Oznámení

6. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

6. ledna : Nejzdravější a nejchutnější rybou je losos. Jak si ho snadno, rychle a pokaždé jinak připravit?

6. ledna : Zima přeje infarktům. Kardiologové vyzývají: volejte záchranku hned při prvních příznacích!

#1 22. 5. 2010 15:31

skorice
♥------
Registrovaný: 22. 5. 2010
Příspěvky: 3

antikoncepce yaz

druhým měsícem užívám antikoncepci yaz ale krvácení se vždy dostaví jeste tak tři čtyři dny před tím než začnu brát bílé pilulky během kterých by se teprve mělo dostavit. tím pádem mám cyklus asi jen dvacet dní,pritom drív jsem měla vždy plus minus kolem 30 dnů. proto bych se ráda zeptala, je to normální?srovná se to časem?nemá s tím někdo další zkušenost?děkuju za rady.

Není tady

 
NÁŠ TIP:

Zápatí

Powered by PunBB 1.2.24c
© Copyright 2002–2008 Rickard Andersson
Content © Copyright 2000–2016 SAMI spol. s r.o.
Ochrana osobních údajů