Oznámení

3. července : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

3. července : Praktické grilovací desatero pro úspěšný start letních grilovaček!

3. července : Prázdniny jsou tady a s nimi i doba dovolených a výletů. Kam vyrazit? Mrkněte na naše tipy!

#1 17. 3. 2010 16:57

lukalka
♥------

Nárok na volno

Dobrý den, manžel pracuje jako řidič TIR. Odjíždí vždy na 2 měsíce. Jezdí po celé Evropě a po celou dobu se nedostane domů. Pracuje pro českou firmu, která sídlí asi 30km od našeho domu. Firma je to velká ma ještě další pobočky po ČR. Jedná se o to, že po návratu firma po něm požaduje každý den nějaké práce na firmě. Jako naložit někomu auto, jet s nějakým autem na technickou, krátké převozy materiálu po kraji atd. Chtěla jsem se zeptat, zda po takové dlouhé době mimo republiku nemá ze zákona nárok na volno? Myslím tím, že by třeba týden byl doma aniž by musel do práce. Jinak vždy po návratu je asi týden doma a pak zase odjíždí na 2 měsíce.

Není tady

#2 17. 3. 2010 18:21

Aneri
♥♥♥♥♥♥-

Re: Nárok na volno

Určitě má nárok na volno. Ale firma ho chce využívat i mimo jízdy. Vím přesně, o čem píšeš, přítel to měl také tak. Jenže...pokud nebude chtít spolupracovat, můžou se s ním rozloučit. Na jedno místo řidiče se hlásí u nás až 200 uchazečů, kteří to vezmou i za těch podmínek. Myslím, že řidič tiru není pro mladé lidi vhodné povolání vzhledem ke vztahu. Odcizí se časem. Pokud ho práce baví a pohlcuje zcela, jsi na druhé koleji . Jedině, že by se s firmou domluvil, jakmile přijede, že by chtěl mít vždy  týden volno, zda mu na to přistoupí. Jeden z velkých bor.elů je hlavně v dopravě.

Není tady

#3 17. 3. 2010 19:19

vendulinda
♥♥♥----
Místo: ta naše Morava :-)