Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 17. 2. 2006 8:17

Bludimíra
♥♥-----
Registrovaný: 16. 2. 2006
Příspěvky: 30

výživné rozvedené manželky

Dobrý den,

Chtěla bych se zeptat a poradit.Od června loňského roku jsem rozvedená.Mám tři děti ve věku 17, 12 a 5let.Nejstarší dcerka je invalidní.Jsem vedena na úřadu práce.Pracovala jsem jako učitelka plavání,ale po posledním fyzickém napadení mým manželem jsem dostala epileptický záchvat, a tak jsem musela z práce odejít.Lékaři mi tuto práci zakázali.Žijeme tedy z výživného a ze sociálních dávek,které však nedosahují životního minima.Když jsem si šla o životní minimum požádat,sociální pracovnice mi řekla co všechno musím doložit.Mimo jiné mám doložit potvrzení soudu o mé žádosti na výživné rozvedené manželky.Když to neudělám,budu bez dávek.Pokud to však k soudu podám,tak se bojím,že bude můj bývalý manžel vyvádět.S dcerkou,kterou máme z našeho manželství se nestýká a já jsem celkem ráda.Přesto že byl o hodně starší nežli já,tak se moc zodpovědně nechoval.Vozil dcerku i když měl alkohol a je to dost velký pruďas.Bojím se,že když si požádám,bude dcerku,kterou neviděl od sedmnáctého ledna loňského roku,chtít.Nevím vůbec co mám dělat.Nelze toto potvrzení nějak obejít?Nebo není možné,aby sociální pracovnice to sdělila mému muži sama a vysvětlila,že to jinak nejde.Prosím,můžete mi pomoct?Mám velké výdaje hlavně na asistenční službu pro dcerku ,která je trvale upoutána na el.vozíček.Studuje třetím rokem gymnázium.Mladší dcerky na to doplácí,nemohou chodit na žádné kroužky.Ale co budu povídat.Myslím,že si to každý umí představit.Nájem,eletrika,voda,topení,atd.
Prosím o právnickou radu,můžete mi pomoci?