29. ledna : Vážení uživatelé, vkládat zde odkazy na různé e-shopy a stránky je přísně zakázáno, je to porušení Pravidel. Takové příspěvky budou smazány. Děkujeme za pochopení! 29. ledna : Poslední šance pro přezrálé banány? Upečte z nich lahodnou buchtu 6. prosince : Je vám čtyřicet a už řešíte menopauzu? Co je příčinou předčasného nástupu, vysvětluje gynekolog |
|
|
mariposa napsal(a):
... deti v sobe maji viditelne, zachytitelne jeste to, co na co my (dospeli) jsme uz temer zapomneli - na svoji podstatu
![]()
Pokud se od sebe ucime navzajem, muze se stat, ze se mnohdy naucime i to co treba nepotrebujeme. Muze tak byt, Pavlo?
Deti nas navstivi ciste jako alabastr... a pak my, dospelaci, je ovlyvnujeme svymi "poznatky", ktere muzou a nemusi "byt prinosem"... (ted mam prave na mysli napr. "Cisarovy nove saty"...) Tak je opravdu uzasne je "obcas" poslouchat a zamyslet se nad jejich reakcemi..., ale porad to neznamena, ze by nas mely (oni - deti) ucit (nas - mistry). Oni (deti) nas muzou pouze "nasmerovat" tam, odkud jsme "odbocili"... od prirozenosti a cistoty mysleni a smysleni...
Není tady
PavlaH napsal(a):
Jsi si jistá, že i to, co nepotřebujeme, Mariposo? COpak si rodiče nevybíráme v souladu s životním plánem? Je tak Mariposo?
Aha, tak tady doslo k nedorozumeni (reagovala jsem na Tva slova: ucime se jeden od druheho navzajem), nemela jsem na mysli deti-rodice. Ale to jak jsi psala, ze se ucime vsichni navzajem - dlazdic, vrah... viz priklady ktere jste zde udavali. Tak tam si troufnu tvrdit, ze lecky, ve chvili kdyz je clove mene pozorny, se muze "priucit" i to co nepotrebuje.
A k tem detem, me osobne se nelibi slovni spojeni "ucit, vychovavat deti", ma vize je takova, ze detem je treba dat prostor a lasku. Osobne nemam tendence deti jakkoliv vychovavat, neco ucit - ale tak to mam ja a kazdy at to ma tak jak to citi
Není tady
PavlaH napsal(a):
Já jsem milá Kaštanko přišla už před hodně příspěvky na to, že ty máš na mysli velké osobnosti typu Buddhy, Ježíše nebo Mohameda. ALe jejich učení by nám bylo k pr.u, kdyby neexistovali oni bezejmenní učitelé, kteří nám pomohou jejich poselství praktikovat. I oni si zaslouží název učitel. MOžná jako výraz úcty.
Ani to ne, nešlo o jen ně. mluvila jsem o všech duchovních učitelích, a pak o tom, že je nesmysl tvrzení, že se "učitel učí od žáka". Kápla na to Viktorka v příspěvku myslím 758
Není tady
DaiTerr napsal(a):
"Může slepý vodit slepého? Nespadnou oba do jámy?Není učedník nad mistra;když se dokonale vyučí, bude jako jeho mistr. " = možno brát i jako metaforu a logo pro "hru".. Ten, kdo na tuto hru přistoupí, ji pak hraje tak, jak pravidla vyžadují. Ten, kdo takto "hrát" nechce, si zvolí jinou "hru" a jede zase podle jejích pravidel. Vše kolem nás je prakticky "hra", která má svá pravidla. Je na každém z nás, jak a na co přistoupíme a CO budeme "hrát"..
Může slepý vodit slepého? Ano.. Prdlačky víme, zda ten slepý nemá svůj vnitřní zrak, kterým vidí lépe, než ten, který slepý není..
Nespadnou oba do jámy? Pokud mají vyvinuté jiné smysly, pak nespadnou. Většinou je "šestý smysl" před pádem včas varuje..
Není učedník nad mistra;když se dokonale vyučí, bude jako jeho mistr.. = nutno přijmout hru na "učedníky a mistry".. Pak se hraje tak, jak určují pravidla dané hry.
Doufám, že to co jsi napsal, praktikuješ ve svém životě, ale obávám se , že ne. "slepý vodit slepého" je metafora, tedy dle Tvého přístupu, je to hra metafor?? Pokud hraješ hru metafor, musíš se držet pravidla této hry.Jak sám Dai, píšeš, "kdo na tuto hru přistoupí, ji pak hraje , jak pravidla vyžadují", tozn. nemůžeš hrát dle pravidel jiné hry. To co jsi mi tu napsal, sám nedokážeš použít, páč mícháš hruška s jabkama, pravidla jedné hry s druhou.
Ano, je na každém z nás, jakou budeme hrát hru, ale není na nás míchat pravidla her. Ty znáš ta pravidla těch Tvých fiktivních her ?
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Kaštanka napsal(a):
Kaštanka napsal(a):
BB, to vytučnělé souhlasjinak jsi mne špatně pochopila. Dohadujem se jen o relativizování tvrzení nebo jak to říct. Víš už jsem to psala Kalikovi a Dai. Asi blbě jsem to psala. V tomto případě "učitel se učí od žáků" a já to zpochybnila viz výše (nebo níže?)
![]()
Myslím, že je to míchání jabka hrušky, co píše DaiTerr, musíme se držet jedné roviny, i když jich má cesta víc, nedá se to smíchat dohromady.
Míchání jabka/hrušky pro tebe. Osobně to vidím tak, jak jsem popsal. Ovšem všimni si, co píšeš - "musíme se držet jedné roviny.." Kdo to je MY? A proč musíme? Svoboda člověka je právě v tom, že NIC NEMUSÍME, co nechceme, nebo čemu momentálně nevěříme. To, že ty "musíš", ještě neznamená, že automaticky ostatní "musí" také. O tom to právě je. Toto si hodně lidí neuvědomuje. Takové to obyčejné - "žij a nechej žít.." Jen tak se budeme vyvíjet bez toho, abychom jeden druhého svazovali "dogmaty" a zdržovali se tak ve vývoji.
Prosím, nevytrhávej slova z kontextu. Klidně se dalo napsat místo "musíme" ..(je potřeba)..jako když řeknu "musíme pít".. je to omezování svobody...??? Proč řešíš nepodstatné detaily a nepřemýšlíš raději o tom, co jsem Ti tím chtěla říct? Tohle určitě ne!! Vidíš, jak jsi ujel a za chvíli budeš tvrdit, že omezuju lidi v jejich svobodě a že mi chybi přístup "žít a nechat žít", ale to , k čemu jsi dospěl, je z jiného soudku.
Pro mne, DaiTerr, jsou k věci Tvé první dvě vytučnělé věty, zbytek nesprávná dedukce.
Není tady
DaiTerr napsal(a):
KAŽDÁ bytost na této planetě nám může být učitelem, stačí jen přistoupit na tuto hru. Je to na každém z nás.
Jsme ti, co si sami určujeme pravidla této hry..
Ano,Dai, to at si každý vyvolí sám. Ale co to má společného s tématem, jestli "učitel se učí od svého žáka" ??
A pak jak píšeš: " Jsme ti, co si sami určujeme pravidla této hry." To, co si sami zasejeme, pak taky sklidíme, podle toho, jak daná pravidla dokážeme pochopit, jak daná pravidla sestavit. A jaké jsou pravidla hry "Každá bytost může být učitelem" ? Taky něco z praxe.
Není tady
Ale, ale... toz sa neperte!
... jinak, Kastanko, dik za tohle: "...Kápla na to Viktorka v příspěvku myslím 758..." oceneni, fakt dik! (Az se rdim, takto: ). Ale dala jsem do toho mnoho usili a citu, vsak ty, tusim, vis...
Není tady
Mno a k tematu... uf!
Je porad duchovni, a myslim, ze aj ve chvilich, kdy by se tak na prvni pohled nemuselo zdat, zvostava duchovnim, pac aj ti relativne "neduchovni" lidicky, co sem cosik spitnou, davaj pro ty "ryze duchovni" uzasne podnety k zamysleni... a naslednemu rozjimani...
Není tady
ViktorkaLove napsal(a):
Ale, ale... toz sa neperte!
... jinak, Kastanko, dik za tohle: "...Kápla na to Viktorka v příspěvku myslím 758..." oceneni, fakt dik! (Az se rdim, takto:). Ale dala jsem do toho mnoho usili a citu, vsak ty, tusim, vis...
![]()
![]()
Viktorko, nechcí se prát ale diskuse musí mít hlavu a patu, jinak je to ta tichá pošta, tedy chaos.
DaiTerr to snad tak nebere, vždyt¨ Kaštanka se neperéé
Není tady
ViktorkaLove napsal(a):
... : "...Kápla na to Viktorka v příspěvku myslím 758..."
Upravil(a) Kaštanka (9. 2. 2010 23:28)
Není tady
No jo, Viktorka je holt chytra holka..., ale "pokorna take", a ona vi, jak ji to prospiva... a tem ostatnim, vnimavym, take... Mam vas rada, Babinetaci, fakt!
A diky, ze JSTE...
Není tady
mariposa napsal(a):
A k tem detem, me osobne se nelibi slovni spojeni "ucit, vychovavat deti", ma vize je takova, ze detem je treba dat prostor a lasku. Osobne nemam tendence deti jakkoliv vychovavat, neco ucit - ale tak to mam ja a kazdy at to ma tak jak to citi
Mariposo, ty stopro nemáš děti, viď? Pak bych k vytučněnému, být tebou, přidala slůvko "zatím".
Mít děti znamená dennodenně se snažit předávat jim to dobré, co je v nás....vlastním příkladem, vyprávěním, péčí, znamená to například objevovat jejich vlohy a schopnosti a ty kultivovat přiměřeně věku....to je učení a hlavně výchova, vedení. Začíná to například už učením dětí mluvit, najíst se lžičkou, vyčistit zoubky ...a nároky a potřeby dětí s věkem rostou..... A to všechno je potřeba dělat s láskou, to je pravda.
Není tady
hirondel napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Hir, zkusilas někdy na něco tady někomu odpovědět? Nebo "odpovídáš pouze dalšími dotazy"?
Opakuju to znovu, protože to považuju za nutné. Neptej se proč.
A jestli mám se sebou jistotu? A co ty ty máš jistotu?Dai, nejen zkusila. Odpovidam kdyz se pro to rozhodnu.
Nebudu se Te ptat proc to opakujes.Vim to, ale anebo pokud si prejes nazvi to podle sebe -domnenkou.Pochopim to.
Jen tise budu verit ze to vis predesvsim Ty proc to povazujes za nutne.
Kde máš jistotu, že to považuju za nutné?
Kde bereš jistotu, že to víš?
Není tady
Kaštanka napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
"Může slepý vodit slepého? Nespadnou oba do jámy?Není učedník nad mistra;když se dokonale vyučí, bude jako jeho mistr. " = možno brát i jako metaforu a logo pro "hru".. Ten, kdo na tuto hru přistoupí, ji pak hraje tak, jak pravidla vyžadují. Ten, kdo takto "hrát" nechce, si zvolí jinou "hru" a jede zase podle jejích pravidel. Vše kolem nás je prakticky "hra", která má svá pravidla. Je na každém z nás, jak a na co přistoupíme a CO budeme "hrát"..
Může slepý vodit slepého? Ano.. Prdlačky víme, zda ten slepý nemá svůj vnitřní zrak, kterým vidí lépe, než ten, který slepý není..
Nespadnou oba do jámy? Pokud mají vyvinuté jiné smysly, pak nespadnou. Většinou je "šestý smysl" před pádem včas varuje..
Není učedník nad mistra;když se dokonale vyučí, bude jako jeho mistr.. = nutno přijmout hru na "učedníky a mistry".. Pak se hraje tak, jak určují pravidla dané hry.Doufám, že to co jsi napsal, praktikuješ ve svém životě, ale obávám se , že ne. "slepý vodit slepého" je metafora, tedy dle Tvého přístupu, je to hra metafor?? Pokud hraješ hru metafor, musíš se držet pravidla této hry.Jak sám Dai, píšeš, "kdo na tuto hru přistoupí, ji pak hraje , jak pravidla vyžadují", tozn. nemůžeš hrát dle pravidel jiné hry. To co jsi mi tu napsal, sám nedokážeš použít, páč mícháš hruška s jabkama, pravidla jedné hry s druhou.
Ano, je na každém z nás, jakou budeme hrát hru, ale není na nás míchat pravidla her.Ty znáš ta pravidla těch Tvých fiktivních her ?
Držet pravidla hry? Pokud na to přistopím, tak ano.
Pokud hraju hru metafor (netvrdím, že ano), pak můžu a nemusím držet pravidla. Je to o svobodné vůli. Hru hraje a na pravidla přistupuje ten, kdo to právě potřebuje ke svému vývoji.
Nemůžu hrát podle pravidel jiné hry? A co takhle improvizace v rámci "úpravy pravidel hry"?
To co jsem napsal, že nedokážu použít? A kde, prosím, bereš tu jistotu? To je tovoje domněnka vycházející z toho, že "míchám hrušky s jablkama", nic víc.. Ale to je tvůj názor, ne můj. Můžeš si myslet o mně cokoliv, ale budou to vždy jen domněnky. Na to, abys mohla hodnotit někoho, zda je takový, či makový, potřebuješ víc, než jen sklo monitoru..
Pravidla těch "mých fiktivních her"? Jakoby každý z nás nehrál "své fiktivní hry" dennodenně.. Ano, některá pravidla se dají poznat, jiná se ukážou časem. A některá poznáme až když tu hru nehrajeme.
Není tady
Kaštanka napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Kaštanka napsal(a):
Myslím, že je to míchání jabka hrušky, co píše DaiTerr, musíme se držet jedné roviny, i když jich má cesta víc, nedá se to smíchat dohromady.Míchání jabka/hrušky pro tebe. Osobně to vidím tak, jak jsem popsal. Ovšem všimni si, co píšeš - "musíme se držet jedné roviny.." Kdo to je MY? A proč musíme? Svoboda člověka je právě v tom, že NIC NEMUSÍME, co nechceme, nebo čemu momentálně nevěříme. To, že ty "musíš", ještě neznamená, že automaticky ostatní "musí" také. O tom to právě je. Toto si hodně lidí neuvědomuje. Takové to obyčejné - "žij a nechej žít.." Jen tak se budeme vyvíjet bez toho, abychom jeden druhého svazovali "dogmaty" a zdržovali se tak ve vývoji.
Prosím, nevytrhávej slova z kontextu. Klidně se dalo napsat místo "musíme" ..(je potřeba)..jako když řeknu "musíme pít".. je to omezování svobody...???
Proč řešíš nepodstatné detaily a nepřemýšlíš raději o tom, co jsem Ti tím chtěla říct? Tohle určitě ne!! Vidíš, jak jsi ujel a za chvíli budeš tvrdit, že omezuju lidi v jejich svobodě a že mi chybi přístup "žít a nechat žít", ale to , k čemu jsi dospěl, je z jiného soudku.
Pro mne, DaiTerr, jsou k věci Tvé první dvě vytučnělé věty, zbytek nesprávná dedukce.
Vytrhnutá slova z konceptu - všimni si, jak právě ti, co nejvíce ječí o slovíčkaření, si potrpí právě na slovíčkaření.. Nic jsem "nevytrhával", prostě to tak na mne zapůsobilo a dal jsem ti to najevo. Vyznělo to tak, že "musíme".. No jo, když "musíš, tak musíš..", ale rozhodně "nemusíME".. I to, že "musíme" pít, nás může dovést do průseru.. Když "musíš" vypít 3 litry vody denně, tak se taky může stát, že budeš mít průser s ledvinami, například.. "Musíš", je "negativní nutitel".. Co takle "můžeme", když už? Šlo by to?
"Proč řešíš nepodstatné detaily a nepřemýšlíš raději o tom, co jsem Ti tím chtěla říct? Tohle určitě ne!!" Tak to je problém, TY nejsi nějaký můj "kazatel_tazatel", pokud chceš polemizovat, zkus to spíše vstřícnější formou, ne tónem, že "TY mi něco sděluiješ a JÁ, velký darebák neposlouchám.." Takhle to nefunguje. Navíc - kde jsi přišla na to, že řeším "nepodstatné detaily"? Co myslíš, když napíšu o tobě to samé - bude se ti to líbit? To, čemu říkáš nepodstatné detaily, to je TVOJE klasifikace a tvůj názor, ne můj. Já nejsem ty. Osobně bych si nedovolil ti vytýkat, že ty "řešíš něco nepodstatného a že něco musíš, nebo že pleteš gule s baňama.."
Vytučněné věty - to, jestli z toho něco bereš, či ne, je opravdu jen a jen tvoje svobodná vůle. Nepotřebuju, abys něco brala. Klidně se u mých názorů skvěle bav.
Není tady
Kaštanka napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
KAŽDÁ bytost na této planetě nám může být učitelem, stačí jen přistoupit na tuto hru. Je to na každém z nás.
Jsme ti, co si sami určujeme pravidla této hry..Ano,Dai, to at si každý vyvolí sám. Ale co to má společného s tématem, jestli "učitel se učí od svého žáka" ??
A pak jak píšeš: " Jsme ti, co si sami určujeme pravidla této hry." To, co si sami zasejeme, pak taky sklidíme, podle toho, jak daná pravidla dokážeme pochopit, jak daná pravidla sestavit. A jaké jsou pravidla hry "Každá bytost může být učitelem" ? Taky něco z praxe.
Co to má společného s "učitelem a žákem"? No přece to, že je to "hra" na učitele a žáka.. Pokud jedna i druhá strana přistoupí na pravidla, pak bude "učitel i žák".. Ale ne každý chce hrát tuto hru. A zkusím ti to napsat ještě jinak - pokud jsme všichni "Jedno", pak všichni všechno stejně už víme právě jako to "Jedno".. Tím pádem není učitelů, ani žáků. Ovšem z hlediska našeho potřebného vývoje zde, v této realitě, (možná za účelem prožít něco), jsme si mohli stanovit pro tuto hru pravidla "učitel / žák".. Pak už záleží jen na dotyčném, zda se ke hře připojí, nebo nepřipojí.
Jaké jsou pravidla hry "Každá bytost může být učitelem"? Pokud chceš něco z praxe, pak se podívej kolem sebe.. Najdeš toho mraky.. Vše okolo nás učí, stačí jen "vidět".. A těmi bytostmi nemyslím jenom lidi. Myslím tím vše okolo nás..
Není tady
hirondel napsal(a):
Kaliku a Ty jsi psal ze tomu nerozumis. To znamena ze by jsi tomu rad rozumel,proc tomu tak je?
Nepsal jsem, že tomu nerozumím, ale že nechápu
Není tady
PavlaH napsal(a):
Kaliku, ale ty pravdy a perly co se tu objevují, to co mě nutí si některé věci zopakovat, popřemýšlet jak to mám to je bezva. A když nakonec přijde perla v podobě potvrzení, že tak to mám já, od někoho, kdo se mě ptá, to je pro mě přímo vyznamenání. Někdo o mých slovech přemýšlel, srovnával je, hodnotil je a zařadil si je - to je najednou pozornosti
Tak tohle naprosto chápu
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Kaštanka napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
KAŽDÁ bytost na této planetě nám může být učitelem, stačí jen přistoupit na tuto hru. Je to na každém z nás.
Jsme ti, co si sami určujeme pravidla této hry..Ano,Dai, to at si každý vyvolí sám. Ale co to má společného s tématem, jestli "učitel se učí od svého žáka" ??
A pak jak píšeš: " Jsme ti, co si sami určujeme pravidla této hry." To, co si sami zasejeme, pak taky sklidíme, podle toho, jak daná pravidla dokážeme pochopit, jak daná pravidla sestavit. A jaké jsou pravidla hry "Každá bytost může být učitelem" ? Taky něco z praxe.Co to má společného s "učitelem a žákem"? No přece to, že je to "hra" na učitele a žáka.. Pokud jedna i druhá strana přistoupí na pravidla, pak bude "učitel i žák".. Ale ne každý chce hrát tuto hru. A zkusím ti to napsat ještě jinak - pokud jsme všichni "Jedno", pak všichni všechno stejně už víme právě jako to "Jedno".. Tím pádem není učitelů, ani žáků. Ovšem z hlediska našeho potřebného vývoje zde, v této realitě, (možná za účelem prožít něco), jsme si mohli stanovit pro tuto hru pravidla "učitel / žák".. Pak už záleží jen na dotyčném, zda se ke hře připojí, nebo nepřipojí.
Jaké jsou pravidla hry "Každá bytost může být učitelem"? Pokud chceš něco z praxe, pak se podívej kolem sebe.. Najdeš toho mraky.. Vše okolo nás učí, stačí jen "vidět".. A těmi bytostmi nemyslím jenom lidi. Myslím tím vše okolo nás..
Dai, neodpověděl jsi, měl by jsi umět svá tvrzení podpořit argumenty, takhle se nedá diskutovat. Co nadělám
Není tady
KALIK napsal(a):
hirondel napsal(a):
Kaliku a Ty jsi psal ze tomu nerozumis. To znamena ze by jsi tomu rad rozumel,proc tomu tak je?
Nepsal jsem, že tomu nerozumím, ale že nechápu
Kaliku, jakej je v tom rozdíl
Není tady
Kaštanka napsal(a):
DaiTerr napsal(a):
Kaštanka napsal(a):
Ano,Dai, to at si každý vyvolí sám. Ale co to má společného s tématem, jestli "učitel se učí od svého žáka" ??
A pak jak píšeš: " Jsme ti, co si sami určujeme pravidla této hry." To, co si sami zasejeme, pak taky sklidíme, podle toho, jak daná pravidla dokážeme pochopit, jak daná pravidla sestavit. A jaké jsou pravidla hry "Každá bytost může být učitelem" ? Taky něco z praxe.Co to má společného s "učitelem a žákem"? No přece to, že je to "hra" na učitele a žáka.. Pokud jedna i druhá strana přistoupí na pravidla, pak bude "učitel i žák".. Ale ne každý chce hrát tuto hru. A zkusím ti to napsat ještě jinak - pokud jsme všichni "Jedno", pak všichni všechno stejně už víme právě jako to "Jedno".. Tím pádem není učitelů, ani žáků. Ovšem z hlediska našeho potřebného vývoje zde, v této realitě, (možná za účelem prožít něco), jsme si mohli stanovit pro tuto hru pravidla "učitel / žák".. Pak už záleží jen na dotyčném, zda se ke hře připojí, nebo nepřipojí.
Jaké jsou pravidla hry "Každá bytost může být učitelem"? Pokud chceš něco z praxe, pak se podívej kolem sebe.. Najdeš toho mraky.. Vše okolo nás učí, stačí jen "vidět".. A těmi bytostmi nemyslím jenom lidi. Myslím tím vše okolo nás..Dai, neodpověděl jsi, měl by jsi umět svá tvrzení podpořit argumenty, takhle se nedá diskutovat. Co nadělám
Pokud nechceme vidět odpověď, pak ji nevidíme. I o tom je přece svobodná vůle. Nemusím nic podpořit argumenty, pokud to nepovažuji za nutné. Dívej se více okolo sebe.
Není tady
DaiTerr .... všechny tři poslední příspěvky
.... připomínáš mi Dona Quichotta v boji s větrnými mlýny a obdivuju tě, že máš tolik trpělivosti .... trpělivost - ta mi chybí. Musím se jí naučit .... ale je to někdy pekelně těžké ....
Není tady
Kaštanka napsal(a):
KALIK napsal(a):
hirondel napsal(a):
Kaliku a Ty jsi psal ze tomu nerozumis. To znamena ze by jsi tomu rad rozumel,proc tomu tak je?
Nepsal jsem, že tomu nerozumím, ale že nechápu
Kaliku, jakej je v tom rozdíl
Hir, divila by ses, ale velkej. Nečekej však, že ti rozdíl budu vysvětlovat
Není tady
BB napsal(a):
DaiTerr .... všechny tři poslední příspěvky
![]()
.... připomínáš mi Dona Quichotta v boji s větrnými mlýny a obdivuju tě, že máš tolik trpělivosti .... trpělivost - ta mi chybí. Musím se jí naučit .... ale je to někdy pekelně těžké ....
Kdo ví, jestli je to "trpělivostí", protože i tam mám problémy. Jestli to není tím, že jsem kdysi také tak "začínal", jenže tehdy nebylo nikoho, kdo by odpovídal.. Děkuji za toho Dona Q
Upravil(a) DaiTerr (10. 2. 2010 8:56)
Není tady
DaiTerr napsal(a):
Vytrhnutá slova z konceptu - všimni si, jak právě ti, co nejvíce ječí o slovíčkaření, si potrpí právě na slovíčkaření.. [b]Nic jsem "nevytrhával", prostě to tak na mne zapůsobilo [/b]a dal jsem ti to najevo. Vyznělo to tak, že "musíme".. No jo, když "musíš, tak musíš..", ale rozhodně "nemusíME".. I to, že "musíme" pít, nás může dovést do průseru.. Když "musíš" vypít 3 litry vody denně, tak se taky může stát, že budeš mít průser s ledvinami, například.. "Musíš", je "negativní nutitel".. Co takle "můžeme", když už?
No, podstatné v diskusi bylo zda se "učitel se učí od žáků" . K tomu bych já se snažila druhému odpovědět v prvé řadě. Pak je možno rozvádět další diskuse, které jsi načal, ale nemíchat dohromady. To pavažuju za vstřícnou diskusi.
Pro tebe to vyznělo, že "musíme", já ale myslela "je potřeba" , páč kdybychom nepili, umřeme.
Je to nedorozumění. Ale místo aby jsi se na to třeba zeptal, tak jsi se hned do mne pustil. Proč, vždyt jsi nemohl vědět, jak to skutečně myslím.(což se stává)
Na vytučnělý: Prostě nedorozumění !! předpokládáš, že to mohu myslet jen jako Ty, jinak bys viděl i jiné možnosti
Není tady