Závěr je následující: pokud politici mluví o potřebě očkování co největího počtu obyvatel, je to jedna věc, ale pokud to mají podstoupit oni sami, je to druhá věc. Jde o přístup, vyjádřený naimi předky rčením: Z cizího krev neteče! Z toho veho vyplývá, e kdo má informace, ten se do očkování příli nehrne.
A proto el, ve vztahu ke vem těmto skutečnostem vyznívají mnohé, navenek pěkně znějící fráze o pomoci těm nejzranitelnějím, třeba starým lidem v různých sociálních zařízeních, jako určité pokrytectví. Právě pro jejich zranitelnost a jejich snadnou ovlivnitelnost jim toti vem bude ploně aplikována vakcína, ani by se jich někdo na něco ptal.
Současný volný přístup k informacím nám tedy umoňuje dostat se také k informacím, odhalujícím druhou, odvrácenou tvář vakcinace. A je na kadém z nás, zda je bude zkoumat, nebo ne. Člověk můe tyto věci ignorovat, můe se z nich vysmát a mohou mu být lhostejné. Kadý z nás se vak sám za sebe a ve vztahu k sobě samému bude nucen rozhodnout, jak se on osobně k vakcinaci postaví. Zda se dá očkovat, nebo se nedá očkovat! Kadý z nás půjde v tomto směru sám se svou vlastní kůí na trh, a pak jedině on sám ponese vechny důsledky svého vlastního rozhodnutí.
Úplně na závěr chci proto popřát nám vem, abychom se rozhodli správně. Abychom zváili ve pro a proti, a to i na základě jiného druhu informací ne jsou ty, které kadodenně posloucháme z médií. Nebo zdraví má kadý jen jedno!
ve spolupráci s https://smeromkzivotu.blogspot.com/
Není tady