27. února : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 27. února : Jednoduchá kefírová buchta na plech. Rychlý recept zcela bez vajec! 21. února : Jak vyuít skořápky z vlaských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůe i s kalem |
|
|
Ahoj, prosím poraďte mi: Zapomněla jsem si tabletku v prvním týdnu a měla jsem pohlavní styk, je velká ance, e budu těhotná? Sice jsem byla u lékaře a ten mi řekl e se nic neděje, e mám normálně pokračovat v antikoncepci, jene kdy jsem od něho přila tak jsem zjistila, e mám výtok...je to normální? nebo mám zase radi vyhledat lékaře? Děkuju za radu
Není tady
Zdravím, nevím co dělat s přítelem máme krásný vztah bez mráču, jak to bívá v prvních měsících nové lásky, tu aí si uíváme tři měsíce. Momentáleně jsem bez práce , mám pronajatou malou garsonku. Zjistila jsem, e jsem 14dní těhodná :-( .....vd\ jsem si myslela, e den zjitění těhotenství bude mým nejtastněí dnem a ve si budu uívat plnými douky, ale ...... :-( Nemělo by se mimčo přivect do stalilní rodiny?
Není tady
v první řadě si musí uvědomit co chce ty. já jsem la téměř přes mrtvoly měla jsem jasno mimo jsem chtěla a fakt e jsem bydlela a bydlím v pronájmu e nejsme vzati na tom nic nemění. kadopádně musí si v první řadě ujasnit co chce ty a pak bych oznamovala něco partnerovi a čekala na nějaké vyjádření. kadopádně ti drím palce a děj vědět jak si dopadla
Není tady
barysek napsal(a):
v první řadě si musí uvědomit co chce ty. já jsem la téměř přes mrtvoly měla jsem jasno mimo jsem chtěla a fakt e jsem bydlela a bydlím v pronájmu e nejsme vzati na tom nic nemění. kadopádně musí si v první řadě ujasnit co chce ty a pak bych oznamovala něco partnerovi a čekala na nějaké vyjádření. kadopádně ti drím palce a děj vědět jak si dopadla
A neměli by tohle řeit spolu? Je to snad "věc" obou ne?
Není tady