18. září : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 18. září : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 18. září : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Dobrý den vem,
v září jdu ke státnicím a mám z nich docela velké obavy... Studuji obor angličtinu a němčinu a máme celkem 140 otázek. Od začátku července jsem začala se čtením okruhů a otázek, abych věděla, na co se mám v budoucnu zaměřit víc...nebo co mi bude dělat problém...Celý srpen bych se pak chtěla učit "celé dny", jen se bojím, aby to stačilo...státnicové termíny jsou od 1. - 9. září...jak dlouho jste se učili vy na státnice? A kolik hodin denně? Bojím se, abych tu přípravu nejak nepodcenila...děkuji za odpovědi.
Motýlek
Není tady
3 týdny. Do té doby jsem měla poslední zkoukové a psala diplomku. Byla jsem v té době těhotná a bylo mi zle, často jsem zvracela. V jeden den jsem měla státnici ze 4 předmětů a obhajobu diplomky.
ádné strachy. Zvládne to. Má spoustu času a jistě umí, dyk jsi studovala.
Upravil(a) majkafa (20. 7. 2010 18:53)
majkafa napsal(a):
3 týdny. Do té doby jsem měla poslední zkoukové a psala diplomku. Byla jsem v té době těhotná a bylo mi zle, často jsem zvracela. V jeden den jsem měla státnici ze 4 předmětů a obhajobu diplomky.
ádné strachy. Zvládne to. Má spoustu času a jistě umí, dyk jsi studovala.
Taky asi tři týdny, nebyla jsem těhotná, ale bylo mi blbě pokadé co jsem si k učení sedla . A rovně jsem měla vechny 4 předměty a obhahobu diplomky v jeden den.
Není tady
Děkuju vem za odpovědi a podporu...já mám předmětů 6 a obhajobu bakalářky...ale na druhou stranu mi přijde učit se dele nez mesic "intenzivne" nezvladnutelne...
Majkafa - Jinak Tě opravdu obdivuji, e jsi bala těhulka a zvládala to, to já nejsem tehulka a patně mi z toho učení je taky někdy;-)
Není tady