Oznámení

21. října : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

21. října : Strašidelné čokoládové muffiny pro odvážné děti. Zabaví i zasytí!

21. října : Jak využít skořápky z vlašských ořechů? Odvar z nich dodá chybějící jód a pomůže i s kašlem

#1 24. 8. 2010 21:49

maja24
♥------

přitahuji despoty a alkoholiky

Ahojky,
potřebovala bych poradit. Je mi 24 let a jsem vš studentka. Nedávno se se mnou rozešel můj přítel se kterým jsem rok žila a stále se s tím nedokážu vyrovnat. Na začátku to bylo skvělý, byla jsem moc zamilovaná a on se ke mně choval velice hezky, tak jsem se k němu přestěhovala. Po čase se ale projevil. Hodně žárlil, když jsem měla nějaké kamarády, kteří mi psali, přečetl mi zprávy v mobilu a už jim volal, aby mně nechali na pokoji, jinak si to s nimi vyřídí. Nakonec se mu ani nelíbilo, když jsem si šla s kamarádkami sednout. Po čase jsem žila spíš jeho život, společně jsme navštěvovali jeho kamarády, dělali jeho koníčky a já zapomněla na sebe. Nakonec si se mnou byl tak jistý a přestal si mně vážit. Ponižoval mně, říkal že jsem hloupá, že nemám vlastní názor, že mi ta vysoká škola stejně k ničemu nebude (on je vyučený elektrikář) a že za všechny hádky můžu sama. Přitom jsem se chtěla jen bránit, ale čím víc jsem se hájila tím víc jsem si připadala jako ta špatná. Když jsem mu např. nechtěla zkrátit kalhoty do práce, hned my vyčítal, že ho nemám ráda. Pracuje jako finanční poradce, peníze mu stouply do hlavy a na mě už ani neměl čas. Pak jsem potkala někoho, kdo se ke mně choval hezky a tak jsem si s ním začala psát. Přítel to samozřejmně zjistil a nakonec řekl že už mi nemůže věřit, že jsem mu lhala a rozešli jsme se. Tak jsem se začala scházet s tím druhým, v domění, že to bude lepší. Pořád básnil o tom, jak mě chce udělat šastnou, že budem jezdit na výlety a já mu to věřila.. Nakonec jsem zjistila že hodně pije a má dluhy.