Oznámení

29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu

6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog

#1 19. 2. 2006 11:23

geisha
♥♥♥♥---

budoucnost...?!

Ahoj, asi to sem úplně nepatří, ale nevím, jak dál, popadá mě taková deprese... Je mi 21, jsem studentkou, doma bývám od čtvrtečního večera do pondělí. U přítele bývám z té doby, co jsem doma tak něco přes 24 hodin. A přítel mi vyčítá, že jsem s ním málo, doma mi zase vyčítají, že nejsem doma(pořád po mně něco potřebují, že prý na všechno kašlu a nepomůžu jim s tím). Přítel má dítě, takže se třeba nemůžeme jen tak sebrat a někam vypadnout, byl by nejradši, kdybych u něj bydlela. Vadí mi, že jen se ráno probudíme, okamžitě sahá po ovladači televize a zapíná počítač, který má hned vedle, stačí se jen natáhnout. Pořád tvrdí, že v týdnu si televizi ani nepustí. A včera jsem se naštvala za to, co řekl a udělal a on si stojí za tím, že to hnusný nebylo. Poprvé v životě jsem měla orgasmus bez pomoci rukou, byl takový slabší, takže jsem byla téměř hotová znovu a znovu, pokud by on ovšem pořád nepřestával. Úmyslně, vždy mě vzrušil na maximum, těsně k orgasmu a pak přestal. Po jednou takovém na krajíčku si lehl vedle mě(on se vůbec neudělal), já nechápala, proč to udělal. Prý že ho hrozně svědí něco na zádech, tak jsem mu to podrbala a on usnul. To mi teda ještě stihl vyčíst, že jsem pasivní a na dotaz, co mám teda podle něj dělat mi řekl, že cokoliv. To mě strašně naštvalo, protože já si to nemyslím, chtěla jsem jít na něj a on nechtěl. Zticha jsem taky nebyla, slastně jsem vzdychala, povídali jsme si, tak nevím, co ještě chce, když mi to nedokáže říct. Když se vzbudil a zjistil, jak moc jsem naštvaná, tak jen koulel očima a ještě řekl, ať si někdy zk