Oznámení

14. února : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení!

14. února : Kyjevské smažené fazole. I bez masa se dá připravit skvělý oběd!

14. února : Menopauza mění vzhled ženy. Na co všechno má vliv kolísající hladina hormonů

#1 16. 3. 2010 11:39

pidimartis
♥♥♥----
Místo: Rumburk
Registrovaný: 21. 6. 2007
Příspěvky: 103

vrácení daní

Dobrý den, chci se zepat jak je to s vrácení daní,když žijem jako druh a družka a jsem na mateřské dovolené,jestli přítel má nárok na vrácení když jsme takhle spolu. Jsem laik a vůbec se v tom nevyznám,tak prosím za vysvětlení,děkuji

Není tady

 

#2 16. 3. 2010 12:24

Spina
♥♥♥♥♥--
Registrovaný: 26. 5. 2006
Příspěvky: 511

Re: vrácení daní

Přepokládám, že druh a družka myslíš jako bez papíru?
Tak to nemá, je to odpočet jen na manželku.
Nicméně přítel a si nechá roční zúčtování v práci udělat, daně mu můžou vracet i z jiného titulu, než je odpočet na manželku.

Není tady

 

#3 16. 3. 2010 12:56

pidimartis
♥♥♥----
Místo: Rumburk
Registrovaný: 21. 6. 2007
Příspěvky: 103

Re: vrácení daní

Z jiného titulu,to znamená co? Ano druh a družka bez papíru,ale všude nám to píší.

Není tady

 

#4 16. 3. 2010 13:53

Spina
♥♥♥♥♥--
Registrovaný: 26. 5. 2006
Příspěvky: 511

Re: vrácení daní

no muže si uplatnit uroky s úvěru, případně placení pojištění darů...nebo pokud byl nemocný, tak většinou taky nějaká vratka vyjde. Nebo pokud by si přes rok neuplanoval daňové zvýhodnění na dítě.
Je toho víc smile

Není tady

 

#5 16. 3. 2010 14:07

pidimartis
♥♥♥----
Místo: Rumburk
Registrovaný: 21. 6. 2007
Příspěvky: 103

Re: vrácení daní

aha a mohlo by to být na nějakých intertových stránkách všechno vypsané??? Nevíte o nějakých??? Děkuji moc

Není tady

 

#6 18. 3. 2010 18:13

LENNNA
♥♥♥♥♥♥-
Registrovaný: 24. 1. 2008
Příspěvky: 4926

Re: vrácení daní

pidimartis napsal(a):