29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Dobrý den, je mi 20 let a od svých 15 studuji v Praze, více než 100km od mého trvalého bydliště. Hned na začátku 1. ročníku SŠ jsem si našla o sedm let staršího přítele, se kterým jsem dodnes. Nyní mám za sebou 1. rok VŠ. Moji rodiče se k mému životu staví velmi odmítavě - nelíbí se jim můj přítel, kamarádi, zaměření, které jsem si vybrala, to, že mám pár kilo navíc atd. Neustále mám doma na talíři, kolik toho pro mne v životě udělali a že mi dávají peníze. Veškeré snahy o vysvětlení toho, čeho chci v životě dosáhnout, a toho, co cítím, končí větou "na to jsi ještě malá, tomu nemůžeš rozumět". Za poslední rok jsem kvůli vytížení (2 školy a brigáda) zvládala jezdit k rodičům pouze jednou za tři týdny. 5 let na koleji je opravdu hodně a postupem času jsem u přítele přestala pouze přespávat, ale trávila jsem tam většinu času. Přesto, že rodiče nakonec souhlasili, abych se k němu od září natrvalo nastěhovala, odmítají respektovat fakt, že jsem dospělá a že si začínám budovat svůj vlastní domov. Vyčítají mi, že jsou nemocní, že se o ně nezajímám a nepomáhám jim. Snažím se, co můžu, při každém příjezdu domů napeču, uvařím, uklidím celý dům, žehlím tam jen já. Oba dva pracují a řeči o nemocech jsou poněkud přehnané, navíc pořád mají doma 17letého bratra, kterého ale nic dělat nenechají, protože "to neumí pořádně". Přítel sice pracuje, ale vím, že nás dva prostě neuživí. Peníze od rodičů potřebuji a to, že se chci stěhovat do svého nového domova přece neznamená, že se o ně přestanu zajímat nebo je dokonce nebudu ráda. Chtěla bych, aby pochopili, že jsem dospělá a dokážu se postarat o svoji domácnost, ale oni mi