Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 20. 7. 2010 18:43

butterfly
♥♥-----
Registrovaný: 20. 7. 2010
Příspěvky: 79

Příprava na státnice a strach z nich...

Dobrý den všem,

v září jdu ke státnicím a mám z nich docela velké obavy... Studuji obor angličtinu a němčinu a máme celkem 140 otázek. Od začátku července jsem začala se čtením okruhů a otázek, abych věděla, na co se mám v budoucnu zaměřit víc...nebo co mi bude dělat problém...Celý srpen bych se pak chtěla učit "celé dny", jen se bojím, aby to stačilo...státnicové termíny jsou od 1. - 9. září...jak dlouho jste se učili vy na státnice? A kolik hodin denně? Bojím se, abych tu přípravu nejak nepodcenila...děkuji za odpovědi.

Motýlek

Není tady

 

#2 20. 7. 2010 18:52

majkafa
Host

Re: Příprava na státnice a strach z nich...

3 týdny. Do té doby jsem měla poslední zkouškové a psala diplomku. Byla jsem v té době těhotná a bylo mi zle, často jsem zvracela. V jeden den jsem měla státnici ze 4 předmětů a obhajobu diplomky.
Žádné strachy. Zvládneš to. Mᚠspoustu času a jistě umíš, dyk jsi studovala.

Upravil(a) majkafa (20. 7. 2010 18:53)

 

#3 20. 7. 2010 18:57

aprill
♥♥♥♥♥♥♥
Místo: kousek od Romči
Registrovaný: 2. 2. 2006
Příspěvky: 15647

Re: Příprava na státnice a strach z nich...

majkafa napsal(a):

3 týdny. Do té doby jsem měla poslední zkouškové a psala diplomku. Byla jsem v té době těhotná a bylo mi zle, často jsem zvracela. V jeden den jsem měla státnici ze 4 předmětů a obhajobu diplomky.
Žádné strachy. Zvládneš to. Mᚠspoustu času a jistě umíš, dyk jsi studovala.