6. prosince : Váení uivatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to poruení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 6. prosince : Objevte kouzlo brambor po římsku. Jednoduchý recept, kdy vás tlačí čas i finance! 6. prosince : Je vám čtyřicet a u řeíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
Dobrý den, chci se zepat jak je to s vrácení daní,kdy ijem jako druh a druka a jsem na mateřské dovolené,jestli přítel má nárok na vrácení kdy jsme takhle spolu. Jsem laik a vůbec se v tom nevyznám,tak prosím za vysvětlení,děkuji
Není tady
Přepokládám, e druh a druka myslí jako bez papíru?
Tak to nemá, je to odpočet jen na manelku.
Nicméně přítel a si nechá roční zúčtování v práci udělat, daně mu můou vracet i z jiného titulu, ne je odpočet na manelku.
Není tady
Z jiného titulu,to znamená co? Ano druh a druka bez papíru,ale vude nám to píí.
Není tady
no mue si uplatnit uroky s úvěru, případně placení pojitění darů...nebo pokud byl nemocný, tak větinou taky nějaká vratka vyjde. Nebo pokud by si přes rok neuplanoval daňové zvýhodnění na dítě.
Je toho víc
Není tady
aha a mohlo by to být na nějakých intertových stránkách vechno vypsané??? Nevíte o nějakých??? Děkuji moc
Není tady
pidimartis napsal(a):
aha a mohlo by to být na nějakých intertových stránkách vechno vypsané??? Nevíte o nějakých??? Děkuji moc
My si to podáváme s přítelem a kadému nám vracejí docela dost... mě proto, e mám hypotéku a stavební spoření (úvěr) a přítelovi proto, e byl čas na úřadu práce...
Zde článek a formulář ke staení, kde si to můete sami vypočítat: http://finance.idnes.cz/dane-za-par-min … p_dane_ven
Není tady
LENNNA napsal(a):
pidimartis napsal(a):
My si to podáváme s přítelem a kadému nám vracejí docela dost... mě proto, e mám hypotéku a stavební spoření (úvěr) a přítelovi proto, e byl čas na úřadu práce...